Skrevet av Emne: Veksthormoner.  (Lest 27604 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Veksthormoner.
« #15 : 16. oktober 2011, 16:19 »
Hypofysen utskiller HGH -> når HGH når levra frigjør den IGF-1 -> IGF-1 blir så sent rundt til kroppens skjellet, muskler og andre vev, som resulterer i at dette vokser.

Ergo: Er ephyse-skivene(?) fremdeles åpne vil kroppen vokse helt til de gror sammen. Får man tilført større mengder igf-1 vil man vokse seg langt høyere enn gjennomsnittlig.

IGF-1 eller veksthormoner kan gis til personer for behandling av kortvoksthet i ung alder.

Grunnen til at de som bruker steroider for å øke muskelvolumet ikke blir tre meter høye har med at ephyseskivene mest sannsynlig grodd sammen og man kan dermed ikke bli høyere i høyden.
Personer som vokser og blir veldig høye kan få kunstig testosteron i samråd med lege for å slutte å vokse i høyden.

Richard Sandrak "verdens sterkeste barn" ble foret med steroider som barn og nå er han voksen men fortsatt veldig liten med et barnslig ansikt. Så bruk av steroider i ung alder har nok motsatt effekt, det hemmer veksten i høyden.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Veksthormoner.
« #16 : 16. oktober 2011, 16:22 »
Dette gjelder hgh og igf-1

Bivirkninger:
Gigantisme/akromegali(skjelettet i hender, føtter, kjeve, panne, albue m.m. kan vokse.) Dette er ikke reversibelt. Et tydelig tegn på veksthormoner er når brukere får mellomrom mellom fortennene.

Er mange flere bivirkninger også, men tenkte på det siste spm.

Nese og lepper vokser gjerne også. Pluss at ansiktet blir pløsete.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Veksthormoner.
« #17 : 16. oktober 2011, 16:36 »

Et tydelig tegn på veksthormoner er når brukere får mellomrom mellom fortennene.


Var det jeg visste, kurt nilsen bruker veksthormon
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Veksthormoner.
« #18 : 16. oktober 2011, 16:42 »
Var det jeg visste, kurt nilsen bruker veksthormon

Ja, jeg glemte den effekten : du får i tillegg sangstemme med en særegen tone.  Grin

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Sv: Veksthormoner.
« #19 : 24. oktober 2011, 14:23 »
Mange tar store sjanser med livet. Diabetes + kreft + forstørret hjerte (som er lethal) osv, osv..

Human Growth Hormone Can Cause Diabetes


With all the talk lately about both professional athletes and celebrities who are being named as users of the human growth hormone (HGH), I thought it would be a good idea to talk about the findings which show that human growth hormone causes diabetes.

Studies are showing that excess levels of HGH can cause some pretty serious health problems. Human Growth Hormone effects many areas of the body which includes effecting the maintenance and function of pancreatic islets. So does this mean that everyone who has used HGH will develop diabetes? Coach Wade Wilson of the Dallas Cowboys did.

No. When used appropriately human growth hormone will most likely not up your chances for developing diabetes. But, we’re not really talking about using human growth hormone appropriately are we? We’re talking about the recent investigation into professional athletes and celebrities using HGH for purposes other than what it is intended for.
 
Administered at higher doses the human growth hormone can have some pretty positive side effects. These include: lower body fat, increased muscle mass, increased energy, restoring elasticity in skin, positively effecting the general mood of a person, ability to health from injury quicker and the ability to fight off common illnesses more effectively. Sounds pretty good right?

Along with the good comes the bad. Here are some possible negative side effects of HGH when administered at higher doses: pituitary tumors, thickening of bones in the jaw, toes and finger known as acromegaly which in turn causes problems of it’s own, muscle weakness, INSULIN RESISTANCE, TYPE 2 DIABETES, enlarging of the heart, and reduced sexual function. Those are some pretty serious negative side effects caused by HGH. Not to mention all the bad feelings people will have toward you for some reason like all the celebrities taking HGH controversy.

Excess use of the human growth hormone is not only used by celebrities and professional athletes. Body builders have been using HGH for years to increase their muscle gain and the anti-aging aspects of HGH has been catching on like wildfire lately. I guess that’s no so surprising considering the last big craze was to inject botulism into the “problem areas” on your face in order to paralyze the muscle and create a smoother look…botox anyone?

In an age when diabetes has reached near epidemic proportions it’s alarming to me to see that there are people willingly upping their chances of developing diabetes be it for fame, their profession, or for vanity.

http://www.battlediabetes.com/hgh-diabetes



Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Veksthormoner.
« #20 : 01. november 2011, 14:23 »
nå er ikke jeg noen ekspert på dette men.
hvis noen som fortsatt er i voksefasen tar veksthormoner så vil jeg tror de vil få en økt "veksthastighet" veit om en som vokste godt i høyden etter at han starta med det ihvertfall..
men fult utvokste personer som beinplatene( eller hva det nå heter) har lukket seg tror jeg ikke vil få noen vekst..

ja det er slik,du vokser ikke i høyden når du er ferdigvokst..veksthormoner hjelper folk i tenåra til å bli høyere...ellers vokser du bare i muskler..kroppsbyggere og strongman folk bruker hgh i tillegg vet jeg

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Veksthormoner.
« #21 : 01. november 2011, 23:45 »
De kommer nok til å utvikle et stoff etterhvert som kun får muskler til å vokse og ingenting annet, og med tilnærmet ingen bivirkninger. Så får folk finne ut selv om de skal bruke det eller ikke. Jeg kommer ikke til å gidde, uansett.

Veksthormoner ? Heh.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Veksthormoner.
« #22 : 01. november 2011, 23:50 »
Veksthormonbehandling kan vurderes fra 6- til 8-årsalderen, og puberteten kan settes i gang fra rundt 12-årsalderen.

For kortvokste personer.

nei.. ikke så ung.
fettern min som er adoptert var så liten at han fikk veksthormoner av legen.

han begynnte å ta det når han var ca 11-12 var, før puberteten helt til han var ca 18 år.. Man skal starte på dette før man har kommet inn i puberteten og til man er ferdig med det.. han ble 15-20cm høyere enn det han skulle vært iforhold til beregningen. Samtidig var han rimelig rippa Tongue ..

Så ja man blir høyere av veksthormon om man tar det før man har startet i pubertenen, muligens mens man er i puberteten også Wink men hvis man stopper med det stopper man å vokse, derfor skulle han ta det helt til han var ferdig med puberteten å få mest utnyttelse av det.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!