Skrevet av Emne: Lettkledde kvinner og voldtekt?  (Lest 16775 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #75 : 29. mars 2007, 14:47 »
Ufattelig hvor stor vekt alle plutselig skulle legge på Nanns utdannelse.
Ja men herregud, det er jo fordi HUN påberoper seg å ha rett med begrunnelse i sin påståtte unike utdannelse.

Det er jo Nann som legger ALT FOR STOR vekt på sin egen "utdannelse". Selv om hun har all denne universitetsutdannelsen, så kommer lite av kunnskapen og den faglige tyngden til syne her... My 2 cents.

(Og hvis du har tenkt å syte over kritikken, nann, så har du selv stukket frem halsen Wink )

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #76 : 29. mars 2007, 14:56 »
Nå var det nok ikke noen "vektlegging" av utdannelse, men heller et svar på en persons påstander som dog ikke var riktige.  Og jeg tror nok jeg har lest koranen mer enn vedkommende, (han klarte attpåtil komme med korrekt svar, MEN på et helt annet tema)  Wink 

Jeg for min del , driter langveis i hvem som bryr seg med min utdanning eller ei, må jo si at det var festlig å lese om hvor mange som faktisk engasjerte seg i noe de egentlig ikke burde bry seg om, men mange har kanskje lite innholdsrikt liv , så da må vi jo gnukke og grave i andres   Grin Grin Grin
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #77 : 29. mars 2007, 15:00 »
Jeg for min del , driter langveis i hvem som bryr seg med min utdanning eller ei, må jo si at det var festlig å lese om hvor mange som faktisk engasjerte seg i noe de egentlig ikke burde bry seg om, men mange har kanskje lite innholdsrikt liv , så da må vi jo gnukke og grave i andres   Grin Grin Grin

Steinen kastes.......og der KNUSES glasshuset i tusenvis av små biter!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #78 : 29. mars 2007, 15:26 »
hvis din utdannelse er noe ingen burde bry seg med, så burde du vel i himmelens, allahs og koranens navn holde kjeft om den da.... Wink

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #79 : 29. mars 2007, 15:42 »
hvis din utdannelse er noe ingen burde bry seg med, så burde du vel i himmelens, allahs og koranens navn holde kjeft om den da.... Wink

Ok åpenbart fikk du ikke med deg hva jeg mente.
Visst det ang MIN utdannelse er så viktig at enkelt mennesker her inne faktisk blir mer opptatt av å diskutere dette , enn å diskutere hva som FAKTISK ble diskutert i tråden, så ja , da er det ganske idiotisk at folk faktisk ikke har mer å gjøre.

Tråden her gikk faktisk ut på lettkledde jenter og voldtekter , hvorpå en kar mente at det var muslimene, og det at det i Koranen står at kvinner skal gå med slør , hvilket ikke står at de skal .
Når vedkommende da ender opp med å påpeker at han sitter med koranen på fanget å leser, og henviser til "jomfruene i himmelen"  , som er noe helt annet enn hvorvidt man skal steines for utroskap ved voldtekt , eller om kvinner skal bære slør iht til koranen. Da følte jeg for å kommentere, og når vedkommende da mener jeg ikke vet noenting om hva jeg snakker om , så er det faktisk greit å komme med hva man har studert.

Kan jo sammenlignes om jeg skulle ha kommentert at du har null peiling på hvordan det er i Norske fengsel , og hvordan fengselsvesenet operer , så regner jeg vi hadde fått en lang avhandling, konkludert med at du "vet hva du snakker med fordi dette jobber du med, har gått på skole for å lære etc".

For å komme tilbake til den opprinnelige diskusjonen om lettkledde damer og voldtekter, og om hvorfor  utenlandske menn står bak mange av de:
Dette har INGENTING med Islam å gjøre , og det står heller ikke i koranen at kvinner skal bære slør , dog det står at de skal bære slør når de ber .
Det står også at Allah elsker alle tiltross for menneskets feil og mangler , og Allah er en tilgivende Gud , som tilgir menneskenes synder, men oppfordrer til å leve i tråd med Koranen .
Sløret er "arv" fra jødedommen , som også praktiseres blandt Katolikker .

Voldtekter har ingenting med religiøs bakgrunn å gjøre, det har med syke mennesker å gjøre.

Peace out
Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #80 : 29. mars 2007, 15:43 »
jeg liker gresset

- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #81 : 29. mars 2007, 15:53 »
Fengselstraffene er hvertfall helt latterlige, kan nøye deg med kanskje 1-2 år i fengsel om du er heldig, mens offeret sitter igjen med 15 000kr i erstatning, og medvarige arr for resten av livet. Skulle vært min 30år for slike forbrytelser.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=170759
Også helt latterlig. En person tar frem enn kniv og dreper enn anner person. og får 10 år i fengsel? HEY NORGE (L)

Leste enn plass for et par år siden, at det var enn som fekk høyere straff for, noe spam av mail og noe piss, enn en som voldtok en unge...
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #82 : 29. mars 2007, 15:54 »
Du kan ikke være seriøs nann..... For hvis det eksemplet ditt ble testet, så ville ikke jeg bedt noen etterpå om å slutte å grave, eller ikke bry seg med utdannelsen. Min fengselserfaring er reell. Er din islamistiske kunskap det samme, så foreslår jeg at du ikke tar diskusjonen rundt den så tungt. Wink

Hovedfag i islam må jo bety at du ar rett!?

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #83 : 29. mars 2007, 15:59 »
Du kan ikke være seriøs nann..... For hvis det eksemplet ditt ble testet, så ville ikke jeg bedt noen etterpå om å slutte å grave, eller ikke bry seg med utdannelsen. Min fengselserfaring er reell. Er din islamistiske kunskap det samme, så foreslår jeg at du ikke tar diskusjonen rundt den så tungt. Wink

Hovedfag i islam må jo bety at du ar rett!?

Nå trakk jeg meg helt UT av den diskusjonen, men andre hadde visst litt av en diskusjon på mine vegner.
Rett? Tja, man har vel ikke alltid rett uansett utdanning, det vil alltid innen religion foreligger flere utgaver av samme religion, hvilket vi ser i irak , hvor tre muslimske grupper sloss mot hverandre. Ale krever å ha rett, men alle har i bunn og grunn rett basert på tolkninger av troen.
men når folk drar inn helt andre elementer av en tro, enn det som faktisk diskuteres der og da, da må man rette opp i det .

Jeg ba de heller ikke slutte grave , jeg sa jeg syns det var festlig at de ikke hadde annet å gjøre Wink
Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #84 : 29. mars 2007, 16:05 »
Ok åpenbart fikk du ikke med deg hva jeg mente.
Visst det ang MIN utdannelse er så viktig at enkelt mennesker her inne faktisk blir mer opptatt av å diskutere dette , enn å diskutere hva som FAKTISK ble diskutert i tråden, så ja , da er det ganske idiotisk at folk faktisk ikke har mer å gjøre.

Tråden her gikk faktisk ut på lettkledde jenter og voldtekter , hvorpå en kar mente at det var muslimene, og det at det i Koranen står at kvinner skal gå med slør , hvilket ikke står at de skal .
Når vedkommende da ender opp med å påpeker at han sitter med koranen på fanget å leser, og henviser til "jomfruene i himmelen"  , som er noe helt annet enn hvorvidt man skal steines for utroskap ved voldtekt , eller om kvinner skal bære slør iht til koranen. Da følte jeg for å kommentere, og når vedkommende da mener jeg ikke vet noenting om hva jeg snakker om , så er det faktisk greit å komme med hva man har studert.

Kan jo sammenlignes om jeg skulle ha kommentert at du har null peiling på hvordan det er i Norske fengsel , og hvordan fengselsvesenet operer , så regner jeg vi hadde fått en lang avhandling, konkludert med at du "vet hva du snakker med fordi dette jobber du med, har gått på skole for å lære etc".

For å komme tilbake til den opprinnelige diskusjonen om lettkledde damer og voldtekter, og om hvorfor  utenlandske menn står bak mange av de:
Dette har INGENTING med Islam å gjøre , og det står heller ikke i koranen at kvinner skal bære slør , dog det står at de skal bære slør når de ber .
Det står også at Allah elsker alle tiltross for menneskets feil og mangler , og Allah er en tilgivende Gud , som tilgir menneskenes synder, men oppfordrer til å leve i tråd med Koranen .
Sløret er "arv" fra jødedommen , som også praktiseres blandt Katolikker .

Voldtekter har ingenting med religiøs bakgrunn å gjøre, det har med syke mennesker å gjøre.

Peace out
Nann

Problemet er jo at det ikke finnes noe hovedfag i Islam. Og at du ikke engang klarer å stave Imam, som jeg forresten vil påstå din veileder for en eventuell hovedfagsoppgave er svært fornøyd med. :Smiley Hvis Explo ikke hadde klart å stave fengsel, og attpåtil påberopt seg en master i fangeteknikk, så hadde jeg stusset litt på dette også.

Men da når han bruker dette aktivt i en diskusjon.

Ikke fordi jeg er ufattelig interessert i hans utdannelse, men fordi fallhøyden er så høy, øksen så skarp, og hodet strukket så vanvittig langt ut fra kroppen.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #85 : 29. mars 2007, 16:06 »
Jeg ba de heller ikke slutte grave , jeg sa jeg syns det var festlig at de ikke hadde annet å gjøre Wink
Nann
Har ikke DU annet å gjøre? Smiley

trening, hørte jeg nyss om i en nystartet logg her... Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #86 : 29. mars 2007, 16:07 »
Problemet er jo at det ikke finnes noe hovedfag i Islam. Og at du ikke engang klarer å stave Imam, som jeg vil påstå din veileder for en eventuell hovedfagsoppgave er svært fornøyd med. Hvis Explo ikke hadde klart å stave fengsel, og attpåtil påberopt seg en master i fangeteknikk, så hadde jeg stusset litt på dette også.

Men da når han bruker dette aktivt i en diskusjon.

Ikke fordi jeg er ufattelig interessert i hans utdannelse, men fordi fallhøyden er så høy, øksen så skarp, og hodet strukket så vanvittig langt ut fra kroppen.
Game - set - match

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #87 : 29. mars 2007, 16:14 »
Har ikke DU annet å gjøre? Smiley

trening, hørte jeg nyss om i en nystartet logg her... Wink

nei, ikke dagtid . Siden jeg jobber kveld/natt , så kan jeg kose meg på nettet frem til trening i femtiden Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #88 : 29. mars 2007, 16:17 »
Sitat fra: VIDAR1 link=topic=54276.msg748998#msg748998 date=1175176408
[url=http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=170759
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=170759[/url]
Også helt latterlig. En person tar frem enn kniv og dreper enn anner person. og får 10 år i fengsel? HEY NORGE (L)
Uff.... du vet ikke hva du snakker om.... Wink

Det han ble dømt for, var et uaktsomt drap, skjedd i affekt, på grensen til "legemsbeskadigelse med døden til følge". I den sammenheng er 10 år en meget streng straff. Altså han ble dømt etter de samme paragrafer og rettspraksis som de ungguttene som får 1 og 2 år fengsel for å ha kjørt bilen sin i grøfta og "drept" passasjeren sin.

Research my boy, research...
Edit: etter å he lest flere utgaver av gjengivelsen av saken og dommen, så spriker historiene litt... Det ER faktisk meget mulig at vi i denne saken snakker om en skikkelig ond fyr, som stakk offeret flere ganger, umotivert og blindt og i rus... Problemet er å bevise dette... Og man SKAL bare dømmes for det som kan bevises.

Mange onde mennesker har fått relativt lite straff fordi rettssystemet fungerer slik, og mange uskyldige har gått fri fordi det skal være slik... You win some, you lose some.  Undecided

30 år for voldtekt er noe av det dummeste jeg har hørt snakk om.... Hvordan skal man DA straffe GROVERE forbrytelser. Og hvordan skal man egentlig VEIE lidelse?!

Hvis du fyker på ei jente på nachspiel, hun anmelder deg for voldtekt, din sæd blir funnet i henne og du ryker inn for 30 år... Hva slags fyr er du når du kommer ut da? Og hvor lenge skal pedofile overgripere, drapsmenn/pedofile/voldtektsmenn, nekrofile pedofile drapsmenn sitte inne?? Eller skal de grilles på svka varme 20 timer i døgnet i 30 år for å gjøre bot? Hva gavner det?

Blodhevn er antikt....

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #89 : 29. mars 2007, 16:25 »
Uff.... du vet ikke hva du snakker om.... Wink

Det han ble dømt for, var et uaktsomt drap, skjedd i affekt, på grensen til "legemsbeskadigelse med døden til følge". I den sammenheng er 10 år en meget streng straff. Altså han ble dømt etter de samme paragrafer og rettspraksis som de ungguttene som får 1 og 2 år fengsel for å ha kjørt bilen sin i grøfta og "drept" passasjeren sin.

Research my boy, research...

30 år for voldtekt er noe av det dummeste jeg har hørt snakk om.... Hvordan skal man DA straffe GROVERE forbrytelser. Og hvordan skal man egentlig VEIE lidelse?!

Hvis du fyker på ei jente på nachspiel, hun anmelder deg for voldtekt, din sæd blir funnet i henne og du ryker inn for 30 år... Hva slags fyr er du når du kommer ut da? Og hvor lenge skal pedofile overgripere, drapsmenn/pedofile/voldtektsmenn, nekrofile pedofile drapsmenn sitte inne?? Eller skal de grilles på svka varme 20 timer i døgnet i 30 år for å gjøre bot? Hva gavner det?

Blodhevn er antikt....

Han her tok et liv, og får 10 år i fengsel. eller kanskje 8 for god oppførsel..
Så du kan helt ærlig si at du er fornøyd me strafferammen vi har her i Norge?
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!