Skrevet av Emne: Lettkledde kvinner og voldtekt?  (Lest 16779 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #150 : 16. oktober 2007, 08:48 »
Som en kuriositet hva horeri angår kan jeg for øvrig nevne at ligningsmyndighetene anser hor for å være virksomhet i lovens forstand, og horer plikter derfor å skatte av sine inntekter. Verken hor eller fyll er hva det en gang var Smiley

Den dagen jeg må skatte av fylla blir jeg drapsmann.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #151 : 31. oktober 2007, 11:50 »
Den dagen jeg må skatte av fylla blir jeg drapsmann.

Du gjør det allerede.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #152 : 31. oktober 2007, 12:31 »
Ble drapsmann akkurat nå også.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #153 : 31. oktober 2007, 12:33 »
Ble drapsmann akkurat nå også.

Spennende. Fortell.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #154 : 31. oktober 2007, 12:48 »
Gikk bort til resepsjonisten på jobben. Hun er 77 år gammel, med både gikt og lumbago. "Vet du at jeg må skatte av fylla?" "Nei, men fylla har du ikke godt av allikevel gutten min, og dessuten er Kristin Halvorsen min favorittpolitiker" svarte hun tørt.

Jeg stirret lenge på den rosinlignende skrotten bak de oppripete brilleglassene. Stanken av gjenngrodd mus og lilla hårfarge bet i nesa, og sendte en småkvalm eim rett i mellomgulvet på meg.

Jeg tok tak i resepsjonstelefonen. En slik sak på omkring 4 kg, med hundrevis av knapper. Det første slaget traff hun rett i planeten, så kraniet sprakk. Det sprutet en illeluktende, gul/grønn masse utover tastaturet. Jeg slo igjen, og denne gangen traff jeg kravebeinet og hørte det knekke som en tørr kvist en sen høstdag.

Så strakk jeg ledningen på telefonen rundt halsen på hu, og heiv hun ut gjennom vinduet. Hun sprellet en stund, så ble det stille. Da røyk telefonkabelen, og hun deiset i bakken fra 7 etasje. Skotten spratt på asfalten, og ble liggende urørlig. Noen lo bak i det fjerne.

For å være sikker, heiv jeg pulten og kontorstolen ut etter hun, og det ene bordbeinet satt seg fast og gjennomboret magan på hun. Derretter kom en dampveivals og jevnet det hele ut.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #155 : 31. oktober 2007, 13:03 »
Gikk bort til resepsjonisten på jobben. Hun er 77 år gammel, med både gikt og lumbago. "Vet du at jeg må skatte av fylla?" "Nei, men fylla har du ikke godt av allikevel gutten min, og dessuten er Kristin Halvorsen min favorittpolitiker" svarte hun tørt.

Jeg stirret lenge på den rosinlignende skrotten bak de oppripete brilleglassene. Stanken av gjenngrodd mus og lilla hårfarge bet i nesa, og sendte en småkvalm eim rett i mellomgulvet på meg.

Jeg tok tak i resepsjonstelefonen. En slik sak på omkring 4 kg, med hundrevis av knapper. Det første slaget traff hun rett i planeten, så kraniet sprakk. Det sprutet en illeluktende, gul/grønn masse utover tastaturet. Jeg slo igjen, og denne gangen traff jeg kravebeinet og hørte det knekke som en tørr kvist en sen høstdag.

Så strakk jeg ledningen på telefonen rundt halsen på hu, og heiv hun ut gjennom vinduet. Hun sprellet en stund, så ble det stille. Da røyk telefonkabelen, og hun deiset i bakken fra 7 etasje. Skotten spratt på asfalten, og ble liggende urørlig. Noen lo bak i det fjerne.

For å være sikker, heiv jeg pulten og kontorstolen ut etter hun, og det ene bordbeinet satt seg fast og gjennomboret magan på hun. Derretter kom en dampveivals og jevnet det hele ut.

Må innrømme at det bet litt helt nederst i magen når du forteller at den gamle damen hadde fru Halvorsen som favoritt. Det syntes jeg er vemmelig. Virker som den gamle damen ikke ønsker økonomisk vekst for landet? Ikke vet jeg.

Men smaken er som baken, i sentrum smaker det vondt.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #157 : 02. november 2007, 12:12 »
Men var hun lettkledd?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #158 : 02. november 2007, 12:16 »

Slike kvinner er grunnen til at andre kvinner ikke blir tatt alvorlig.
Tror nok det er , desverre , mange  men som er dømt for voldtekter de ikke har begått,mens andre har sluppet unna pga slike kvinner..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!