Skrevet av Emne: slutt med dama....  (Lest 5907 ganger)

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

slutt med dama....
« : 01. april 2007, 14:18 »
beklager hvis jeg skriver et innlegg som har kommet opp utallige ganger her før, men er litt lei megom dagen... gjorde det slutt med dama på torsdag, var mest fordi jeg ikke var like gladi henne som hun var i meg Sad
trodde liksom jeg kom til å bli mer glad i henne etterhvert,men hver gang hun begynte å prate om framtiden ble jeg litt tvilende,for syns det er litt tidlig for meg å binde meg til ei jente for resten av livet allerede(er 21 år). det er så mye annet jeg har lyst til å gjøre som blir så vanskelig med kjæreste/samboer fordi jeg må ta hensyn til hun også når jeg f eks vil flytte til et nytt sted eller få meg en ny jobb.
var den 3. jenta jeg var sammen med bare(og altså hatt sex med), og har ærlig talt lyst til å få "rast fra meg" for å ikke si det på en alt for dum måte. jeg hater meg selv for det,men tror at sjansen for at jeg hadde vært utro etter noen år hadde blitt alt for stor..... er det bare jeg som føler det sånn eller er det litt mer vanlig?

føler meg som et skikkelig dårlig menneske, for hu var ei særdeles grei jente som var kjempeforelska i meg!! men jeg hadde ikke llike sterke følelser for hu, fikk ikke den kriblinga i magen når jeg skulle treffe henne som man får når man er skikkelig forelska. jeg gleda meg jo,men det var liksom ikke mer enn det... Sad
ikke for å være innbilsk,men hu har det ganske ille nå og det er så vondt å tenke på at hun har det så ille for det fortjener hun ikke i det hele tatt....

hvis noen har giddi å lest helt ned hit, har dere noen forslag til hvordan man best kommer seg over ei sånn jente? på forhånd tusen takk

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: slutt med dama....
« #1 : 01. april 2007, 14:37 »
Sånn er livet. You love, learn and move on.
Ingen liker å bli dumpet, men jeg tror nok hun overlever Wink
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
Sv: slutt med dama....
« #2 : 01. april 2007, 15:24 »
Bedre at hun finner noen som virkelig er glad i henne, enn at du er med henne resten av livet for å "skåne" henne. Jeg tror du gjorde det riktige valget.

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: slutt med dama....
« #3 : 01. april 2007, 16:19 »
Ja, synes du gjorde det eneste riktige, å være sammen med henne fordi hun var glad i deg hadde uansett ikke vært riktig for deg, og du hadde ikke vært 100% dedikert til forholdet.
På den måten hadde du frarøvet henne muligheten til å bli elsket, altså ikke kunnet gi henne det en kjæreste skal gi henne (kjærlighet).

Du sier du har ikke rast fra deg heller, så jeg går ut fra at ting har gått fort fort, og du har ikke vært komfortabel med farten ting har skjedd på, og kanskje grunnen til dere ble sammen også var feil?

At jenta er hyggelig og snill er jo enda bedre grunner til at du ikke skal være drittsekk og bruke henne, hun fortjener virkelig ikke å bli brukt.
Har du ikke følelsene i orden for henne, og ser ikke forholdet på samme måte som henne synes jeg du har gjort en voksen handling i å kutte det kort.

Du vil flytte, du har ting du vil oppleve, du er ikke klar for noe forhold, du er ikke klar for å dele livet ditt med noen, dette er veldig gode argumenter på hvorfor du rett og slett ikke bør være i forhold, og det er helt fair(e) argumenter.

Synes du har gjort en voksen avgjørelse, og det er helt normalt å være litt lei seg, for å begrense skaden kan du jo være litt forsiktig med å hoppe å "hoppe på vogna" igjen, og ikke rote med noen eller åpenlyst flørte med noen på en liten stund, slik at hun ikke føler at du har utnyttet henne og hun vrir kjærligheten hun har hatt til deg over i hat (på samme måte så er dette jo en fin måte å få henne til å glemme deg på, hehe).

Men siden hun er en snill og grei jente som du sier, så synes jeg du skal være mann nok til å vise henne respekt, iallefall lenge nok til at hun klarer å komme tilbake til det livet hun hadde før deg, men det er nå bare min mening.

Er uansett stolt av deg.

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
Sv: slutt med dama....
« #4 : 01. april 2007, 16:31 »
Bra skrevet Ifarao, særlig den delen med å vise respekt ved å ligge litt lavt i terrenget etter et brudd. Absolutt enig med deg der Smiley

Du har nok gjort rett valg i å forlate henne Smiley
Lykke til  videre <3

Utlogget wee

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

Sv: slutt med dama....
« #5 : 01. april 2007, 23:47 »
beklager hvis jeg skriver et innlegg som har kommet opp utallige ganger her før, men er litt lei megom dagen... gjorde det slutt med dama på torsdag, var mest fordi jeg ikke var like gladi henne som hun var i meg Sad
trodde liksom jeg kom til å bli mer glad i henne etterhvert,men hver gang hun begynte å prate om framtiden ble jeg litt tvilende,for syns det er litt tidlig for meg å binde meg til ei jente for resten av livet allerede(er 21 år). det er så mye annet jeg har lyst til å gjøre som blir så vanskelig med kjæreste/samboer fordi jeg må ta hensyn til hun også når jeg f eks vil flytte til et nytt sted eller få meg en ny jobb.
var den 3. jenta jeg var sammen med bare(og altså hatt sex med), og har ærlig talt lyst til å få "rast fra meg" for å ikke si det på en alt for dum måte. jeg hater meg selv for det,men tror at sjansen for at jeg hadde vært utro etter noen år hadde blitt alt for stor..... er det bare jeg som føler det sånn eller er det litt mer vanlig?

føler meg som et skikkelig dårlig menneske, for hu var ei særdeles grei jente som var kjempeforelska i meg!! men jeg hadde ikke llike sterke følelser for hu, fikk ikke den kriblinga i magen når jeg skulle treffe henne som man får når man er skikkelig forelska. jeg gleda meg jo,men det var liksom ikke mer enn det... Sad
ikke for å være innbilsk,men hu har det ganske ille nå og det er så vondt å tenke på at hun har det så ille for det fortjener hun ikke i det hele tatt....

hvis noen har giddi å lest helt ned hit, har dere noen forslag til hvordan man best kommer seg over ei sånn jente? på forhånd tusen takk
Føler meg veldig hjemme i beskrivelsen din! Kunne ikke beskrevet det bedre selv.. Har gått lenge å håpet på at ting skal bedre seg og ventet på at følelsene skal bli 100% men det går tydelig vis ikke. Men jeg har ikke "turt" å ta stege med å gjøre det slutt forde.. Hun er jo verdens mest ålreite jente, å når jeg hører om alle fremtidsplanene hennes får jeg utrolig dårlig samvittighet. På en annen måte er det jo som folk sier dårlig gjort å holde henne for narr. Men kan jeg få spørre om hvordan du sa det? Bare sa du sannheten, sånn rett ut? Eller fikk du pakket det inn på en litt ålreit måte? Trenger seriøst noen gode råd ass
Lett..!

Utlogget wee

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

Sv: slutt med dama....
« #6 : 01. april 2007, 23:57 »
Hun bare gaper opp hvis jeg dasker kuken i trynet hennes Tongue
Lett..!

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: slutt med dama....
« #7 : 02. april 2007, 01:01 »
tusen takk for svar og støtte alle sammen. godt å se at så mange bryr seg her Smiley
ang å ikke flørte foran henne og sånt, er ikke det noe problem da vi bor på ulike steder og ikke har noen felles venner. men skal holde meg unna jenter en stund, av respekt for henne.
men jeg lurer på om forelskelsen egentlig er litt overdrevet, særlig med tanke på langvarie forhold. den vil jo uansett gå over etter en stund, og først da vil man begynne å se mer de negative sidene til kjæresten.
hvis man blir sammen med ei man bare er sånn passe glad i vil man ha et mye mer realistisk inntrykk av hvordan hun er, og derfor kunne gjøre en bedre vurdering om det kan bli et langvarig forhold eller ikke. noen som følger ressonementet mitt??
derfor tenkte ihvertfall jeg å se det ann litt før jeg gjorde det slutt med henne. håpet også på at den verste forelskelsen fra hennes side hadde gått litt over innen jeg gjorde det slutt. men det virket det ikke som... Sad


Føler meg veldig hjemme i beskrivelsen din! Kunne ikke beskrevet det bedre selv.. Har gått lenge å håpet på at ting skal bedre seg og ventet på at følelsene skal bli 100% men det går tydelig vis ikke. Men jeg har ikke "turt" å ta stege med å gjøre det slutt forde.. Hun er jo verdens mest ålreite jente, å når jeg hører om alle fremtidsplanene hennes får jeg utrolig dårlig samvittighet. På en annen måte er det jo som folk sier dårlig gjort å holde henne for narr. Men kan jeg få spørre om hvordan du sa det? Bare sa du sannheten, sånn rett ut? Eller fikk du pakket det inn på en litt ålreit måte? Trenger seriøst noen gode råd ass

jeg gjorde det egentlig på en feig måte,men det ble vel sånn litt pga geografi og henne. vi prata på msn da hun spurte om jeg hadde begynt å tenke mer på framtiden for det har hun brakt opp flere ganger før og da har jeg vært veldig nølende.
så sa jeg etterhvert noe sånt som at jeg ikke er helt klar for å binde meg til ei resten av livet og mye fram og tilbake så sa jeg at vi burde ta en pause så jeg kan finne ut av ting.
syns det var en dårlig løsning å slå opp med hu på msn,men vi bor så langt unna hverandre,så jeg måtte enten ha dratt til hu eller så måtte hu ha kommet hit og en av oss hadde nok grini på vei hjem og det hadde ihvertfall jeg under middels lyst til.....  Undecided

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Sv: slutt med dama....
« #8 : 02. april 2007, 02:00 »
Jeg synes også du gjorde det som var helt riktig!

Siden jeg alltid roter til ting med jentene jeg er borti, skal jeg ikek komme med noen dype tips... Tongue

Utlogget Travis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 318
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 318

Sv: slutt med dama....
« #9 : 04. april 2007, 23:51 »
Du gjorde det riktige, men prøv å hold kontakten med henne fremover å snakk om det sammen, det funker kjempe bra Smiley Bare være helt ærlig, og være venner Wink

Utlogget Notreal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 322
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 322

Sv: slutt med dama....
« #10 : 05. april 2007, 00:05 »
du gjorde det rette ! ville jeg og ha gjort Smiley
No pain, No gain

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: slutt med dama....
« #11 : 05. april 2007, 00:11 »
beklager hvis jeg skriver et innlegg som har kommet opp utallige ganger her før, men er litt lei megom dagen... gjorde det slutt med dama på torsdag, var mest fordi jeg ikke var like gladi henne som hun var i meg Sad
trodde liksom jeg kom til å bli mer glad i henne etterhvert,men hver gang hun begynte å prate om framtiden ble jeg litt tvilende,for syns det er litt tidlig for meg å binde meg til ei jente for resten av livet allerede(er 21 år). det er så mye annet jeg har lyst til å gjøre som blir så vanskelig med kjæreste/samboer fordi jeg må ta hensyn til hun også når jeg f eks vil flytte til et nytt sted eller få meg en ny jobb.
var den 3. jenta jeg var sammen med bare(og altså hatt sex med), og har ærlig talt lyst til å få "rast fra meg" for å ikke si det på en alt for dum måte. jeg hater meg selv for det,men tror at sjansen for at jeg hadde vært utro etter noen år hadde blitt alt for stor..... er det bare jeg som føler det sånn eller er det litt mer vanlig?

føler meg som et skikkelig dårlig menneske, for hu var ei særdeles grei jente som var kjempeforelska i meg!! men jeg hadde ikke llike sterke følelser for hu, fikk ikke den kriblinga i magen når jeg skulle treffe henne som man får når man er skikkelig forelska. jeg gleda meg jo,men det var liksom ikke mer enn det... Sad
ikke for å være innbilsk,men hu har det ganske ille nå og det er så vondt å tenke på at hun har det så ille for det fortjener hun ikke i det hele tatt....

hvis noen har giddi å lest helt ned hit, har dere noen forslag til hvordan man best kommer seg over ei sånn jente? på forhånd tusen takk

Dette er en tro kopi av hva jeg måtte igjennom her i høst. Gikk dog vesentlig lettere for meg, da jeg på forhånd hadde bestemt meg og planlagt at jeg skulle slå opp. Det var ei grei jente, men ikke noe for meg, da jeg heller ikke fikk noe kribling i magen av å være sammen med henne. Jeg har enda ikke angret den dag i dag over at jeg gjorde det slutt. Har også brutt all kontakt.

Har en følelse av at jeg definitivt ikke er bygget for å ha et kvinnemenneske ved min side, med mindre det kommer en vakker prinsesse og overbeviser meg om noe annet.

Hva skal man si til slikt da? Det beste er vel å glemme det som har skjedd. Legge det bak seg, og fokusere videre framover i livet. Mange vil nok være uenig, men tror det er vil hjelpe ekstra på å bryte all kontakt med vedkommende, som nå er din ex. Ellers syns jeg det var helt riktig det du gjorde. Å holde igang et forhold på partnerens premisser blir bare dumt.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Hugenott

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • Sitt ikke inne når alt håp er ute.
Sv: slutt med dama....
« #12 : 05. april 2007, 22:12 »
Du gjorde helt klart det riktige, ingen kan klandre deg for å gjøre det slutt. Havner man i en slik situasjon, der dere er på ulike nivåer både følelsesmessig og i livet, bør man så absolutt ikke vente med å slå opp. Motparten blir sannsynligvis bare mer og mer tilknyttet deg på feil premisser, du blir fanget i en løgn rett og slett. Du gjorde det eneste riktige.

Forstår at du er glad i jenta da, men tror nok kun det er tiden som kan hjelpe deg med å komme over henne. Se fremover og lev livet Smiley

Du gjorde det riktige, men prøv å hold kontakten med henne fremover å snakk om det sammen, det funker kjempe bra Smiley Bare være helt ærlig, og være venner Wink
Tja, med mindre man treffes uansett, så ville mitt råd være å kutte kontakten helt. Men tar hun kontakt, så kan man jo snakke, men ikke gi henne forhåpninger..
Mitt mål er å tie med tilbakevirkende kraft.

Utlogget mmg800

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 91

Sv: slutt med dama....
« #13 : 15. juni 2007, 19:39 »
Det litt forskjellige syn på det som kommer etter det er slutt. Noen synes du ikke skal ha kontakt med henne, men det gjør jeg Smiley Du kan selv tenke deg at du er på byen og møter henne. Det blir bare pinlig taushet eller hatefulleblikk og det er det ingen som føler seg konfortable med. Viss begge vil at dere skal være venner så er det det beste (synes jeg). Det er heller bedre at dere blir glade for å se hverandre og se at den andre har det bra enn de hatefulle blikkene. Også viss den andre personen har funnet seg en ny kjæreste, er det bra at dere har kommet han/henne har kommet seg videre.

lykke til Wink
You can always get stronger.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!