Skrevet av Emne: Bli med å hjelpe! WWF trenger den hjelpen de kan få.  (Lest 1362 ganger)

Utlogget Sensei

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Hei.
Jeg ville med dette bare oppfordre alle som har lyst/kan om å hjelpe WWF. Organisasjon som hjelper truede dyr, og natur over hele verden. Stort sett alt det vi gir i arv til neste generasjon. Fortsetter dagens trend vil de overta noe som kan minne om en søppeldynge.

Jeg og mange jeg kjenner er medlemmer, vi gir 200,- i året. Kanskje ikke så mye, men om alle tar sin bit, blir det mye til slutt. Tongue
Takk for oppmerksomheten Wink

Er du litt interessert så anbefaler jeg at dere sjekker det ut på www.wwf.no

Jau, sa kona da mannen.....Tongue

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Fatter ikke hvordan folk kan prioritere bikkjer og katter rundt om i verden når barn i Afrika sulter ihjæl hver eneste dag.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Jeg støtter ikke slik. Jeg tror det meste av alt slik er politisk, og egentlig lite om dyrene. En glemmer også at oppover tidene har arter dødd ut og kommet tilbake i all tid, så hvorfor skal det stoppe nå?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Gir jeg penger til noe slikt så er det FOD-gården som får de.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Det beste man kan gjøre for å "hjelpe" naturen, er vel det man gjør i sitt eget nærområde og i sin egen hverdag. Et eksempel kan være å jobbe litt frivillig for en eller annen lokal organisasjon. Da "ser" man resultatet av egen innsats også, og trenger ikke bekymre seg for det som Allyse poengterer, altså at pengene går til andre ting enn dyr og miljø.

Jeg sier ikke at WWF er et gigantisk pengesluk, det har jeg ikke kunnskaper nok til å uttale meg om. Men jeg liker bedre tanken om at "selvgjort er velgjort" i stedet for å kjøpe seg god samvittighet.  Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Trodde først at Hulk Hogan var død, siden WWF trengte hjelp...

Er vel litt enig med alle innleggene her. Man må forsøke å hjelpe til på alle nivåer, både når det gjelder pengestøtte, medlemskap og egeninnsats i hverdagen.

Det er egentlig helt utrolig hvor mye man kan utrette på egenhånd. Alt man gjør av positive ting vil føre til positivitet og engasjement hos andre, som igjen fører til positivitet og engasjement for enda flere. Det høres jo nesten ut som en klisje, men det man gjør selv endrer faktisk verden...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Jeg støtter ikke slik. Jeg tror det meste av alt slik er politisk, og egentlig lite om dyrene. En glemmer også at oppover tidene har arter dødd ut og kommet tilbake i all tid, så hvorfor skal det stoppe nå?

Fordi homo sapiens ikke har noen rett til å utrydde andre dyrearter, og at det faktisk kan få alvorlige konsekvenser på sikt dersom vi tukler for mye med økobalansen og næringskjeden...

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Fordi homo sapiens ikke har noen rett til å utrydde andre dyrearter, og at det faktisk kan få alvorlige konsekvenser på sikt dersom vi tukler for mye med økobalansen og næringskjeden...
Er det ikke dette som er Darwins teori da ? Vi har makten til å gjøre det, men ikke helt evnen til å skjønne at vi kanskje ikke burde ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Sensei

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Selvfølgelig har arter også blitt utryddet gjennom all tid. Bare at nå er den farten økt med hele 3000 ganger i forhold til det normale. Hvordan og hvem forskere som har kommet frem til det vet jeg ikke, men noe å tenke på.

Om man kjemper for å redde dyr, natur, barn, fattige etc er jo opp til enhver...Men det er nå hvertfall bedre å gjøre noe, enn å la være. Tongue
Jau, sa kona da mannen.....Tongue

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Om man kjemper for å redde dyr, natur, barn, fattige etc er jo opp til enhver...Men det er nå hvertfall bedre å gjøre noe, enn å la være. Tongue

Honnør for den!  Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!