Skrevet av Emne: Takle partnerens tidligere....  (Lest 35546 ganger)

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle "billig" dame?
« #15 : 11. april 2007, 17:31 »
Og hva det kommer av ? fordi at dere gutter er så jævla kostbar.. ? Wink

Dama di er da overhodet ikke noe "løstøs", bare fordi hu har eksprimentert mere med sex enn hva det du har.

Håper da virkelig dama di ikke ser denne tråden du har starta her, - snakker om å vise hu lite respekt. - Dette lyser bare av din sjalusi og usikkerhet, ikke noe annet.

Tja, du har sikkert rett i det du sier der. Hvis jeg trodde det var noen fare for at hun bevillet seg i nærheten av et forum som dette, ville jeg nok ikke ha laget innlegget.. Smiley Om jeg er sjalu og usikker får du ha dine egne meninger om, jeg mener ikke jeg er det Smiley

Skjønner at det høres mannsjåvinistisk ut, men jeg tviler på jeg er det eneste hannkjønnet som opplever slikt kjipt. Endret ordlyden i den første posten min for å unngå sinna damer Smiley
174cm
74kg

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Takle "billig" dame?
« #16 : 11. april 2007, 17:31 »
Og hva det kommer av ? fordi at dere gutter er så jævla kostbar.. ? Wink

Dama di er da overhodet ikke noe "løstøs", bare fordi hu har eksprimentert mere med sex enn hva det du har.

Håper da virkelig dama di ikke ser denne tråden du har starta her, - snakker om å vise hu lite respekt. - Dette lyser bare av din sjalusi og usikkerhet, ikke noe annet.

Jeg signerer bare Hege
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #17 : 11. april 2007, 19:02 »
Jeg er faktik enig med Hege.


Om så jenta hadde en ny en hver helg før dere ble sammen så er det faktisk fortid. ALLE har en fortid, og alle har vel surra litt rundt.
Er mange menn som er akkurat samme, men da er det bare kult da.
Jeg syns uansett det er idiotisk å spørre en man er sammen med om hvor mange de har ligget med, fordi det i bunn og grunn er fortid, og privat. Man var ikke i livet dems da det skjedde og har lite med det å gjøre.
Om kompiser/bekjente har surra/liggi med dama di , sier vel litt om gjenget du henger med, om "alle" har pult rundt på samme damer...

Blir oppgitt av slikt, da det bunner i dårig selvtillitt og sjalusi.

Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #18 : 11. april 2007, 19:24 »
Tja, du har sikkert rett i det du sier der. Hvis jeg trodde det var noen fare for at hun bevillet seg i nærheten av et forum som dette, ville jeg nok ikke ha laget innlegget.. Smiley Om jeg er sjalu og usikker får du ha dine egne meninger om, jeg mener ikke jeg er det Smiley

Skjønner at det høres mannsjåvinistisk ut, men jeg tviler på jeg er det eneste hannkjønnet som opplever slikt kjipt. Endret ordlyden i den første posten min for å unngå sinna damer Smiley
Det sier jo bare også litt om hvor feig du er.. Wink har du problemer med dama di, er vel hun den første du burde henvende deg til istedet for å henge henne ut på et forum som dette.

Ikke bare henger du ut dama di, Jeg siterer deg : "dama har vært relativt ukritisk til sexpartnere" - dette er jo også kompisene dine du prater om.. får satse på at heller ingen av de ser dette.. hehe..

Fortid er fortid. Hva hun har gjort tidligere, er ikke din sak. Hvis du ikke takler å høre det - får du simpelthen bare la være å spørre.
Uansett, skal du greie å fungere i dette forholdet, må du jo bare legge dette bak deg.

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #19 : 11. april 2007, 23:09 »
Så lenge man er trofast mot partneren sin så bør det ikke bety noe for forholdet hvor mange sex-partnere man har hatt tidligere. At man har hatt flere sex-partnere betyr heller ikke bety at man er billig av den grunn. Hvem sex-partnerene har vært bør heller ikke være av betydning. Jeg har selv kontakt med flere av de jeg har hatt sex med tidligere  uten at de er en trussel for det forholdet jeg har i dag av den grunn.

Hvis jeg er singel og ikke har en partner jeg har forpliktelser ovenfor så har ingen andre noen helst rett til å legge seg opp i hvem jeg har eller ikke har sex med. Som voksent selvstendig menneske må jeg også få lov til å velge å ha sex med noen uten at det nødvendigvis betyr at jeg vil gifte meg og få barn med den andre personen. Jeg var singel i mange år av ulike grunner, hadde ikke ønske om å inngå et forpliktende kjæresteforhold med noen og innrømmer gjerne at jeg allikevel hadde sex med andre. Derimot vil jeg påstå at jeg aldri har vært "billig" av den grunn, eller ukritisk til partnere som du sier i første innlegg og one-night stands har aldri vært min greie (selv om jeg ikke dømmer folk som velger dette så lenge begge parter er inneforstått med at det bare er en en-natts greie). Og ja, jeg har hatt 5 ganger så mange seksualpartnere som kjæresten min har hatt.

Vil anbefale at du bruker mindre tid på å tenke på hva dama di har gjort tidligere og heller fokuserer på hvordan dere har det sammen nå, det er tross alt det som teller.


Et spørsmål: Hadde du hatt samme tanker om en kompis av deg hadde hatt 20-30 partnere i en alder av 27år? Hadde du sett på han som "billig" på samme måte? Si hva dere vil men denne tråden er nok et eksempel på at det som er helt greit for gutta er noe jenter blir sett ned på for.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #20 : 11. april 2007, 23:16 »
Så lenge man er trofast mot partneren sin så bør det ikke bety noe for forholdet hvor mange sex-partnere man har hatt tidligere. At man har hatt flere sex-partnere betyr heller ikke bety at man er billig av den grunn. Hvem sex-partnerene har vært bør heller ikke være av betydning. Jeg har selv kontakt med flere av de jeg har hatt sex med tidligere  uten at de er en trussel for det forholdet jeg har i dag av den grunn.

Hvis jeg er singel og ikke har en partner jeg har forpliktelser ovenfor så har ingen andre noen helst rett til å legge seg opp i hvem jeg har eller ikke har sex med. Som voksent selvstendig menneske må jeg også få lov til å velge å ha sex med noen uten at det nødvendigvis betyr at jeg vil gifte meg og få barn med den andre personen. Jeg var singel i mange år av ulike grunner, hadde ikke ønske om å inngå et forpliktende kjæresteforhold med noen og innrømmer gjerne at jeg allikevel hadde sex med andre. Derimot vil jeg påstå at jeg aldri har vært "billig" av den grunn, eller ukritisk til partnere som du sier i første innlegg og one-night stands har aldri vært min greie (selv om jeg ikke dømmer folk som velger dette så lenge begge parter er inneforstått med at det bare er en en-natts greie). Og ja, jeg har hatt 5 ganger så mange seksualpartnere som kjæresten min har hatt.

Vil anbefale at du bruker mindre tid på å tenke på hva dama di har gjort tidligere og heller fokuserer på hvordan dere har det sammen nå, det er tross alt det som teller.


Et spørsmål: Hadde du hatt samme tanker om en kompis av deg hadde hatt 20-30 partnere i en alder av 27år? Hadde du sett på han som "billig" på samme måte? Si hva dere vil men denne tråden er nok et eksempel på at det som er helt greit for gutta er noe jenter blir sett ned på for.

Bra skrevet, honnør Smiley
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #21 : 11. april 2007, 23:28 »
Nei ligg unna disse damene som har dratt ned trusa for halve bygda. Drømmedama er tungt religiøs, stygg som juling, avholds, liker huslige aktiviteter og hjemmekos.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Nemiii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #22 : 12. april 2007, 09:18 »
Jeg er forsåvidt enig med jentene som har skrevet her om at det er jentas eget valg og ikke bør bli sett ned på hvis hun har hatt mange sexpartnere. MEN jeg vet at det sikkert er veldig mange gutter/menn som ikke liker/sliter med dette, og enda flere som syns det er greit, men likevel så forholder de seg annerledes til denne jenten/kvinnen enn andre. For eksempel så kjenner jeg en som før var sammen med ei som hadde hatt 30+ partnere, og han hadde ingen innvendinger mot dette, men da han senere ble sammen med ei som bare hadde hatt 1/10 av disse partnerne, så merket han at han hadde mye mer respekt for henne og følte at det hadde vært mye verre å for eksempel vært utro mot henne, enn mot hun forrige, fordi han følte at hun forrige var "skitnere". Jeg mener dette er feil og det er noe som stammer fra den seksuelle undertrykkingen av kvinner som alltid har vært, men det er kanskje likevel noe vi jenter må tenke over før vi gjør ting?

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #23 : 12. april 2007, 09:28 »
Det sier jo bare også litt om hvor feig du er.. Wink har du problemer med dama di, er vel hun den første du burde henvende deg til istedet for å henge henne ut på et forum som dette.

Ikke bare henger du ut dama di, Jeg siterer deg : "dama har vært relativt ukritisk til sexpartnere" - dette er jo også kompisene dine du prater om.. får satse på at heller ingen av de ser dette.. hehe..

Fortid er fortid. Hva hun har gjort tidligere, er ikke din sak. Hvis du ikke takler å høre det - får du simpelthen bare la være å spørre.
Uansett, skal du greie å fungere i dette forholdet, må du jo bare legge dette bak deg.

Det som er så fint med sånne forum, er at de er anonyme, og jeg henger ikke ut noen ved å poste her, da ingen vet hvem jeg er. Du får syntes at jeg er feig om du vil, var ikke det jeg ønsket å diskutere anyway, jeg vil jo bare at det skal fungere bra, og bruker denne kanalen for å få noen andre tanker om det.
Skjønner at min tankegang provoserer deg, sikkert fordi du er jente selv og misliker at jenter liksom skal være litt mer pripne når det gjelder å hoppe i høyet enn det gutter skal. Denne posten hjalp meg faktisk å akseptere å innse at jeg er sneversynt når det gjelder slikt, og det var det som var intensjonen min.

Dere som mener at jeg ikke skal legge meg opp i hennes fortid, skal vite at hun selv tok opp temaet som en liten "warning" liksom, og at jeg i utgangspunktet ikke ønsket å vite noe om dette.

Takk for alle konstruktive svar Smiley
174cm
74kg

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #24 : 12. april 2007, 09:31 »
Et spørsmål: Hadde du hatt samme tanker om en kompis av deg hadde hatt 20-30 partnere i en alder av 27år? Hadde du sett på han som "billig" på samme måte? Si hva dere vil men denne tråden er nok et eksempel på at det som er helt greit for gutta er noe jenter blir sett ned på for.

Nei, jeg hadde ikke det. Det bare er sånn i hodet mitt at det er greit at gutter holder på sånn, men ikke jenter. Sorry, men sånn er det bare for meg og veldig veldig mange andre gutter. Skjønner at det blir diskriminerende og ønsker virkelig å tenke og virkelig mene at det er helt greit, men det går liksom ikke helt. Jeg jobber med saken Smiley
174cm
74kg

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #25 : 12. april 2007, 09:41 »
Du har selv forelsket deg i ei jente som er produkt av nettopp sin egen fortid. Å ønske at hun hadde en annen fortid er å ønske seg ei anna jente.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #26 : 12. april 2007, 09:44 »
Du har selv forelsket deg i ei jente som er produkt av nettopp sin egen fortid. Å ønske at hun hadde en annen fortid er å ønske seg ei anna jente.

Beste svaret så langt Smiley
174cm
74kg

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #27 : 12. april 2007, 10:12 »
Beste svaret så langt Smiley

Fordi du ønsker en annen jente??

....
..
.
For hver mann som har sex, gitt at det er hetrosexualitet, inkluderes jo også en kvinne! Så om alle skulle vært "rene" eller hva du nå velger å kalle det ville ingen fått seg noe.. Men det er jo helt klart en fin verden du er ute etter;) Wink Wink (ironi om ingen tok den)
Become your potential...

*Min profil

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #28 : 12. april 2007, 10:17 »
Fordi du ønsker en annen jente??

Nei, fordi jeg ønsker meg akkurat den jenta Smiley
174cm
74kg

Utlogget Zuul

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #29 : 12. april 2007, 10:38 »
Her er alternativene dine

A) slå opp

B) get over it

Velger du a sier du også at du er gammaldags, prippen og ute av stand til å leve i takt med rådende sekusualmoral. Du sier også at man aldri skal tilgis eller slippe å leve med sine handlinger, selv om de ligger et hav bak deg i tid.

velger du b får du et bedre liv. Garantert. Damer er ikke noe som blir oppbrukt. Det finnes ikke noe i det å ha sex med andre mennesker som gjør en singel kvinne til verken ond, skitten eller mindre verdt som menneske.  Hva en person gjør med livet sitt er bare opp til dem. Vist du er glad i henne spiller det ingen rolle hva hun har gjort før, hvem hun har hatt sex med før eller hva andre mener. For det er det du er mest redd: Hva kompisene dine syns. Og så den lille stemmen inne i hodet ditt som er redd for at hun sammeligner deg med dem. og syns du er dårligere. Sånne ting må du drite it. Lev livet ditt. ha det bra. La andre mene og syns hva de vil.

Du skrive at sexlivet er fantastisk. Det er det fordi hun har lært seg selv å kjenne. Nyt det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!