Skrevet av Emne: Det er vist ulovelig å løfte jenter i Iran  (Lest 14069 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Det er vist ulovelig å løfte jenter i Iran
« #75 : 27. mars 2007, 19:58 »
Interessant. Men verserer det ikke flere teorier om akkurat hvordan denne genetiske fordelingen er blitt som den er? Så vidt jeg vet, hevdes det også at disse 'arierne' kan ha spredt seg både mot India i øst og Europa i vest, med Kaukasus som utgangspunkt.

Det er nok noe uenighet, ja, det forekommer vel aldri at man kan si noe med sikkerhet når det ligger så langt tilbake i tid.
I og med at det snakkes om europeiske gener så kan det vel vanskelig være snakk om kaukasoide folkeslag i den forbindelse. At det kan være våre forfedre er vel også lite sannsynlig da "ut av Afrika" teorien går ut på at mennesket vandret fra Asia og inn i Europa for ca. 40.000 år siden (arierne kom jo til India for 5.000 år siden).

Vet ikke mer enn det denne artikkelen sier samt at jeg pratet med noen hinduer som sa at veda-litteraturen (m.m.?) omtalte arierne som hvite og blonde.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Zuul

Sv: Det er vist ulovelig å løfte jenter i Iran
« #76 : 27. mars 2007, 20:02 »
Tøysegutten

Einherjer

Wh...ummm VIKING POWER!!!
Smiley

Det finnes mange som bruker styrkeforum som et sted til å spre religiøse utspill av typen "Gud gir meg styrke" etc. Hva med noe vitenskapelig som "min genetikk nedarvet av 20 generasjoner vikinger gir meg styrke"? Nå vel, det er riktig at denne diskusjonen er politisk ukorrekt og er noe på kanten av hve dette forumet er ment for. Slike kvasi-intellektuelle funderinger finnes det sikkert andre forum for, som f.eks. www.stormfront.org. Jeg startet ikke denne diskusjonen, og har ingen intensjoner om å bli bannet fra forumet på grunn av den.

*knebler seg selv og stikker fingrene i ørene\øyne for ikke å høre\lese mer om den saken* Smiley


1) stormfront er ikke en nazi-side, men en side for nasjonalister (enorm forskjell. Har bare vært innom en gang ved en tilfeldighet, men postet linket for å se reaksjonen. Det var ment som en spøk).

hverandre!



dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Det er vist ulovelig å løfte jenter i Iran
« #77 : 27. mars 2007, 20:04 »
"Stormfront White Nationalist Community"

gr8 lzm

Edit:

"Ted Kaczynski aka the Unibomber was Jewish"

"Avoid tanning to stay White as possible?"

"So my sister tells me she wants to date a negro..."

"Negroes In Russia"

Nesten så jeg blir fristet til å registrere meg kun så jeg kan lese disse emnene.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Det er vist ulovelig å løfte jenter i Iran
« #78 : 27. mars 2007, 21:11 »
Tøysegutten


Ah, bare fire år siden jeg var innom siden.
Da må jeg virkelig lutre og piske meg selv for å ha glemt navnet på siden i farten. Jeg skal straks kontakte nærmeste katolske menighet for tips om passende lutring med etterfølgende syndsforlatelse. Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Zuul

Sv: Det er vist ulovelig å løfte jenter i Iran
« #79 : 27. mars 2007, 21:31 »
Underlig hvordan jeg finner massevis at tankegodset du har lesset ut av deg i det siste vist det virklig er fire år siden. Da har du i alle fall imponerende hukommelse.

Utlogget FrankFrankFrank

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 241
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 241

  • Mine veier er uransakelige
Sv: Det er vist ulovelig å løfte jenter i Iran
« #80 : 27. mars 2007, 23:59 »
2) Det er et faktum at det meste av IQ-forskjeller her i verden er genetisk og ikke kulturelt, skal jeg gi deg en vitenskapelig kildehenvisning?

Jeg kunne gjerne tenkt meg å sett en seriøs, vitenskapelig studie som underbygger den påstanden.
FWWM

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Det er vist ulovelig å løfte jenter i Iran
« #81 : 28. mars 2007, 03:02 »
Jeg kunne gjerne tenkt meg å sett en seriøs, vitenskapelig studie som underbygger den påstanden.

Det stod i psykologiboka jeg leser. Den heter "Psychology: The Science of Mind And Behaviour" og er skrevet av Passer og Smith. Pensum for psykologistudenter ved UiO (første år).
Vet at Dr.Arthur Jensen skrev mye banebrytende på den fronten (han nevnes i boka) samt at Dr.Lynn og Dr. Vanhaanen fikk en del oppmerksomhet for sin bok IQ And the Wealth Of Nations. Så har man The Bell Curve, da. Den skapte furore.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Det er vist ulovelig å løfte jenter i Iran
« #82 : 28. mars 2007, 03:04 »
Underlig hvordan jeg finner massevis at tankegodset du har lesset ut av deg i det siste vist det virklig er fire år siden. Da har du i alle fall imponerende hukommelse.

Nå står det "sitat fra" og så dato over innleggene, så det er ikke så veldig underlig. Kan jo være at tråden har fått et nytt innlegg i det siste, men mitt innlegg er altså noe over fire år gammelt (sjekk tråden din med sitatet).




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Zuul

Sv: Det er vist ulovelig å løfte jenter i Iran
« #83 : 28. mars 2007, 08:19 »
Nå var det koplingen mellom den infoen jeg fant på den sida og det du har sagt i denne posten jeg tenkte på, ikke hva du sa for flere år siden

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Det er vist ulovelig å løfte jenter i Iran
« #84 : 28. mars 2007, 13:25 »
Nå var det koplingen mellom den infoen jeg fant på den sida og det du har sagt i denne posten jeg tenkte på, ikke hva du sa for flere år siden

Det som foregikk for fire år siden var at jeg datt innom stormfront.
Jeg har ikke skrevet noe "tankegods" i denne tråden heller, med mindre vitenskapelige fakta og forskningsresultater er "tankegods" da.
At jeg fant et sitat jeg syntes var godt som også ligger på sider som faktisk inneholder "tankegods" endrer ikke dette.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!