Skrevet av Emne: Lettkledde kvinner og voldtekt?  (Lest 16742 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Lettkledde kvinner og voldtekt?
« : 27. mars 2007, 15:31 »
http://www.brusselsjournal.com/node/1754

Jeg er til en viss grad enig, vil man unngå å bli voldtatt, ikke kle seg utfordrende, ikke drikk mye alkohol, og ha alltid noen med deg som du kan stole på om du skal ut på byen!

Ikke gå alene gjennom parker når det er mørkt.


mange menn fra mange andre kulturer har ikke respekt for norske kvinner.

det faktum vil ikke endres, kanskje aldri, så norske kvinner må passe på seg selv!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #1 : 27. mars 2007, 15:41 »
tja, man skal vel strengt tatt ikke gå ut i det hele tatt, aldri pynte seg, og helst bruke burka også.

Hva man har PÅ seg skal egentlig ikke ha noe å si. Voldtekt  er maktbruk, og flest voldtekter skjer faktisk når jentene er fullt påkledd, og i jeans. Så det med LITE klær og lettkledt er egentlig bare pisspreik .

Men selvfølgelig, anbefaler ingen å løpe i bare trusa og bh'en møkkings rundt i byen.


Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #2 : 27. mars 2007, 15:53 »
Strengt tatt burde det være mulig å gå naken og drita hjem om natta, uten å risikere annet enn straff for blotting...

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #3 : 27. mars 2007, 15:55 »
Strengt tatt burde det være mulig å gå naken og drita hjem om natta, uten å risikere annet enn straff for blotting...

sant det .
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #4 : 27. mars 2007, 16:08 »
Hvis det er ett problem at menn fra andre kulturer voldtar norske kvinner fordi de går lettkledd på byen, så får menn fra andre kulturer pakke sammen og reise hjem igjen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #5 : 27. mars 2007, 16:09 »
Voldtekt  er maktbruk, og flest voldtekter skjer faktisk når jentene er fullt påkledd, og i jeans. Så det med LITE klær og lettkledt er egentlig bare pisspreik .


Vel og merke når de går alene gjennom slottsparken 0400 møkkings.... Det justifiserer ingenting, men går heller ikke ut i skogen alene med halve sanseapparatet avslått når man vet den er full av ulv ? Synd, men sant...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #6 : 27. mars 2007, 16:16 »
Vel og merke når de går alene gjennom slottsparken 0400 møkkings.... Det justifiserer ingenting, men går heller ikke ut i skogen alene med halve sanseapparatet avslått når man vet den er full av ulv ? Synd, men sant...

Strengt tatt er det veldig liten sjanse for å bli angrepet av ulv selv om du går drita i skauen...
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #7 : 27. mars 2007, 16:18 »

Hva man har PÅ seg skal egentlig ikke ha noe å si. Voldtekt  er maktbruk, og flest voldtekter skjer faktisk når jentene er fullt påkledd, og i jeans. Så det med LITE klær og lettkledt er egentlig bare pisspreik .



Jepp, men når du vet hva slaks syke folk som springer rundt er det ikke vits å ta sjangser ?
Sier ikke at du skal pakke deg inn i samedress og finlandshette, men det går an å ta forholdsregler.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #8 : 27. mars 2007, 16:25 »
Jeg tror ikke påkledning er av noen videre betydning, det er langt viktigere ikke å gå rundt alene.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #9 : 27. mars 2007, 16:29 »
Jeg jobber oftest kveld og natt, og vandrer hjem , ofte på "såkalte belastede steder".
Jeg har sett kvinnfolk , og menn , og sett hvor forbanna dust de kan være.

Ei dame hadde vært på konsert og var søpledrita og sovna i hammersborgtunnellen i 11 minus. Vekket damen og sndte henne hjem i taxi , for MINE penger . For hun var frastjålet både kort , veske og penger..

Andre er søple drita og klarer ikke gjøre rede for seg, og ofe ser du at "noen" står å lurer i gardinene etter lette offer.

Jenter i dag burde hatt obligaorisk selvforsvar på skolen fra de var små, mener nå jeg. Datteren min har fått opplæring i selvforsvar , og hvordan bruke nøklene som slagvåpen osv.. Fordi det er en ganske hard verden å vokse opp i  i dag.

Forresten :
Mange av voldtektene som skjer av venner og kjærester er ikke "utlendere " som står bak .
Mens overfallsvoldtektene er utlendinger.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #10 : 27. mars 2007, 16:30 »
Det får da søren meg være måte på. Damer må få gå i hva de vil uten at folk fra skal tolke det som "stapp pikken i meg".

Men er helt enig i at folk kan tenke seg om to ganger både ang å gå alene og om man virkelig trenger de siste to drinkene før man går hjem.

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #11 : 27. mars 2007, 17:31 »
Det er nesten trist hvor mye fokus voldtektsdebatten har på kvinner og ikke menn. Menn blir redusert til dyr uten evne til å styre seg, og voldtektsoffre får høre at skylden var deres, siden de drakk og kledde seg utfordrende. Rimelig kjipt.

Det smarteste er å ikke gå alene. Det gjelder forøvrig menn også.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #12 : 27. mars 2007, 18:54 »
Strengt tatt burde det være mulig å gå naken og drita hjem om natta, uten å risikere annet enn straff for blotting...

Støtter den. Hvis de utlendingssvina ikke forstår det kan de dra til helvete! Sett dem på et fly rett ut av landet.

Utlogget AlexanderFarmen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #13 : 27. mars 2007, 18:55 »
voldtektsutøvere bør behandles slik:

1) du blir taua inn, og dagen etterpå står du i "gapastokk" på karl johan hvor folk kan konfrontere deg, spytte på deg og håne deg. du blir micro-chippet med en chip som sender signaler til alle mobiltlf-er i ti meters radius om hvem du er.

2) du gjentar ugjerningen, og nå åker du inn på "voldtekstsisolasjon" hvor du mottar juling i 24 timer, slippes ut den 24 timen etter 2 ml saltvann i hver testikkel med fare for å være sterilisert. du har fått tattovert "voldtekstsforbryter" på høyre underarm. du kan ikke gjøre en kriminell handlig igjen for resten av ditt liv, da risikerer du dødsstraff.
----------------------------------------------------

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #14 : 27. mars 2007, 18:57 »
Strengt tatt er det veldig liten sjanse for å bli angrepet av ulv selv om du går drita i skauen...


Ja. Helt rett. Ulven frykter oss. Hører den eller lukter et menneske stikker den. Og skogen er LAAAAAAAAAAAANGT ifra full av ulv. Idiot Norge syns jo det er best  skyte alle utenatt ca 30 stykker. Flott.. Fin måte og bevare naturen på.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!