Skrevet av Emne: Takle partnerens tidligere....  (Lest 35343 ganger)

Utlogget spineshank

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #150 : 16. april 2007, 09:34 »
Det ironiske er jo at mange av forumets mannlige medlemmer utviser eksakt samme holdninger som mange mannlige muslimer gjør. Og de fleste her er også skeptiske til muslimer. Hahahahahaha.

Nei nå gidder man ikke denne tråden mer, tror jeg gjør noe fornuftig. Som å gå å pule.

muslimer tolererer i liten grad at kvinner er seksuellt frigjorte, og jeg tørr å påstå at ingen på treningsforum deler det synet.

jeg personlig synes ikke at kvinner som puler rundt attraktive, jeg finner dem faktisk litt frastøtende. dette er min mening, og det må jeg da få lov til å gi utrykk for, uten å bli stemplet som kvinnehater?

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #151 : 16. april 2007, 10:53 »
oooh... den satt, tenker jeg. innlegget mitt kan kanskje virke litt flåsete, men det var seriøst ment, og dette er hvorfor: ei jente som har pult såpass mange i en alder av 27 år er ikke ei jente man bør innlede et seriøst forhold til fordi man mest sannsynlig vil ende opp såret. det vil være naivt av plebz å tro at dama, som har vært så seksuelt aktiv, ikke vil bruke tiden hun er sammen med han på å se etter noen bedre, og dumpe han så fort hun finner noen, eller være utro. det er derfor jeg foreslo at han skulle tømme og rømme. kanskje er det også nettop det dama ønsker, jeg mener... hun har hatt 2-3 partnere i året, hva får deg til å tro at hun kun vil forholde seg til en kjepp fremover?

jenter som knuller rundt må regne med at de en dag må ta konsekvensene av deres livsstil, for ikke alle menn har så lav selvtilit at de tror at de ikke finner seg noe bedre og må ta til takke med ei utpult ludder som ingen andre vil ha. enkelte av oss har også noe som kalles for selvrespekt... slå det opp i ordboken, hege.
Ikke alle jenter har så lav selvrespekt, at de tar imot slik dritt fra umodene, usikre gutter som deg.

Beklager om innlegget virka litt flåsete, - men det var seriøst ment.
Du kan slå opp idiot, - kan stave det for deg : i - d - i - o - t : idiot !

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #152 : 16. april 2007, 11:00 »
Syntes nå han ihvertfall ikke virket usikker, men skjønner at du føler du har funnet den ultimate fornærmelsen å bruke mot menn som er uenig med deg Smiley
174cm
74kg

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #153 : 16. april 2007, 11:04 »
Hvis det 'spineshank' sier stemmer vil dama di være utro mot deg snart om hun ikke allerede har vært det. Have fun.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Ben Dover

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 337
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 337

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #154 : 16. april 2007, 11:05 »
Ikke alle jenter har så lav selvrespekt, at de tar imot slik dritt fra umodene, usikre gutter som deg.

Beklager om innlegget virka litt flåsete, - men det var seriøst ment.
Du kan slå opp idiot, - kan stave det for deg : i - d - i - o - t : idiot !

Oooh! Den svei nok...!   Azn
Gutt 1988
Høyde: 199
Vekt 98 kg

ML: in progress...
BP: in progress...
KB: in progress...

Min treningslogg.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #155 : 16. april 2007, 11:07 »
Syntes nå han ihvertfall ikke virket usikker, men skjønner at du føler du har funnet den ultimate fornærmelsen å bruke mot menn som er uenig med deg Smiley
At du forsvarer en som kaller dama di for hore, ludder, tøs etc.. sier vel litt mere om deg enn om meg.. Wink

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #156 : 16. april 2007, 11:07 »
Bare jeg som synes synd på dama til 'plebz'?
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #157 : 16. april 2007, 11:08 »
Bare jeg som synes synd på dama til plebz?
Hun har min dypeste medfølelse.

Utlogget Ben Dover

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 337
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 337

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #158 : 16. april 2007, 11:17 »
Hun har min dypeste medfølelse.

Sjæl.
Gutt 1988
Høyde: 199
Vekt 98 kg

ML: in progress...
BP: in progress...
KB: in progress...

Min treningslogg.

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #159 : 16. april 2007, 11:23 »
jenta er tydligvis ei hore. pul henne til du går lei, dump henne og la noen andre overta ludderet Tongue

Da ville han blitt nr 28 ...  Grin

Heheheh hadde jeg fremdeles vært mod, hadde jeg slettet alle sidene i denne tråden og latt denne stå som det eneste svaret.

Right on!

High five!
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #160 : 16. april 2007, 11:26 »
At du forsvarer en som kaller dama di for hore, ludder, tøs etc.. sier vel litt mere om deg enn om meg.. Wink

Jeg forsvarte ikke hans synspunkter, fikk bare lyst til å kommentere argumentasjonen din mot alle som er uenig med deg.

*Venter på neste innlegg med usaklig svar*
174cm
74kg

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #161 : 16. april 2007, 11:39 »
For å være litt seriøs -

Det er ingenting galt med å ha seg litt rundt, man bryter ingen lov, og skader ingen ( heller tvertimot der og da Wink )
Men det er heller ikke noe galt å se på sex som noe man har med sin kjære, og ikke med hvem som helst man møter på byen. En person som føler det sistnevnte, vil mest sannsynligvis ikke føle seg komfortabel med en person som gjør det førsnevnte. Hvilket er Plebz sitt tilfelle her.

Selv  synes jeg det er behagelig at min kjæreste kun har hatt ett par forhold før meg, og that's it. Ikkeno bypuling.
Selv ville jeg ikke gått inn i ett forhold med ei som har hatt seg med halve byen, men dette er jo opptil hver enkelt å bestemme.
Jeg synes det er en ubehagelig tanke at den man er glad i har delt kroppen sin med gud og enhver, hvertfall om man skal bli påmint det hver gang man er på kino eller en tur på byen. Man føler seg ikke like "spesiell" for partneren sin om man er nr 1, eller nr 100.
Jo flere man har hatt sex med, jo flere bakteriekulturer har man vært borti, som setter seg i både munn og mus. Så i Plebz sitt tilfelle ville jeg bedt dama ta en test for å se om hun bærer på kjønnsykdommer.

Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #162 : 16. april 2007, 13:39 »
Det er ett helt umulig spørsmål å svare på for andre! Det at du i hele tatt stiller spørsmålet er vel egentlig svar nok? Du klarer ikke å leve med det,og da fortjener ikke kjæresten din heller at du fortsatt er sammen med henne. Hun er en jente som ikke har gjort noe galt tidligere, og det at den personen som nå skal støtte henne i ett og alt stiller seg tvilende til hennes moral er helt forkastelig. Jeg synst du bør vise henne så mye respekt at du går ut av forholdet med henne uten å fortelle hnne grunnen og lar henne få treffe en person som aksepterer henne og elsker henne for den hun er og ikke kritiserer henne fordi du selv er usikker. Lurer på om du egentlig føler at du ikke er god nok for henne og bare leter etter en grunn til at hun ikke skal ville ha deg............... what

Utlogget E-man

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

  • 96kg badevekt
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #163 : 16. april 2007, 13:46 »
Ikke alle jenter har så lav selvrespekt, at de tar imot slik dritt fra umodene, usikre gutter...

Dog er det svært ironisk at nettopp du, som proklamerer høylydt om hvor i ordboka spineshank kan finne seg sjøl omtalt, ikke engang evner å stave "umodne" riktig (en beskrivelse som dessverre ser ut til å passe urovekkende godt om deg).

Forøvrig er det ingen revolusjonerende nyhet at de fleste gutter, det være seg om de har 1,2, eller 200 partnere på den seksuelle CVen, vil si seg enige i følgende påstand:

Noen jenter er lette å få, og ja, man kan så absolutt ha det moro med dem ei natt eller to, av og til i opptil flere måneder. Men å innlede et seriøst forhold til ei i kategorien felleshøl? Nope, nada, njet!!!

Kall det gjerne dobbeltmoral, huleboermentalitet og bakstreverske holdninger. Fakta består likefullt Cheesy
halvseriøs slask - sterk, kool og katabol...
flex, flex, så får du deg pecs!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #164 : 16. april 2007, 13:49 »
Nå synes jeg det har vært nok skitsnakk, personangrep og annet skit i denne tråden, så nå stenger jeg den!

Sånn er det bare... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!