Skrevet av Emne: Pizza Grandiosa  (Lest 18547 ganger)

Utlogget b-nilsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 298

Re:Pizza Grandiosa
« #150 : 11. november 2003, 15:53 »
Eg åt innbakt laks til middag i dag, og den var daud Tongue
To spring fortare enn ein!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:Pizza Grandiosa
« #151 : 11. november 2003, 16:04 »
Det håper da virkelig  Grin

Eneste fisken jeg har spist levende var en gullfisk, men da var jeg russ!!! 8)
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget b-nilsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 298

Re:Pizza Grandiosa
« #152 : 11. november 2003, 16:22 »
Eg likar ikkje uttrykket "frisk som ein fisk"

To spring fortare enn ein!

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Pizza Grandiosa
« #153 : 12. november 2003, 03:14 »
zoria: jeg vet  godt at det er like ille å være for tynn som for tykk...men gresset er alltid grønnere på den andre siden vet du Wink
åhå -  du det er nok mange som ikke er redd for å slenge med leppa når de syns noen er for tykke heller. jeg har vært på begge side av gjerdet - fått høre hvor tykk og feit jeg var og stadig fått sleng i meg kommentarer som " er du gravid" ?  og jeg har også fått slengt i meg kommentarer om hvor tynn og ekkel jeg så ut. og ingen av delene var særlig kjekke... nå har heldigvis jeg også fått endel mer kunnskaper og erfaringer om hvordan å holde meg i form og satser heller på et sunt kosthold, trening, god helse og det å trives med meg selv og prøver å holde fokuset på at resultatene kommer etterhvert ( på riktig måte) om man bare har litt tålmodighet og viljestyrke. så selv om jeg sier at jeg gjerne vil ned noen kg er ikke dette hovedmålet mitt -men skjer det så er det jo fint om jeg når de målene jeg har satt meg. men strever ikke etter noen kg for enhver pris.
men jeg vet god hva desperasjon vil si på dette området og spiseforstyrrelser er noe jeg  på alle måter tar  alvorlig - for det er et alvorlig problem for mange     ( sier ikke at dette gjelder deg så ikke missforstå meg nå)
Jeg er dessuten veldig forsiktig med å gi kommentarer til folk ang deres størrelse. Men  hvis jeg ser at en venninne feks er blitt fryktelig tynn har jeg gjerne lettere for å si noe enn om en har lagt mye på seg - der har du forsåvidt rett- men da spør jeg gjerne imidelrtid om alt er bra med henne ( passer veldig på folk rundt meg og er redd for at noen av de jeg bryr meg om skal få problemer med spiseforstyrrelser).
 
men hvis jeg har fornærmet deg på noen vis eller lignende så beklager jeg på det sterkeste zoria, men vær så snill å ikke tro at fordi mitt problem gjerne har ligget på motsatt side av gjerdet at jeg ikke forstår....   Undecided

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Re:Pizza Grandiosa
« #154 : 12. november 2003, 16:30 »
zoria: jeg vet  godt at det er like ille å være for tynn som for tykk...men gresset er alltid grønnere på den andre siden vet du Wink
åhå -  du det er nok mange som ikke er redd for å slenge med leppa når de syns noen er for tykke heller. jeg har vært på begge side av gjerdet - fått høre hvor tykk og feit jeg var og stadig fått sleng i meg kommentarer som " er du gravid" ?  og jeg har også fått slengt i meg kommentarer om hvor tynn og ekkel jeg så ut. og ingen av delene var særlig kjekke... nå har heldigvis jeg også fått endel mer kunnskaper og erfaringer om hvordan å holde meg i form og satser heller på et sunt kosthold, trening, god helse og det å trives med meg selv og prøver å holde fokuset på at resultatene kommer etterhvert ( på riktig måte) om man bare har litt tålmodighet og viljestyrke. så selv om jeg sier at jeg gjerne vil ned noen kg er ikke dette hovedmålet mitt -men skjer det så er det jo fint om jeg når de målene jeg har satt meg. men strever ikke etter noen kg for enhver pris.
men jeg vet god hva desperasjon vil si på dette området og spiseforstyrrelser er noe jeg  på alle måter tar  alvorlig - for det er et alvorlig problem for mange     ( sier ikke at dette gjelder deg så ikke missforstå meg nå)
Jeg er dessuten veldig forsiktig med å gi kommentarer til folk ang deres størrelse. Men  hvis jeg ser at en venninne feks er blitt fryktelig tynn har jeg gjerne lettere for å si noe enn om en har lagt mye på seg - der har du forsåvidt rett- men da spør jeg gjerne imidelrtid om alt er bra med henne ( passer veldig på folk rundt meg og er redd for at noen av de jeg bryr meg om skal få problemer med spiseforstyrrelser).
 
men hvis jeg har fornærmet deg på noen vis eller lignende så beklager jeg på det sterkeste zoria, men vær så snill å ikke tro at fordi mitt problem gjerne har ligget på motsatt side av gjerdet at jeg ikke forstår....   Undecided

Neida, du har ikke fornærmet meg. Tenkte bare å gjøre oppmerksom på at slike kommentarer bør unngås da det kan såre. Jeg klarer heldigvis å ikke ta slike ting ille opp, vet også hva jeg skal gjøre for å forandre på min egen situasjon, er vel heller det at jeg reagerer på vegne av andre som ikke har kommet like langt som meg og som tar seg nær av slike kommentarer.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Pizza Grandiosa
« #155 : 12. november 2003, 22:12 »
zoria: det var bra at du ikke ble fornærmet Smiley, men som sagt jeg skjønner problemet....

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Re:Pizza Grandiosa
« #156 : 16. november 2003, 23:27 »
Hva liker dere best, "vanlig" Grandis eller Grandis Mild Taco?

Synes selv den siste smaker best, men den inneholder noe mindre protein.
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget b-nilsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 298

Re:Pizza Grandiosa
« #157 : 25. november 2003, 15:23 »
Hva liker dere best, "vanlig" Grandis eller Grandis Mild Taco?

Synes selv den siste smaker best, men den inneholder noe mindre protein.

Den gode, gamle Grandiosaen er den beste. Heilt klårt.
To spring fortare enn ein!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!