Skrevet av Emne: Takle partnerens tidligere....  (Lest 35547 ganger)

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #45 : 12. april 2007, 14:37 »
Lyst på synspunkter her...

Hvordan ville du takla at dama di hadde hatt sex med 20-30 stykk i en alder av 27 år. Sliter skikkelig med å akseptere at dama har vært relativt ukritisk til sexpartnere tidligere, selv om hun er trofast og elskverdig som jeg aldri har opplevd før nå, og vi ellers er kjempe forelsket.

Ville dette irritert deg?

Om jeg ikke viste det så nei.
Om hun derimot tar det uoppfordret opp og forteller om det i tide og utide så ville det plaget meg litt. Men ikke mer enn at jeg som mann ville skjært igjennom og si i fra at jeg ikke er interessert i å høre om hennes tidligere seksuelle liv. Skjønner godt at du henger deg opp i dette. Om dere ellers har det helt fint i sammen er nok det beste at du klarer å legge det hele bak deg, selv om det ikke er fullt så enkelt som en skulle tru. Ettersom når en først har hengt seg opp i slike ting så er det vanskelig å få det ut av tankene.




Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #46 : 12. april 2007, 15:27 »
Mulig hun forstod, men svarene er jo gjennomsyret av forakt for den typen tankegang. Det såvanskelig! svarte, var jo direkte svar på spørsmålet istedet for å si "men det er bare fordi du er så usikker og sjalu".
Hehe the truth hurts.. Wink

Klart det er letter å være enig med en som er enig med deg..

Jeg mener du burde bygge om selvbildet ditt, dog på en annen måte enn å trykke ned dama di.

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #47 : 12. april 2007, 15:32 »
Hehe the truth hurts.. Wink

Klart det er letter å være enig med en som er enig med deg..

Jeg mener du burde bygge om selvbildet ditt, dog på en annen måte enn å trykke ned dama di.


Gir opp deg jeg asså Smiley
174cm
74kg

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #48 : 12. april 2007, 15:43 »
Jeg hadde hørt litt på Hege hadde jeg vært deg. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #49 : 12. april 2007, 15:46 »
Dårlig selvbilde trenger ikke være grunnen til at dette er kiipt for en kar å høre!

Tror de aller, aller fleste gutter ikke ville likt at dama hadde vært innom 20+ forskjellige menn i bingen.

om man da risikerer å høre noen si "hu har jeg feid" når det gjelder din kjæreste, så går nok dette litt på stoltheten til de fleste karer. Og når man VET hvordan gutter ofte omtaler jenter som ligger endel rundt, så liker man ikke tanken på at flere ser på dama si på den og den måten?

Jeg ville IKKE likt det om det gjaldt meg, men jeg har ikke dårlig selvbilde for det...
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #50 : 12. april 2007, 15:47 »
"joda, det har du, du vil bare ikke innse det blablablavlslskflsdkø"

Tok det neste innlegget for dere jeg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #51 : 12. april 2007, 15:48 »
Dårlig selvbilde trenger ikke være grunnen til at dette er kiipt for en kar å høre!

Tror de aller, aller fleste gutter ikke ville likt at dama hadde vært innom 20+ forskjellige menn i bingen.

om man da risikerer å høre noen si "hu har jeg feid" når det gjelder din kjæreste, så går nok dette litt på stoltheten til de fleste karer. Og når man VET hvordan gutter ofte omtaler jenter som ligger endel rundt, så liker man ikke tanken på at flere ser på dama si på den og den måten?

Jeg ville IKKE likt det om det gjaldt meg, men jeg har ikke dårlig selvbilde for det...

Hvor mange partnere er greit, og når er det for mange ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #52 : 12. april 2007, 15:50 »
Gir opp deg jeg asså Smiley

Og jeg deg.. Wink


Og dere snakker om at jenter er "lett på tråden"..  Grin

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #53 : 12. april 2007, 15:53 »
VOKS OPP OG LEV MED DET!

Bare fordi damen din tidligere kanskje likte å ha sex med mange forskjellige partnere, ¨så betyr det jo ikke at hun er billig, og ikke til å stole på.

Folk forandrer seg. Og hvis du ikke takler det, så mener jeg at du må vokse opp. Løstøs er ordet man bruker mest i tenårene, mener jeg Wink

Ikke at jeg ikke forstår tankegangen din, for all del.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #54 : 12. april 2007, 15:54 »
Halo : Om noen kommenterer at de har feid dama di , så er det vel bare å svare ;

"Har hun virkelig ? Jaja, da vet du jo hvor heldig jeg er da" ..
Eller komme med et syrlig svar.
Med mindre dere skal ha jomfruer , så bør dere faktisk innse at det alltid finnes et eller annet menneske som faktisk HAR feid dama de.

Jeg driter flukst i hvem som har feid karen min jeg, han er MIN nå , og jeg ser ikke grunn til åhenge seg oppi hvem han har pult å ikke..


Oppgitt over hvor sneversynte og dobbeltmoralistiske mange er ..

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #55 : 12. april 2007, 15:58 »
Hvor mange partnere er greit, og når er det for mange ?

Kommer an på hvor dårlig selvtillit og hvor sjalu du er...

Neida, men som du ser så MÅ det ikke være en sammenheng mellom selvtillit og hva du syns om at dama har vært innom noe som for meg fremstår som mange.

"om man da risikerer å høre noen si "hu har jeg feid" når det gjelder din kjæreste, så går nok dette litt på stoltheten til de fleste karer. Og når man VET hvordan gutter ofte omtaler jenter som ligger endel rundt, så liker man ikke tanken på at flere ser på dama si på den og den måten?"

Er vel her essensen ligger.
174cm
74kg

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #56 : 12. april 2007, 16:03 »
Nå er det MANGE gutter som påstår å ha feid over damer de IKKE har feid over. Så hva som sies og hva de snakker om er bare å ikke høre på ..

Jeg må jo få sagt at jeg hørte jeg hadde feid en kar for et par år siden, og det irriterte meg, for fyren så faen ikke ut i måneskinn og ihvertfall ikke i solskinn... Og jeg ble så forbanna at jeg tok tak i han midt i kompisflokken og spurte om han hadde for ane å lyve på seg damer..

Så om noen snakker om at de har feid dama di, trenger det ikke være sant. En annen ting: Om de snakker om det i ditt nærvær så er det NULL respekt for deg, og kun for å hevde seg selv og trøkke deg ned..


Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #57 : 12. april 2007, 16:10 »
hege, evt nann-rosita, kan du med hånda på hjertet si at hvis du hadde truffet en kar du hadde falt for, så hadde det vært deg revnende likegyldig om han hadde dora, som det heter på fagspråket, halve venninnegjengen din?
det har jeg veeeldig vanskelig for å tro på gitt!
tror det er ganske vanlig å tenke sånn,både blant gutter og jenter. en kompis av meg var bortpå 2-3 stk i klassen da han gikk på sykepleien,og det var ikke særlig populært blant jentene. han ble sett på som ganske billig da.
tror at omtrent de eneste som ikke bryr seg om at folk har hatt mange sexpartnere er de som har hatt mange selv.

når det gjelder hvor mange som er for mange er ikke det helt svarthvitt da,kan ikke akkurat sette grensen ved et tall. kommer mer an på om det var vanlig at hu hadde seg med en ny gutt hver gang hu var på byen før forholdet eller om det heller var en og annen gang hun traff en hun virkelig likte/ville pule.

forøvrig syns jeg halo har uttrykt på best måte det jeg er sikker på at er en ganske vanlig holdning blant gutter.



Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #58 : 12. april 2007, 16:15 »
Halo : Om noen kommenterer at de har feid dama di , så er det vel bare å svare ;

"Har hun virkelig ? Jaja, da vet du jo hvor heldig jeg er da" ..
Eller komme med et syrlig svar.
Med mindre dere skal ha jomfruer , så bør dere faktisk innse at det alltid finnes et eller annet menneske som faktisk HAR feid dama de.

Jeg driter flukst i hvem som har feid karen min jeg, han er MIN nå , og jeg ser ikke grunn til åhenge seg oppi hvem han har pult å ikke..


Oppgitt over hvor sneversynte og dobbeltmoralistiske mange er ..



Alle tenker ikke som deg vet du. Det er ikke alltid det er bare bare.....og det er sikkert en ganske vesentlig forskjell på gutter og jenters oppfatning av dette også, med tilsvarende avvik på begge sider.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #59 : 12. april 2007, 16:16 »
hege, evt nann-rosita, kan du med hånda på hjertet si at hvis du hadde truffet en kar du hadde falt for, så hadde det vært deg revnende likegyldig om han hadde dora, som det heter på fagspråket, halve venninnegjengen din?
det har jeg veeeldig vanskelig for å tro på gitt!
tror det er ganske vanlig å tenke sånn,både blant gutter og jenter. en kompis av meg var bortpå 2-3 stk i klassen da han gikk på sykepleien,og det var ikke særlig populært blant jentene. han ble sett på som ganske billig da.
tror at omtrent de eneste som ikke bryr seg om at folk har hatt mange sexpartnere er de som har hatt mange selv.

når det gjelder hvor mange som er for mange er ikke det helt svarthvitt da,kan ikke akkurat sette grensen ved et tall. kommer mer an på om det var vanlig at hu hadde seg med en ny gutt hver gang hu var på byen før forholdet eller om det heller var en og annen gang hun traff en hun virkelig likte/ville pule.


om kjæresten min hadde en vill fortid og hatte hora rundt, så er det ikke dermed sagt at han er en dårlig mann . Har ALDRI brydd meg om hvor mangemne kjærester har ligget med, og jeg mener de ikke har noe med hvem eller hvor mange jeg har ligget med.
Nå må jeg ærlig få ha sagt at visse kommentarer i innlegget ditt tyder på at du tror jeg og Hege ha feid hele Norge , Sverige og Finland..
ref:
tror at omtrent de eneste som ikke bryr seg om at folk har hatt mange sexpartnere er de som har hatt mange selv.

Jeg dater verdens herligste fyr, og vet han har en veldig VILL fortid , og for å være helt ærlig : Det er meg knekkende likgydlig hvem og hvor mange!
Ang meg selv ; så er jeg verdens største snerpe , og de skal FAEN så mye til før en kar kommer seg under min dyne Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!