Skrevet av Emne: Takle partnerens tidligere....  (Lest 35506 ganger)

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #90 : 12. april 2007, 21:39 »
Herregud da ! skal du spørre meg mange ganger ?? NEI, jeg har ikke kommet til å havna i en sånn situasjon, av mange årsaker jeg kunne nevnt her, men det var nå ikke det som var diskusjonen.

Joda, jeg er enig med deg i dette med blanda følelser. Men han var klar over dette i utgangspunktet, - kanskje det svei litt mere enn forventet men sånn er det nå bare.

En kan gjøre lite med fortida, men en kan da sannelig gjøre mye med fremtida.. ! den som leter etter problemer, finner det som oftest og..

Benkpressmannen.. er det sånn stille demonstrasjon.. ?  :Smiley

greit,at du ikke under noen omstendighet kommer til å havne i en sånn situasjon har jeg liten tro på,men er uansett dødfødt å diskutere det videre.

men du har fortsatt ikke svart meg på hvorfor du syns han skal ta opp problemet sitt med dama. med fare for å gjenta meg selv; ser på ingen måte hva godt som kan komme ut av det....

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #91 : 13. april 2007, 08:21 »
Herregud da ! skal du spørre meg mange ganger ?? NEI, jeg har ikke kommet til å havna i en sånn situasjon, av mange årsaker jeg kunne nevnt her, men det var nå ikke det som var diskusjonen.

Joda, jeg er enig med deg i dette med blanda følelser. Men han var klar over dette i utgangspunktet, - kanskje det svei litt mere enn forventet men sånn er det nå bare.

En kan gjøre lite med fortida, men en kan da sannelig gjøre mye med fremtida.. ! den som leter etter problemer, finner det som oftest og..

Benkpressmannen.. er det sånn stille demonstrasjon.. ?  :Smiley


Vi hadde vært sammen i rundt en måned før jeg fikk vite dette. Hun sa hun hadde vært litt partygirl i fortiden, men jeg tenkte det hadde med dop å gjøre, ikke med at hun hadde hatt seg med så utrolig mange. Det var på fylla en gang hun plutselig deisa ut med det, selv om jeg hadde sagt mange ganger at jeg ikke ønsket å vite det, så problemstillingen er vel AKKURAT det såvanskelig! sier, altså at jeg har blitt utrolig forelsket i henne, men sliter veldig med å akseptere at hun har hatt så mange sexpartnere og ons'
174cm
74kg

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #92 : 13. april 2007, 08:24 »
greit,at du ikke under noen omstendighet kommer til å havne i en sånn situasjon har jeg liten tro på,men er uansett dødfødt å diskutere det videre.

men du har fortsatt ikke svart meg på hvorfor du syns han skal ta opp problemet sitt med dama. med fare for å gjenta meg selv; ser på ingen måte hva godt som kan komme ut av det....

Jeg tok det opp her forleden, og nei det kom ingenting godt ut av det. Jeg ble sur og var sikkert veldig irriterende, og hun ble først lei seg og følte seg skitten, og så ble hun irritert på meg.

Tror topicen etter at jeg endra den stiller spørsmålet greit; hvordan takle det. Det er ikke en option å dumpe henne nå.
174cm
74kg

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #93 : 13. april 2007, 13:16 »
Om du er forelska i jenta, så takler du at hun har hatt flere sexpartnere tidligere. Som sagt mange ganger tidligere i denne tråden er det den hun er nå du er sammen med og forelska i, ikke den hun var. Du sier at å dumpe henne ikke er ett alternativ, og da finnes det - i mitt hode - kun ett alternativ igjen; takle det uten å dvele over det.

Expedite og jeg hadde fordelen(?) av å ha vært venner i mange år før vi ble kjærester, og da - som nå - snakket vi om det aller meste. Om jeg nå i etterkant skulle gått her og slitt med tanken på alle dem han har vært til sengs med (som jeg vet om) så hadde jeg tørnet galen, og da hadde vi definitivt ikke vært gift nå.

Fortid er fortid, og den kan man ikke gjøre noe med.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Zuul

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #94 : 13. april 2007, 13:22 »
Det er klart det er forskjell på ei jente på 14-16 år som har hatt sex med 10 personer og ei på 27, men løs er man uansett om man driver og har seg med folk utenfor kjærlighetsforhold.

Hvorfor er man løs? Hva mener du med løs? Hva gjør din moral til en sannhet?

utrolig nok virker det som unge menn av i dag er fødd i 1880. Og fremdeles ikke takler at kvinner i dag har rett til å gjøre som de vil, med hvem de vil, akkurat som menn har hatt i alle år.

Og likevel prøver gutter seg på dårlige hersketeknikker mot unge jenter. Hore, løs, tøs osv. Faens så kvalmt. Mens de samme gutta gjør hva de kan for å få seg litt av de sammme jentene, for så å rakke ned på dem.

Voks for i helvete opp

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #95 : 13. april 2007, 13:25 »
Honnør for den, zuul! Bow
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #96 : 13. april 2007, 13:37 »
Hvorfor er man løs? Hva mener du med løs? Hva gjør din moral til en sannhet?

utrolig nok virker det som unge menn av i dag er fødd i 1880. Og fremdeles ikke takler at kvinner i dag har rett til å gjøre som de vil, med hvem de vil, akkurat som menn har hatt i alle år.

Og likevel prøver gutter seg på dårlige hersketeknikker mot unge jenter. Hore, løs, tøs osv. Faens så kvalmt. Mens de samme gutta gjør hva de kan for å få seg litt av de sammme jentene, for så å rakke ned på dem.

Voks for i helvete opp

Problemet med guttene i dag i forhold til jentene er at guttene ikke leser de samme dame bladene hvor det svart på hvit står at det er helt OK å ludre rundt som flyfille. Enkelte av disse damebladene oppfordrer jentene til å ligge sin vei til tops i arbeidslivet forde de fortjener og har rett til det. Enkelte av disse bladene forteller i detalj om hvordan du kan få sex med eksen og ikke noe mer. Hallo det er jo for faen en grunn at at det er slutt og at du derfor har en eks.. Men det værste av alt er disse artiklene som skriver at det er helt ok at du går ut på byen som jente og direkte lyger om hvem du er for å få deg sex. Etter sex og singel liv kom til ble det jaggu ikke bedre. En ting er like stilling men at ting er snudd så til de grader på hau er jo helt bort i natta. At jentene ludrer rundt i håp om alle skal være den neste drømmetypen må de for alle del ha lovt til å gjøre. Men når de en og annen gang møter en ordentlig mann å han ikke synes noe om ludringen i hennes tidligere liv når han får vite det, ja så må jaggu ikke hun bli overasket over det. Heldigvis finnes det fortsatt både menn og kvinner med moralsk riktige holdninger og ære være for det..

Nei Harv gjærne over løstøsen om du absolutt må det, men pass på å bli i sammens med ei ordentlig ei når du vil slå deg til ro. Løstøsen legg opp til det selv og det er ikke uten grunn at disse ungjentene i dag har hatt 40-50 sexpartnere i en alder av rett rundt 20



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #97 : 13. april 2007, 13:42 »
Problemet med guttene i dag i forhold til jentene er at guttene ikke leser de samme dame bladene hvor det svart på hvit står at det er helt OK å ludre rundt som flyfille. Enkelte av disse damebladene oppfordrer jentene til å ligge sin vei til tops i arbeidslivet forde de fortjener og har rett til det. Enkelte av disse bladene forteller i detalj om hvordan du kan få sex med eksen og ikke noe mer. Hallo det er jo for faen en grunn at at det er slutt og at du derfor har en eks.. Men det værste av alt er disse artiklene som skriver at det er helt ok at du går ut på byen som jente og direkte lyger om hvem du er for å få deg sex. Etter sex og singel liv kom til ble det jaggu ikke bedre. En ting er like stilling men at ting er snudd så til de grader på hau er jo helt bort i natta. At jentene ludrer rundt i håp om alle skal være den neste drømmetypen må de for alle del ha lovt til å gjøre. Men når de en og annen gang møter en ordentlig mann å han ikke synes noe om ludringen i hennes tidligere liv når han får vite det, ja så må jaggu ikke hun bli overasket over det. Heldigvis finnes det fortsatt både menn og kvinner med moralsk riktige holdninger og ære være for det..
Jeg synes innlegget ditt var greit helt til det som kommer her .... :

Sitat
Nei Harv gjærne over løstøsen om du absolutt må det, men pass på å bli i sammens med ei ordentlig ei når du vil slå deg til ro.

Her ligger det vel litt dobbeltmoral veeeeel.... Man er da ikke noe bedre selv, om man harver over løstøsen. Dette går jo begge veier.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Notreal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 322
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 322

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #98 : 13. april 2007, 14:10 »
Hvorfor er man løs? Hva mener du med løs? Hva gjør din moral til en sannhet?

utrolig nok virker det som unge menn av i dag er fødd i 1880. Og fremdeles ikke takler at kvinner i dag har rett til å gjøre som de vil, med hvem de vil, akkurat som menn har hatt i alle år.

Og likevel prøver gutter seg på dårlige hersketeknikker mot unge jenter. Hore, løs, tøs osv. Faens så kvalmt. Mens de samme gutta gjør hva de kan for å få seg litt av de sammme jentene, for så å rakke ned på dem.

Voks for i helvete opp
all honnør !
No pain, No gain

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #99 : 13. april 2007, 14:10 »

Her ligger det vel litt dobbeltmoral veeeeel.... Man er da ikke noe bedre selv, om man harver over løstøsen. Dette går jo begge veier.

Forskjellen ligger i mengden
Gutter prøver seg jo hele tiden på jenter å får lite
Jenter om de prøver seg på gutter får hele tiden

Det her er universitetstestet hvor de tok 1 normalt utseende gutt og 1 normalt utseende jente. De gikk så rundt på universitets området og spurte vilkårelig folk om de ville ligge med dem..
over 90% svarte ja til jenta
rundt 10% svarte ja til gutten

Ergo om en stakkars gutt aldri har fått seg noe eller får det sjeldent så kan en løstøs hjelpe på trykket. Jeg selv hadde nok foretrukket handen.

Altså hva er værst?
1 gutt som har ligget med 2-3 jenter hvorav 1-2 av de er løstøs
eller
1 jente som har ligget med 40-50 gutter uavhengig av hvor mange av de guttene som var løs



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Zuul

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #100 : 13. april 2007, 14:14 »
Det var da voldsomt. Nå er den en gang slik at det finnes omtrent like mange av hvert kjønn. Så for at det skal finnes løse jenter må det finnes løse gutter.

Og i min verden så bestemmer en selv over egen kropp. Noen har stor seksualdrift, andre lav. Like barn leker best.

Men tanken på at noen har mye sex med flere partnere gjør dem ikke mindre verdt i mine øyne. Ei heller kan jeg si at jeg legger meg opp i det.

At noen velger å gjøre det sier i grunn mest om dem selv spør du meg

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #101 : 13. april 2007, 14:34 »
Hvorfor er man løs? Hva mener du med løs? Hva gjør din moral til en sannhet?

Og hva gjør dette til et spørsmål om moralitet i det hele tatt? Umoralske handlinger har ofre; frivillig sex mellom single mennesker skader ingen. Disse holdningene er bare etterlevninger av religiøs pietisme.

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #102 : 13. april 2007, 14:47 »
Hva er vel ikke bedre enn en dame/mann som vil ha sex med deg fordi hun/han elsker deg?
Så man skal leve i sølibat til man finner 'den rette'?
Høres trist ut.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #103 : 13. april 2007, 14:50 »
Hva er vel ikke bedre enn en dame/mann som vil ha sex med deg fordi hun/han elsker deg? Finner du ei sånn ei, er du på god vei. Smiley

Du mener at en som er i stand til å ha sex for nytelsens skyld ikke også er i stand til å ha sex av kjærlighet?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #104 : 13. april 2007, 14:56 »
Det er da en viss forskjell på å ha sex med folk man har datet litt og lurer på om mankanskje kan utvikle et forhold med, kontra å spre beina/stappe snoppen
 ( stryk det som ikke passer ) inn i vilt fremmede etter byturer annenhver helg?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!