Skrevet av Emne: Proteinpulver, skadelig?  (Lest 8643 ganger)

Utlogget espenb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #15 : 19. april 2007, 20:23 »
Hvis jeg tar protetin pulver, gjør det at musklene mine (det musklene jeg trener) vil vokse fortere,å jeg blir LITT fortere sterk/ kjappere resultater?  Har tenkt på å begynne å trene manualer, å litt på treningsstudio, så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i dette "oulveret" å om noen kan fortelle meg litt mer om det? Er det noe annet en protein pulver også? Har hørt om 2 ting som gjør at musklene dine vokser fortere...

Takker for svar =)

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #16 : 19. april 2007, 20:31 »
Protein og kreatin er kanskje de to tinga du trenger mest for å bygge muskler spesielt. Vil anbefale PF sin Kreatin Monohydrat. Dette får du kjøpt over internett, i PF-butikker og i Sunkost-forretninger.

Proteinpulver er helt unødvendig om du spiser bra, men...
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget ark

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 183

Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #17 : 20. april 2007, 14:21 »
Som svar på topicen vil jeg si dette til dere som "sliter" med mor og far på dette med kosttilskudd:

Hvis far og onkel som nevnt her legger det fram på en måte som får det til å høres ut som de tror dette er høyandrogene greier på ulovlig import fra østblokklandene.
Det nytter ikke å være ung, ivrig og usaklig da. Har du lyst til å legge dette død, da mener jeg du skal gjøre dette:

Sett deg inn i hva protein (evnt det som er temaet) er, hva det gjør i kroppen og for kroppen. Forklar hvor det kommer fra (altså hvor man i naturlig tilstand finner disse stoffene)
Ha også klart for deg at du vet hvordan du skal bruke det, det er et tilskudd og du bruker det som et tilskudd.

Med andre ord, sett deg så godt inn i alle sider av saken at du kan legge den fram på en voksen og meget saklig måte. Det funker så fint på voksne mennesker at har du ikke prøvd det før, så kan du bli overasket over hvordan de kommer til å se på deg etter dette.

Bare et forslag Smile

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #18 : 20. april 2007, 17:14 »
Som svar på topicen vil jeg si dette til dere som "sliter" med mor og far på dette med kosttilskudd:

Hvis far og onkel som nevnt her legger det fram på en måte som får det til å høres ut som de tror dette er høyandrogene greier på ulovlig import fra østblokklandene.
Det nytter ikke å være ung, ivrig og usaklig da. Har du lyst til å legge dette død, da mener jeg du skal gjøre dette:

Sett deg inn i hva protein (evnt det som er temaet) er, hva det gjør i kroppen og for kroppen. Forklar hvor det kommer fra (altså hvor man i naturlig tilstand finner disse stoffene)
Ha også klart for deg at du vet hvordan du skal bruke det, det er et tilskudd og du bruker det som et tilskudd.

Med andre ord, sett deg så godt inn i alle sider av saken at du kan legge den fram på en voksen og meget saklig måte. Det funker så fint på voksne mennesker at har du ikke prøvd det før, så kan du bli overasket over hvordan de kommer til å se på deg etter dette.

Bare et forslag Smile

Pffff, hvis foreldra er idioter og ikke forstår det første gang, så vil det ikke hjelpe å forklare det på en måte som de ikke forstår en dritt av.

Nei bare si at du er smart og de er duster, derfor skal du bruke det. Hva skal de gjøre, kaste deg ut av huset? I så fall, la dem gjøre det da Wink
Så kan du alltids komme tilbake neste år og bone trappa, er du heldig blir det tidlig arv Cheesy

Utlogget Sigbjørn

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #19 : 20. april 2007, 20:14 »
Protein i proteinpulveret er ikke noe magisk annerledes protein du finner i mat. Disse påstandene faren din kommer med får det til å høres ut som han ikke akkurat vet veldig mye om vanlig kosthold, med mindre han tror det er en "spesiell" type protein det er snakk om.

Patman

  • Gjest
Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #20 : 20. april 2007, 20:26 »
Faren din får også i seg mange gram proteiner hver dag, og han blir vel ikke helt "vill og gal" hvis han spiser 5 koteletter isteden for 2 en dag.
Proteinpulver et et kosttilskudd på lik linje med trantabletter eller vitaminpiller.

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #21 : 20. april 2007, 20:37 »
Du kan dø, slutt med en gang!!!!!

Hørt det at når man bruker proteinpulver så bygger musklene seg opp fortere, men viss man slutter å trene mister du musklene dine fortere?  what
Yep du mister alle musklene, det er en ond sirkel  >Cheesy

Hvis jeg tar protetin pulver, gjør det at musklene mine (det musklene jeg trener) vil vokse fortere,å jeg blir LITT fortere sterk/ kjappere resultater?  Har tenkt på å begynne å trene manualer, å litt på treningsstudio, så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i dette "oulveret" å om noen kan fortelle meg litt mer om det? Er det noe annet en protein pulver også? Har hørt om 2 ting som gjør at musklene dine vokser fortere...

Takker for svar =)
PF garanterer deg Arnold muskler etter 2 uker, seriøst det virker!!

Har brukt det en stund nå og ser ut som Ronnie Coleman.

Protein og kreatin er kanskje de to tinga du trenger mest for å bygge muskler spesielt. Vil anbefale PF sin Kreatin Monohydrat. Dette får du kjøpt over internett, i PF-butikker og i Sunkost-forretninger.

Proteinpulver er helt unødvendig om du spiser bra, men...
Kreatin har skikkelig mye med muskelvekst å gjøre  Cool

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #22 : 21. april 2007, 00:14 »
nWe burner folk heftig her Grin

Utlogget Bjarne G.T.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 328

Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #23 : 21. april 2007, 00:49 »
Men er ikke proteinpulver samme som sånn anabule steroder som kroppsbyggere bruker? Huh

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #24 : 21. april 2007, 00:52 »
jooo, spiser du mye blir du coleman på en uke også kan sprenge skinnet fordi musklene bare eser ut

Utlogget Bjarne G.T.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 328

Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #25 : 21. april 2007, 00:56 »
seriøst? faen, nå ble jeg faktisk litt skremt =\ går og kaster det nyinnkjøpte pulveret med en gang =/

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #26 : 21. april 2007, 00:58 »
hehe
nå må vi ikke ødelegge tråden helt her da : )

back to topic

Utlogget Bjarne G.T.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 328

Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #27 : 21. april 2007, 01:03 »
back to topic? uvitende foreldre er fælt, mine sier alltid at jeg kommer til å møte veggen pga pulveret = P

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #28 : 21. april 2007, 01:07 »
hehe, jaa vi dro det litt ut med sprenging av muskler osv.. men ja, jeg skjønner problemet og mutter'n var skeptisk til NOZ (kreatine mix) men så er jeg 18 år så ho har ikke så mye og si på saken lenger

Utlogget Bjarne G.T.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 328

Sv: Proteinpulver, skadelig?
« #29 : 21. april 2007, 01:20 »
apropos protein, noen som har prøvd powerbutter fra pf? smakte det?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!