Skrevet av Emne: Takle partnerens tidligere....  (Lest 35345 ganger)

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #135 : 15. april 2007, 10:58 »
Fremdeles så blir det sagt at jenter er billige men ingen nevner at gutta er billige. Sist jeg sjekket måtte man være to personer for å ha sex, det er tydeligvis helt greit at gutter har sex med hvem de vil men jentene er billige hvis de sier ja til å ha sex med gutten. Er ikke gutter like billige hvis de drar med seg ei jente hjem fra byen ene og alene for å pule henne?

Nå har noen til og med klart å blande inn horer i denne diskusjonen, å selge sex har ingenting med billighet å gjøre, det handler om desperasjon og penger og har ingenting i denne diskusjonen å gjøre slik jeg ser det.

Diskusjonen handler om hvor mange sex-partnere noen har hatt og hvordan det påvirker forhold og det synet man har på andre. Kort sagt har denne diskusjonen fått frem at det fremdeles er svært mange som mener at gutta kan gjøre hva de vil med god samvittighet mens jentene skal være kostbare og bør spare seg til de finner "den rette". I følge denne diskusjonen er det visst også helt greit å se på jenter som en vare hvis de har hatt sex med opp til flere partnere, hvis man ser på ei jente som en vare så har også gutta sin fulle rett til å gjøre akkurat hva de vil med dem fordi jenta er billig og gutta er tøffe som utnytter dem.


Skulle ønske folk kunne tenke litt mindre, gjøre det de selv har lyst til uten å bekymre seg så mye for hva alle andre tenker. Skulle ønske folk kunne innse at sex er vakkert og deilig og unne andre den gleden. Så lenge ingen blir såret og man husker å beskytte seg så bryr jeg meg egentlig fint lite om hvem som har sex med hvem.

Er mange  horer  som gjør det for å tjene bra  med penger. Men nok om det, er jo stykt sakt av meg og kalle noen hore ser bare ikke vitsen med å ligge med så utrolig mange forskjellige, tror ikke jeg er alene om å mene dette, at folk synst det er greit at jenter ligger med med utrolig mange.  de fleste vil se på dette  som "slitt" jente og at det er ekkelt, er som kjent mange gutter som er på "muse jakt" i helgene, men ser også at mange av de avstår heller sex den kvelden om det står mellom ingen eller ei som er kjent for å hatt litt mange(disse går ikke alltid etter forskjellige, er ofte  ei de har hatt før på byen. Dessuten så får de ikke ei vær helg så det blir ikke så mange, det synst jeg er greit nok, i og med det er som regel samme partner.så er ikke sexen uten om partner skap jeg synst er galt.) . 
Men når sant skal sies, så Mener jeg det samme om GUTTER som har hatt like mange som "karl johans service innstilte kvinnfolk" Smiley
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #136 : 15. april 2007, 11:31 »
HERREGUD HVA VIL DERE GUTTER EGENTLIG?

klager over at dere ikke får nok sex og jager konstant etter det og når det endelig blir nogenlunde akseptert at jenter spriker litt med beina så er det feil og. FAEN, skulle grisebanket dere alle.
så søtt:)

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #137 : 15. april 2007, 22:11 »
så søtt:)

Du tar den ja. Orginalt.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #138 : 15. april 2007, 22:26 »
Du tar den ja. Orginalt.
hva annet skal man si a! når en søt liten jente sier at hun skal grisebanke alle på at treningsforum:/ lol

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #139 : 15. april 2007, 22:29 »
hva annet skal man si a! når en søt liten jente sier at hun skal grisebanke alle på at treningsforum:/ lol

Vel jeg er hverken søt eller liten. Jeg kan grisebanke dere verbalt. Med tanke på at mange av medlemmene her hadde hatt godt av et par ekstra år på barneskolen så tror jeg det hadde vært en pinlig lett match.

Nå skal dere få lov til å mene hva dere vil, men bare så dere vet det; dere tar feil Wink
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget spineshank

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #140 : 15. april 2007, 22:46 »
Lyst på synspunkter her...

Hvordan ville du takla at dama di hadde hatt sex med 20-30 stykk i en alder av 27 år. Sliter skikkelig med å akseptere at dama har vært relativt ukritisk til sexpartnere tidligere, selv om hun er trofast og elskverdig som jeg aldri har opplevd før nå, og vi ellers er kjempe forelsket.

Ville dette irritert deg?

jenta er tydligvis ei hore. pul henne til du går lei, dump henne og la noen andre overta ludderet Tongue

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #141 : 15. april 2007, 23:01 »
jenta er tydligvis ei hore. pul henne til du går lei, dump henne og la noen andre overta ludderet Tongue

Heheheh hadde jeg fremdeles vært mod, hadde jeg slettet alle sidene i denne tråden og latt denne stå som det eneste svaret.

Right on!
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget spineshank

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #142 : 15. april 2007, 23:04 »
Hva hun har gjort FØR din tid skal du ikke bry deg noe om. Dessuten har du jo ikke noe med det heller  Smiley .
Det er hvordan hun er når dere er sammen som teller.
Alle har en fortid. Ikke tenk på den. Bruk heller energien på å gjøre det beste ut av nåtiden og fremtiden.

dummeste jeg har hørt. hvordan man har oppført seg i fortiden kan si mye om hvordan man vil oppføre seg i fremtiden.

om jenta til plebz har pult 2-3 forskjellige menn i året fra hun var 16-17 år til hun ble 27 år, hva får deg til å tro at hun vil holde seg til han? hun vil mest sannsynlig dumpe han når hun går lei eller får lyst på en annen... eller være utro. tøs kaller man slike.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #143 : 16. april 2007, 01:09 »
jenta er tydligvis ei hore. pul henne til du går lei, dump henne og la noen andre overta ludderet Tongue

Oi, så tøff du er altså ! skjønner jo du prøver å være skikkelig morsom her.. men du vet sånn når man av og til har mistanke om at noen bare er komplett idiot.. man er ikke helt sikker liksom, men så åpner de (i dette tilfellet deg da) kjeften og bare fjerner alle tvil.. !

Utlogget spineshank

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #144 : 16. april 2007, 04:45 »
Oi, så tøff du er altså ! skjønner jo du prøver å være skikkelig morsom her.. men du vet sånn når man av og til har mistanke om at noen bare er komplett idiot.. man er ikke helt sikker liksom, men så åpner de (i dette tilfellet deg da) kjeften og bare fjerner alle tvil.. !

oooh... den satt, tenker jeg. innlegget mitt kan kanskje virke litt flåsete, men det var seriøst ment, og dette er hvorfor: ei jente som har pult såpass mange i en alder av 27 år er ikke ei jente man bør innlede et seriøst forhold til fordi man mest sannsynlig vil ende opp såret. det vil være naivt av plebz å tro at dama, som har vært så seksuelt aktiv, ikke vil bruke tiden hun er sammen med han på å se etter noen bedre, og dumpe han så fort hun finner noen, eller være utro. det er derfor jeg foreslo at han skulle tømme og rømme. kanskje er det også nettop det dama ønsker, jeg mener... hun har hatt 2-3 partnere i året, hva får deg til å tro at hun kun vil forholde seg til en kjepp fremover?

jenter som knuller rundt må regne med at de en dag må ta konsekvensene av deres livsstil, for ikke alle menn har så lav selvtilit at de tror at de ikke finner seg noe bedre og må ta til takke med ei utpult ludder som ingen andre vil ha. enkelte av oss har også noe som kalles for selvrespekt... slå det opp i ordboken, hege.

Utlogget Zuul

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #145 : 16. april 2007, 08:30 »
Jeg har løsningen.

Vi fjerner stemmeretten for kvinner. Så innfører vi portforbud for dem etter åtte, og nekter dem å vise seg i gatene uten et mannlig familiemedlem med som anstand.  Dernest innfører vi straffer for sex utenfor ekteskapet. For eksempel steining ved litt tafsing, og henging om de skulle gå hele veien. Selvsagt bare for kvinnene.  Og så må de kle på seg, slik at de ikke frister menn.
Det er jo de som har hele ansvaret, ikke menn.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #146 : 16. april 2007, 08:56 »
Interessant å vite om denne omtalte dama til plebz har hatt noen lange forhold innimellom disse årene fra hun var ca 15-16 og frem til nå. Har hun ikke hatt det har hun ikke akkurat vært veldig løs, hvis hun har vært seksuelt aktiv i feks 12 år.

Men jeg velger å tro at hun har hatt minst et par forhold som har vart ett år eller lengre.........?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #147 : 16. april 2007, 09:01 »
Hun har hatt 3 forhold med varierende lengde, men rundt 1 år hver tror jeg. Sier hun aldri har vært utro..
174cm
74kg

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #148 : 16. april 2007, 09:15 »
Det ironiske er jo at mange av forumets mannlige medlemmer utviser eksakt samme holdninger som mange mannlige muslimer gjør. Og de fleste her er også skeptiske til muslimer. Hahahahahaha.

Nei nå gidder man ikke denne tråden mer, tror jeg gjør noe fornuftig. Som å gå å pule.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Ben Dover

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 337
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 337

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #149 : 16. april 2007, 09:24 »
Nei nå gidder man ikke denne tråden mer, tror jeg gjør noe fornuftig. Som å gå å pule.

Kos deg da! :O)
Gutt 1988
Høyde: 199
Vekt 98 kg

ML: in progress...
BP: in progress...
KB: in progress...

Min treningslogg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!