Skrevet av Emne: Det norske landslaget suger!  (Lest 3519 ganger)

Utlogget Neighborhood #2 (Laïka)

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

Det norske landslaget suger!
« : 24. mars 2007, 23:31 »
Jeg er så lut lei av det jævla norske landslaget! Før hver jævla kamp så er vi alltid best og alltid skal vi ha den sterkeste troppen. Som f.eks i dag, før kampen:
"Norge har et mye bedre lag enn Bosnia. Den bakre rekka til Bosnia er deres største svakhet, og jeg garanterer at Norge kommer til å terrorisere dem. Og så har vi i tillegg en av Europas sterkeste venstreside, Riise og Gamsten." Og slik fortsetter sitatene.

Men jeg synes det er så jævlig rart at de noen av verdens "beste" spillere alltid spiller så satans dårlig! Gamsten har jo i følge Nils Johan Semb en pasningsfot i verdensklasse. Rart at denne gullfoten ikke får til å løfte ballen engang?
Nils Johan Semb var jo Norges mest latterlige person under sin landslagstid, men nå har han plutselig blitt en rakettforsker. Nå vet han alt om fotball, og alt vi må gjøre for å slå mostanderne. Det var jo sikkert på grunn hans fotballkunnskap at han ble kicket ut av landslaget da!

Hadde selvtillit vært fotballferdighet, så hadde Norge vært verdens beste landslag...
Min teknoblogg: www.teknoweb.no

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Det norske landslaget suger!
« #1 : 24. mars 2007, 23:39 »
Norge herja Bosnia da.... Hadde 10 ganger så mange sjansjer mot mål, og midt i kampen var det blitt gitt 6 cornere til Norge og 0 til Bosnia. Når Carew løp opp i angrep var han helt alene...
Skudda var _alle_ på det norske laget så F uheldige med.

Lo litt under kampen når jeg fikk høre at den bosniske keeperen hadde blitt truffet av en rakket fra sine egne supportere xD

Dog er jeg enig med at Semb er en arrogant tulling.

Utlogget taurus79

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

Sv: Det norske landslaget suger!
« #2 : 25. mars 2007, 01:43 »
Til det norske landlaget er det en ting å si, "R.I.P"

Det som var spennende med den kampen her var det som skjedde på stadioen i 40 min. hadde værrt gull å sett at svingen hadde blitt rydde med makt...! Nok en gag ser vi at mentalitet har noe med kartet å gjøre. Nekt sånne land å ha supportete med på kamper i framtida, latterlig gjeng. Blir så jævlig provosert av sånn oppførsel, de ødelegger for alle de som faktisk var der for å se en fotballkamp.
Alder: 27
Vekt:90+kg
Høyde:180cm
Benkpress: 140kg
Markløft:190kg
Knebøy: 130kg
Stående Militærpress: 2*5 60kg

Min Treningsdagbok

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Det norske landslaget suger!
« #3 : 25. mars 2007, 10:07 »
Gamst Pedersen blir hausset oppp som den nye Beckham, og slår de fantastiske innleggene og cornerne i Blackburn, men når han kommer på landslaget er 75% av alle dødballene hans søppel..... :p
Smiley

Utlogget Sensei

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Det norske landslaget suger!
« #4 : 25. mars 2007, 10:58 »
fotball??? hum..boooooooring Tongue
Jau, sa kona da mannen.....Tongue

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Det norske landslaget suger!
« #5 : 25. mars 2007, 11:13 »
Norge har et av verdens beste landslag. Det er bare uflaks at de i hver eneste kamp ikke greier å dempe en ball, slå pasninger til medspillerene og løper som om de har blylodd festet til beina.

Videre er det helt tilfeldig at løsninga i hver eneste kamp etterhvert blir at de banker lange polere på måfå opp mot en enslig spiss i håp om at ballen skal sprette riktig vei.

Tippeligaen er jo absolutt top notch: Det er helt tilfeldig at avdanka svensker, islandske guttunger, afrikanske guttunger og ukjente folk fra balkan dominerer sitt lag straks de får på fotballskoa.  woot woot woot woot woot woot
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Neighborhood #2 (Laïka)

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

Sv: Det norske landslaget suger!
« #6 : 25. mars 2007, 12:01 »
Jeg husket med en gang Åge Hareide tok over landslaget, jeg. "Hallo, vi er Norge og vi spiller sambafotball! Cool"
Hva faen?! Når ble de jævla "superstjernene" Riise, Gamsten og Carew så jævlig gode da? Bare fordi at de er norsk er de jo faenmeg klassespillere for de jævla optimistene. Og så skal ALLTID kommentatorene si at vi har en sterkere tropp enn motstanderne hver jævla kamp, men det er fordi at de ikke har en eneste peiling om de litt mer ukjente spillerne de møter. Tror du egentlig den norske stallen er så kjent for motstanderne da?
Hadde tv-kanalene sendt "før sending"-programmene ETTER kampene, så hadde de fått flere seere. Hvem vil da ikke høre hvor mye "fotball-ekspertene" driter seg ut?
Min teknoblogg: www.teknoweb.no

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Det norske landslaget suger!
« #7 : 29. mars 2007, 01:03 »
Hvorfor i helvete skal alle ta det med ro, mens de synes synd på Thomas Myhre?
Sånt er spillet, er du ikke god nok, får du dra deg til pokker i voll vekk fra laget.
Selvfølgelig er det ikke noe vits å drepe han, men en keeper på det nivået skal ikke
ha 3 tabbemål på 2 kamper.
2 omgang ser det ut så 10åringer så spiller fotball... Synes virkelig det er på tide Norge
får inn en utenlandsk trener.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Det norske landslaget suger!
« #8 : 29. mars 2007, 01:22 »
Hvorfor i helvete skal alle ta det med ro, mens de synes synd på Thomas Myhre?
Sånt er spillet, er du ikke god nok, får du dra deg til pokker i voll vekk fra laget.
Selvfølgelig er det ikke noe vits å drepe han, men en keeper på det nivået skal ikke
ha 3 tabbemål på 2 kamper.
2 omgang ser det ut så 10åringer så spiller fotball... Synes virkelig det er på tide Norge
får inn en utenlandsk trener.

Enig.....

Eventuelt kunne vi tvingt Drillo tilbake til litt "samfunnstjeneste" Wink

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: Det norske landslaget suger!
« #9 : 29. mars 2007, 08:04 »
Norge herja Bosnia da.... Hadde 10 ganger så mange sjansjer mot mål, og midt i kampen var det blitt gitt 6 cornere til Norge og 0 til Bosnia. Når Carew løp opp i angrep var han helt alene...
Skudda var _alle_ på det norske laget så F uheldige med.

Lo litt under kampen når jeg fikk høre at den bosniske keeperen hadde blitt truffet av en rakket fra sine egne supportere xD

Dog er jeg enig med at Semb er en arrogant tulling.
Men vant Norge? Nei.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Det norske landslaget suger!
« #10 : 29. mars 2007, 08:10 »
Det er flott at Norge taper kamp på kamp - så blir det i hvert fall litt mindre fotball på TV.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Det norske landslaget suger!
« #11 : 29. mars 2007, 11:31 »
Det er flott at Norge taper kamp på kamp - så blir det i hvert fall litt mindre fotball på TV.

flott tale fra en ekte nasjonalist :p
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: Det norske landslaget suger!
« #12 : 29. mars 2007, 12:59 »
Det er flott at Norge taper kamp på kamp - så blir det i hvert fall litt mindre fotball på TV.

Honnør for den, fotball er no dritt... Det eneste som kan bli et problem er at siden det går så dårlig, får de bare mer penger for å "komme seg på beina igjen". Dette betyr jo selvfølgelig mindre penger til oss andre idrettsutøvere.
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Det norske landslaget suger!
« #13 : 29. mars 2007, 14:12 »
De som ikke liker fotball har mindre hjerne.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Det norske landslaget suger!
« #14 : 29. mars 2007, 14:15 »
Kom det fra en fotballsupporter ? :Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!