Skrevet av Emne: Takle partnerens tidligere....  (Lest 35586 ganger)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #75 : 12. april 2007, 16:51 »

sorry fikk ikke med meg alt du skrev!
men hvorfor bruker usikre jenter sex som et forsøk på å få kjærlighet? skjønner de ikke at de blir lurt da? man får jo helt feil oppfattning av dem... er det en ting jeg absolut ikke bryr meg om er hvor kåte damer er.

Ja , jenter lures ofte til å tro at sex er kjærlighet. For det er det de faktisk tror  i mange henseende. Spesielt når det kommer til søte hyggelige karer, som e SÅÅÅÅÅ på nett , og skjønner alt du sier, forstår deg godt og blabla.
Har flere venninner som jeg ar måttet riste litt , fordi de tror fyren er "kjæresteemne " etter første møtet..

hun er billig vis hun prøver å ha sex med meg på fest 1. gang vi møtes, eller har hatt veldig mange sex partnere(ny hver mnd)   jeg player også dama om hun bare snakker om eksene sine hele tida.

men ellers er jeg 100% seriøs i forhold, da jeg pleier å møte ordentlige jenter heldigvis:)
Ergo er det vel strengt tatt du som er den skitne her. Visst du med VILJE bruker jenter...
Og du er jo like billig om du har sex første kvelden , som evt hun er..


hvorfor er dere så oppegående ang dette temaet da? fordi dere ikke hadde likt det om fyren hadde liggi med venninnene deres?
snakker ikke om at de har vært sammen,bare at de har hatt et ons eller to. vet du navnene på alle de som alle venninnene dine har liggi med?
og hva om du en dag hadde fåttt greie på at han du dater nå har ligget med 6-7 stk av venninnene dine? er sjelden man vet sånt før man blir ordentlig kjent med folk. de kan f eks ha møttes på byen i syden for alt du vet,og bare hatt et ons.

Han jeg dater har ligget med en av mine venninner, for ti år siden eller så . Hun lo så hun grein da hun hørte hvem jeg datet..

Vi jenter SNAKKER sammen med våre venninner, om menn, forhold osv.. Vi har faktisk dialog oss i mellom , og vet hva de enkelte jentene i venninneflokken tenke og mener.
OG vi vet også hvem våre venninner har vært med . Oslo er ikke en SÅ stor by..
og jeg har aldri møtt en type som har liggt med flere av mine venninner, fordi det skjer ikke.
MEN jeg har kompiser som har feid samme dama .. Og det er fordi jenta var på ekstrem søken etter å bli godtatt og elsket .. og de utnyttet det.

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #76 : 12. april 2007, 17:00 »
Nå var det i utgangspunktet snakk om en jente på 27 år som har lagt med 20-30 stk!! Dette er ikke ett stort antall egentlig.Og dere som er 18-21 år, kan dere være så vennlig å leve litt mer før dere dømmer folk!Spennende å se hvor mange dere har lagt med når dere er 27, for det hørest jo ut som om dere har god erfaring med både "tøyter" og skikkelige jenter. Men for all del gå ut å finn dere en 16 år gammel jente som aldrig har lagt med noen. Det er ett forhold som garantert kommer til å holde, for hun kommer aldrig til å begynne å lure på om hun kanskje går glipp av noe........... ::)Nei,gi meg heller en jente som har rast fra seg, da betyr det vel faen så lite om du ikke er den første, dersom du kanskje blir den siste!!!!!

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #77 : 12. april 2007, 17:20 »
Vet ikke hvilken verden du lever i, men det ville aldri skjedd i min.

Hehe tror du vi har hatt så mange partnere at vi har kommet helt ut av telling, glemt navn og hele pakka ? du er nå morsom..

nei det er kanskje ikke så sannsynlig,men ikke umulig. men bare svar da, enkelt og greit,hadde det vært likegyldig for deg om en fyr hadde liggi med opptil flere av venninnene dine?
det er jo den situasjonen trådstarter er i nå!! det gjelder deg også nann rosita. om det er en situasjon du sier du umulig kan komme oppi,er det nå engang tydeligvis ikke sånn for alle. prøv å se ting fra en annen synsvinkel da,vææær så snill!!

så vennligst svar på spørsmålet og slutt å gå rundt grøten: hadde ikke dere brydd dere noe som helst om typen deres hadde liggi med flere av venninnene deres?

hvis dere hadde brydd dere om det er igrunn denne diskusjonen ferdig, og alle er enige Smiley


ang det andre, eksen min huska ikke navnene på alle, og i tillegg til de 12 hadde hun prøvd seg på et ukjent antall med for stor pikk til at det ble no, så de hadde hu ikke regna med....
tror forøvrig ikke det skal så mange ons til før man begynner å glemme navn og fjes og sånt. særlig med tanke på at mye av ons skjer i fylla.

og så vil jeg gjerne ha svar på et spørsmål til hege: hvorfor vil du at han skal ta det opp med dama si? hvorfor skal han fortelle at han ikke syns det er no særlig a hu har hatt mange sexpartnere?
som jeg skreiv i mitt første innlegg, hun kan gjøre like lite med det som hvis han sier at han syns hu har litt for stor nese eller ikke så fin rompe. faktisk enda mindre. da jeg tok det opp med eksen førte det bare til at hun følte seg billig og angra veldig på fortiden sin. og jeg busa ikke ut med noe ufølsomme greier og kalte hu for billig eller no.
tviler på at det hadde forandra no på åssen hun hadde følt seg om jeg hadde tatt det opp på en bedre måte,åssen nå det skulle vært.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #78 : 12. april 2007, 17:22 »
det er rart noen jenter tror han er kjæreste emne 100 ganger på rad da:/


har ikke noe godt svar på det siste du skrev... så jeg er vel billig:) men det gjør ikke noe for det er ikke noe jenter bryr seg om uannseet:)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #79 : 12. april 2007, 17:26 »
hvorfor vil du at han skal ta det opp med dama si? hvorfor skal han fortelle at han ikke syns det er no særlig a hu har hatt mange sexpartnere?

Her svarer jeg for min egen del;
Fordi er forhold e basert på gjensidig respekt og trohet.
Å ta ut dette på et offentlig forum er ikke respektfullt overfor dama hans!
Og ta opp med henne er faktisk det eneste som er fair. "sorry vennen men jeg har vondt av at kompisene mine snakke om deg og at de har vært til sengs med deg".. Det er en ærlig sak , og han burde faktisk komme med det til henne. Ellers respekterer han henne fint lite, og velger heller godta at gutta ser på henne som søppel , tiltross for at han er sammen med henne,

Ang spørsmål til meg;
Hvorfor i alle dager skulle jeg gidde bry meg om han HADDE ligget med 6-7 av mine venninner ?
Det var før min tid og har ingenting med meg og hans forhold å gjøre.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #80 : 12. april 2007, 17:30 »
hvorfor vil du at han skal ta det opp med dama si? hvorfor skal han fortelle at han ikke syns det er no særlig a hu har hatt mange sexpartnere?

Her svarer jeg for min egen del;
Fordi er forhold e basert på gjensidig respekt og trohet.
Å ta ut dette på et offentlig forum er ikke respektfullt overfor dama hans!
Og ta opp med henne er faktisk det eneste som er fair. "sorry vennen men jeg har vondt av at kompisene mine snakke om deg og at de har vært til sengs med deg".. Det er en ærlig sak , og han burde faktisk komme med det til henne. Ellers respekterer han henne fint lite, og velger heller godta at gutta ser på henne som søppel , tiltross for at han er sammen med henne,

Ang spørsmål til meg;
Hvorfor i alle dager skulle jeg gidde bry meg om han HADDE ligget med 6-7 av mine venninner ?
Det var før min tid og har ingenting med meg og hans forhold å gjøre.
nettopp, var det jeg sa jo... men gutter tenker anderledes...

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #81 : 12. april 2007, 17:35 »
nei det er kanskje ikke så sannsynlig,men ikke umulig. men bare svar da, enkelt og greit,hadde det vært likegyldig for deg om en fyr hadde liggi med opptil flere av venninnene dine?
det er jo den situasjonen trådstarter er i nå!! det gjelder deg også nann rosita. om det er en situasjon du sier du umulig kan komme oppi,er det nå engang tydeligvis ikke sånn for alle. prøv å se ting fra en annen synsvinkel da,vææær så snill!!

så vennligst svar på spørsmålet og slutt å gå rundt grøten: hadde ikke dere brydd dere noe som helst om typen deres hadde liggi med flere av venninnene deres?

hvis dere hadde brydd dere om det er igrunn denne diskusjonen ferdig, og alle er enige Smiley


ang det andre, eksen min huska ikke navnene på alle, og i tillegg til de 12 hadde hun prøvd seg på et ukjent antall med for stor pikk til at det ble no, så de hadde hu ikke regna med....
tror forøvrig ikke det skal så mange ons til før man begynner å glemme navn og fjes og sånt. særlig med tanke på at mye av ons skjer i fylla.

og så vil jeg gjerne ha svar på et spørsmål til hege: hvorfor vil du at han skal ta det opp med dama si? hvorfor skal han fortelle at han ikke syns det er no særlig a hu har hatt mange sexpartnere?
som jeg skreiv i mitt første innlegg, hun kan gjøre like lite med det som hvis han sier at han syns hu har litt for stor nese eller ikke så fin rompe. faktisk enda mindre. da jeg tok det opp med eksen førte det bare til at hun følte seg billig og angra veldig på fortiden sin. og jeg busa ikke ut med noe ufølsomme greier og kalte hu for billig eller no.
tviler på at det hadde forandra no på åssen hun hadde følt seg om jeg hadde tatt det opp på en bedre måte,åssen nå det skulle vært.

Hehe ok, du skal få den. - Nei, det hadde ikke vært meg likegyldig - men det er nettopp også derfor at jeg ikke hadde orka å satt meg selv i en slik situasjon. Men hva er poenget ? Trådstarter her, visste hva han gikk til - så da må han faen ikke komme å klage etterpå !
Hvis han er så sjalu og usikker, er det ikke noe annet enn ris til egen bak og involvere seg i et forhold til ei jente som har vært på halve vennegjengen hans.

Jeg synes bare diskusjonen her er dratt helt ut av sammenheng. Det jeg argumenterte med først og fremst her var bare at jeg syntes det var utrolig respektløst og upassende å kalle kjæresten sin for "billig".

Og hallo da ! det er mange måter å fremlegge et problem på. - Kommunikasjon er viktig i et forhold. Hvordan skal en partner vite hva som plager deg, hvis du ikke forteller det ? og hvordan skal en få ordna opp i problemer, hvis de ikke tas opp til diskusjon ?

Du argumenterer så utrolig dumt.

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #82 : 12. april 2007, 17:38 »
han henger da for faen ikke ut henne da!!!! vet du navnet på hu kanskje? jeg vet det ivhertfall ikke. her riktignok ikke finlest alle postene i denne tråden da,men tivler på at han har skrevet det noe sted. har absolutt ikke fått inntrykk av at det var meningen fra hans side å henge henne ut. innleggene hans er på ingen måte noen personangrep på dama, eller nedsettende snakk...
han forklarer jo selv hvorfor han skreiv innlegget lenger tilbake.

og ang å ta det opp med dama,kan bare uttale meg på bakgrunn av egne erfaringer, og de tilsier at det er best å ta det opp et sted som her, evt med en god kompis. er ikke alle ting man kan prate med kjæresten om, og dette er en av disse tingene mener nå jeg. hun fikk det ihvertfall ikke noe bedre av at je gtok det opp...

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #83 : 12. april 2007, 17:42 »
han henger da for faen ikke ut henne da!!!! vet du navnet på hu kanskje? jeg vet det ivhertfall ikke. her riktignok ikke finlest alle postene i denne tråden da,men tivler på at han har skrevet det noe sted. har absolutt ikke fått inntrykk av at det var meningen fra hans side å henge henne ut. innleggene hans er på ingen måte noen personangrep på dama, eller nedsettende snakk...
han forklarer jo selv hvorfor han skreiv innlegget lenger tilbake.

og ang å ta det opp med dama,kan bare uttale meg på bakgrunn av egne erfaringer, og de tilsier at det er best å ta det opp et sted som her, evt med en god kompis. er ikke alle ting man kan prate med kjæresten om, og dette er en av disse tingene mener nå jeg. hun fikk det ihvertfall ikke noe bedre av at je gtok det opp...

Topicen ble forandra underveis, - hvis du ser på første side : "takle billig dame".
- hvis ikke det er å henge ut dama si, så vet ikke jeg !

Hvis du var like god til å diskutere/argumentere med hu, som du er her.. så er jo ikke det så fryktelig snodig... Wink

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #84 : 12. april 2007, 17:44 »
Hehe ok, du skal få den. - Nei, det hadde ikke vært meg likegyldig - men det er nettopp også derfor at jeg ikke hadde orka å satt meg selv i en slik situasjon. Men hva er poenget ? Trådstarter her, visste hva han gikk til - så da må han faen ikke komme å klage etterpå !
Hvis han er så sjalu og usikker, er det ikke noe annet enn ris til egen bak og involvere seg i et forhold til ei jente som har vært på halve vennegjengen hans.

Jeg synes bare diskusjonen her er dratt helt ut av sammenheng. Det jeg argumenterte med først og fremst her var bare at jeg syntes det var utrolig respektløst og upassende å kalle kjæresten sin for "billig".

Og hallo da ! det er mange måter å fremlegge et problem på. - Kommunikasjon er viktig i et forhold. Hvordan skal en partner vite hva som plager deg, hvis du ikke forteller det ? og hvordan skal en få ordna opp i problemer, hvis de ikke tas opp til diskusjon ?

Du argumenterer så utrolig dumt.

men hva er vitsen med å ta opp ting man ikke får gjort en dritt med??? en ting er hvis han syns hu er spydig når hun blir full eller whatever,men dette er noe som er gjort og kan ikke gjøres noe med.
hva er egentlig forskjellen på å vite om typen din syns du har liggi med for mange gutter eller om han syns du har en under middels fin nese? for du er vel enig i at sånt er ihvertfall ingen vits i å ta opp i et forhold. og kom ikke her og så at "elsker man hverandre så har utseendet ingenting å si". jeg kan ihvertfall glatt overse at dama ikke har verdens fineste rumpe,mage, nese eller hva som helst hvis hun er bra på mange andre områder.

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #85 : 12. april 2007, 17:46 »
Topicen ble forandra underveis, - hvis du ser på første side : "takle billig dame".
- hvis ikke det er å henge ut dama si, så vet ikke jeg !

Hvis du var like god til å diskutere/argumentere med hu, som du er her.. så er jo ikke det så fryktelig snodig... Wink

ok,det visste jeg ikke. da får du få den da Smiley

skal innrømme at jeg ikke er den beste til å ordlegge meg,men skjønner liksom ikke at det er så mye å diskutere at man har problemer med at dama har hatt mange sexpartnere.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #86 : 12. april 2007, 18:01 »
Jeg kan enkelt og greit si det slik at jeg ikke hadde gått inn i ett forhold til dama om hun hadde hatt 30 personer inni seg før meg.

Jeg synes det er grisete og ekkelt, og jeg mister rett og slett lysta. Tipper du har hatt spørsmålstegn rundt kjønnsykdommer oppi hodet ditt Smiley Sydentur anyone?

Sex er for meg noe du har med personen du er sammen med.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #87 : 12. april 2007, 18:18 »
Hehe ok, du skal få den. - Nei, det hadde ikke vært meg likegyldig - men det er nettopp også derfor at jeg ikke hadde orka å satt meg selv i en slik situasjon. Men hva er poenget ? Trådstarter her, visste hva han gikk til - så da må han faen ikke komme å klage etterpå !
Hvis han er så sjalu og usikker, er det ikke noe annet enn ris til egen bak og involvere seg i et forhold til ei jente som har vært på halve vennegjengen hans.

Jeg synes bare diskusjonen her er dratt helt ut av sammenheng. Det jeg argumenterte med først og fremst her var bare at jeg syntes det var utrolig respektløst og upassende å kalle kjæresten sin for "billig".

Og hallo da ! det er mange måter å fremlegge et problem på. - Kommunikasjon er viktig i et forhold. Hvordan skal en partner vite hva som plager deg, hvis du ikke forteller det ? og hvordan skal en få ordna opp i problemer, hvis de ikke tas opp til diskusjon ?

Du argumenterer så utrolig dumt.

men hvordan kan du gardere deg mot at du aldri havner i en sånn situasjon? spør du helt i begynnelsen av forholdet alle venninnene dine om han har liggi med noen av dem da?
er det vanlig praksis blant jentene?
problemet er bare at man får veldig blandede følelser. på den ene siden har man blitt skikkelig forelska i jenta fordi hu har mange positive sider.
men så får man greie på noe sånt som trådstarter fikk greie på, og man liker fortsatt dama,men misliker veldig det hu har gjort...
dårlig sammenligning kanskje, men blir litt i samme gate som om man plutselig finner ut at en person har gjort noe kriminelt i fortiden, f eks slått ned og skada en person for livet eller no lignende. (skal ikke nevne drap eller voldtekt for da går nok folk helt av skaftet)
nå blir sikkert mange kjempesjokkert over at jeg sammenligner det å pule rundt med noe kriminelt,men det er ikke det som er poenget mitt.

poenget er at PERSONEN fortsatt er den man har blitt forelska i, men man misliker alikevel det vedkommende har gjort før i livet så sterkt at det blir et problem. det er et problem som ikke kan "undo'es" i mangel av et bedre ord.
men følelsene for den personen har allerede oppstått, og kan ikke skrus av så lett selv om man får vite noe negativt om fortiden til partneren.
det må da vel være forståelig skrevet?

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #88 : 12. april 2007, 18:34 »
Herregud da ! skal du spørre meg mange ganger ?? NEI, jeg har ikke kommet til å havna i en sånn situasjon, av mange årsaker jeg kunne nevnt her, men det var nå ikke det som var diskusjonen.

Joda, jeg er enig med deg i dette med blanda følelser. Men han var klar over dette i utgangspunktet, - kanskje det svei litt mere enn forventet men sånn er det nå bare.

En kan gjøre lite med fortida, men en kan da sannelig gjøre mye med fremtida.. ! den som leter etter problemer, finner det som oftest og..

Benkpressmannen.. er det sånn stille demonstrasjon.. ?  :Smiley

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #89 : 12. april 2007, 19:27 »
En dame som har beisa mange er ikke verdt å omgås, enkelt og greit.


"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!