Skrevet av Emne: Hmmm....  (Lest 3229 ganger)

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Hmmm....
« : 11. mai 2007, 17:48 »
Ei jente var interessert i meg ganske lenge. Her er det snakk om år. Vi har alltid hatt et veldig bra forhold, og jeg liker henne bedre enn noen andre, men som en venn. En sen aften begynte vi å rote, og det utviklet seg til et forhold. Jeg kjente aldri virkelig gnisten, så etter 3 mnd slo jeg opp. Jeg er fortsatt veldig glad i henne, men fortsatt som en venn. Problemet er at hver gang jeg ser henne med andre gutter så blir jeg helt fra meg og får en elendig følelse i magen. Er jeg forelska? Må jeg kunne gi slipp på henne å la henne leve sitt eget liv? Hvordan kan jeg være en god venn for henne uten at denne angstfølelsen preger forholdet vårt? Bør jeg snakke med henne og fortelle henne akkurat det jeg føler, eller setter det meg i et dårlig lys eller en dårlig situasjon?
Igår ble en gutt med henne hjem, og jeg har ikke kunnet tenke på annet siden...
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Hmmm....
« #1 : 11. mai 2007, 17:52 »
Vil ikke ha, men vil eie?

Ligner litt . Men det er min mening.
Du slo opp, det var ikke det du ville ha, så hvorfor skulle det være noe bedre nå?
Eller er du så "ensom" at du forveksler det med følelser?
Du sier en annen ble med henne hjem ; Ikke noe du har oe med , fordi DU slo opp med henne..

Ikke ha, men eie Wink

Dropp det. Du får ikke fornuftige svar her inne uansett.
Og ikke bry det med jenta , du har allerede dumpet henne en gang..
Fordi det ikke var det du villa ha..

Ja , jeg er kynisk, men en skal stå for det man gjør.. Byegones ...
Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Hmmm....
« #2 : 11. mai 2007, 18:04 »
Joda. Stemmer det "vil ikke ha, men vil eie". Gjør det meg til en dårlig person?
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Hmmm....
« #3 : 11. mai 2007, 18:06 »
Joda. Stemmer det "vil ikke ha, men vil eie". Gjør det meg til en dårlig person?

Desverre mange som er sånn.
Og det er faktisk ikke sånn det skal være..
jenta er du ferdig med, så finn noen andre.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Hmmm....
« #4 : 11. mai 2007, 18:12 »
Høres ut som hun var god i senga.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Hmmm....
« #5 : 11. mai 2007, 18:13 »
Jaja, er forsåvidt helt enig, men det er ikke så lett. Forstår du? Noen tips for å få bort den "vil ikke ha, men vil eie"-følelsen. Er utrolig kjipt å være sånn!
Har lyst å tenke at hun må få gjøre akkurat som hun vil. Jeg har hatt min kjangse. Problemet er jo at det er ikke en knapp man trykker på, så er det borte.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Hmmm....
« #6 : 11. mai 2007, 18:17 »
Eneste råd som faktisk hjelper er TID. La det gå sin gang, og glem henne. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Hmmm....
« #7 : 12. mai 2007, 07:28 »
Hei, jeg er søstra til den persjonen som eier denne brukeren. For meg høres det ut som du sitter i ei knipe. Siden jeg er jente vil jeg ambefale å snakke meg henne og si hva du føler. Hvis du er virkelig er forelsket da tenker du på henne hele tiden og kan ikke få henne ut av hodet og hver gang du ser henne, eller vet at hun er i nærheten kriblerdet i magen... Hvis det har seg sånn at, du vil Ikke ha, men eie råder jeg deg til å kjenne på følesene du har for henne, og ikke innlede noe forhold til du er sikker. Ingen grunn til å såre denne jentas følelser fordi du ikke er sikker.
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Hmmm....
« #8 : 15. juni 2007, 18:07 »
kjenner meg veldig igjen i det du skriver. har gjort noe av det samme selv. hun var skikkelig forelska i meg,men jeg ble ikke så innmari forelska i hu. vi har fortsatt nesten daglig kontakt og er gode venner.
hun har hatt seg med et par gutter etter at jeg gjorde det slutt,og i helgene tenker jeg ofte på at nå har hun sikkert finni en ny fyr og sånt,og det er utrooolig plagsomt. hun vet at jeg har det sånn og prøver å ikke nevne det eller no,men det gjør bare at jeg innbiller meg masse dumme ting..... det er ikke så ille nå som det var den første tiden,men følelsen henger litt igjen.

helt enig i at det er både dumt og feil å tenke sånn,og egentlig vil jeg bare henne alt godt,og at hun vil være glad. men alikevel liker jeg ikke tanken på at hun er sammen med andre gutter. det er som du sier, ikke bare å trykke på en knapp. er ikke så lett å styre følelsene sine.

tror det beste er å kutte all kontakt, ihvertfall for en stund, og få følelsene litt mer på avstand. som upandcomming sier, du må gi det tid. men jeg tror det går fortere hvis du ikke har noe mer kontakt med henne, og opptar deg med andre ting.

eller det aller beste er vel å finne seg en ny kjæreste kanskje,men det er lettere sagt enn gjort...... Undecided

søstra til dj bear har et viktig poeng. du bør ikke starte et nytt forhold med henne med mindre du er HELT sikker på at det er henne du vil ha. du har nok såret henne nok allerede med å slå opp med henne en gang.

nann rosita viser som vanlig lite empati,men du skal vite at du er langt fra alene om å tenke sånn. det gjør deg IKKE til en dårlig person,med mindre du gjør noe dumt mot henne i et forsøk på å takle følelsene dine. men det gjør du vel ikke? Smiley

Utlogget mmg800

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 91

Sv: Hmmm....
« #9 : 15. juni 2007, 21:40 »
Hei, det er jeg som er søstra til Dj bear. Takker for at du mener jeg har et viktig poeng. Wink Hehe. Håper det går bedre PhilLynott.
You can always get stronger.

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Hmmm....
« #10 : 15. juni 2007, 22:25 »
Joda, vi snakka ut om det faktisk. Det er alltid det beste synest jeg. Vi begynte plutselig å snakke om det, og det viste seg at hun følte det på samme måte. Vi ble begge enige om at vi fikk ta tiden til hjelp, og gå videre sakte men sikkert. Fortsatt er vi gode venner, og vi har det veldig fint sammen.

Så det ordnet seg til slutt, gitt! Takk for kommentarer og råd, folkens!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!