Skrevet av Emne: Kosttilskuddplan!  (Lest 1427 ganger)

Utlogget Tittentei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 188

  • Shut the fuck up and train!
Kosttilskuddplan!
« : 05. januar 2003, 23:05 »
Få høre noen synspunkter på kreatinen/glutaminen/druesukkere jeg skal starte med i neste uke og når og hvordan jeg tar det.

Kosttilskudd:  
Scitec Nutrition PUMP fra sverige - http://www.muskelpiraten.com/mpshop/shop.asp?action=visakategori&kat=5
Athletes Choice kreatin <---vanlig  kreatin
Sports one GP-2 glutamin peptide
Druesukker.
proteinpulver...

Tenkte jeg kjører PUMP 20-30 min før trening som det står på pakken, men skal jeg da ha kjappe karbohydrater i tillegg? dvs druesukker sammen med PUMP`en?

etter trening: 5 g kreatin , ca 40-50 gram druesukker, 5 gram glutamin..+en prottis drink

før jeg legger meg: prottis drink med 5 g glutamin.

Noen som  har noen synspunkter/evt forslag på andre måter og gjøre dette?
Go hard or go home!

Utlogget pj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 115

Re:Kosttilskuddplan!
« #1 : 05. januar 2003, 23:08 »
Hva inneholder forskjellige kosttilskuddene da? hadde jo vært greit å vite om jeg skal svare Smiley
I`m the WINNER

Utlogget Tittentei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 188

  • Shut the fuck up and train!
Re:Kosttilskuddplan!
« #2 : 05. januar 2003, 23:29 »
sto det ikke url til PUMP greia? kreatin er kreatin? glutamin peptide er glutamin peptide? druesukker er druesukker? kjappe karbs....
Go hard or go home!

Gå til:  

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

Proteinrike tacolefser

Trening21.11.202030

Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.