Skrevet av Emne: DIN framgang på Doggcrapp  (Lest 10727 ganger)

Utlogget Force

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 412

DIN framgang på Doggcrapp
« : 24. mai 2007, 10:48 »
Jeg tenkte jeg skulle starte et nytt emne der folk kan skrive hvordan framgangen deres er med doggcrapp. Det jeg mener er hva er den største økningen (styrke/volum) dere har hatt i løpet av en periode med doggcrapp trening (4-6uker).
Jeg er fullt klar over at dette er individuelt, og alle kan ikke forvente å få lik framgang som mange andre har.

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: DIN framgang på Doggcrapp
« #1 : 24. mai 2007, 10:56 »
4-6 uker? Hvorfor bruker du et slikt tall? På 6 uker har man kjørt igjennom DC grunnprogrammet 3 ganger. Dvs kjørt samme øvelse 3 ganger. Alt ettersom hvor lenge man har trent DC, hvor ny øvelsen er etc så vil disse svarene kunne være i hytt og pine. Og de vil ikke gi noe som helt rettningslinje på hvor mye framgang DC vil gi.

Se heller på de av oss som har trent DC i et par år, sjekk logger, profiler etc for et mer komplett syn på hva man kan forvente av DC. Jeg syns og forresten at du ikke skal tenke på  DC trening i en alder av 17 år, men det er nå bare min mening.

Utlogget shivac

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: DIN framgang på Doggcrapp
« #2 : 28. mai 2007, 13:17 »
Trent DC i ca et år.

Har blant annet økt 140% på beinpress. Dette er artig Smiley Legger har jeg økt mye på også, og øker enda.

På de andre områdene sliter jeg litt, har økning men ikke i samme grad. Kanskje på grunn av at jeg har skoftet litt på bein treningen før.

I det store og det hele er jeg fornøyd med utviklingen, selv om jeg drikker stort sett hver helg, og ikke tar kosthold så blodseriøst.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!