Skrevet av Emne: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm  (Lest 6287 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #60 : 17. april 2007, 13:20 »
Opphøye seg selv? Er vel heller stikk motsatt effekt... biggrin

Lite å gjøre om dagen, gutta?
Jess, sitter og spiser, skal straks ned å løfte some serious iron. Yeah. Utenom det liker jeg lange krangler, påbygging av e-penis og turer i skogen.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #61 : 17. april 2007, 13:24 »
Og jeg har fri fra skolen, akkurat hatt mitt livs dårligste brystøkt, og er enda gladere i e-pikk og skogturer!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #62 : 17. april 2007, 13:35 »
Ja, det vet jeg, og jeg er fremdeles uenig. Den var ikke din feil også, den var din feil. Du skrev noe helt tappet for tolkningsrom.

[/i]

Nei. Jeg skrev "fra denne kulturen" i anførselstegn for å illustrere min mening LES: De som banker opp en kvinne f.eks. i Koranens navn"

Det var MULIG å tolke det dithen, men som sagt - jeg tar den kritikken.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #63 : 17. april 2007, 13:46 »
Det skal jeg ikke si noe på Smiley

Nåja, han lager jo en ganske ”big deal” av at jeg bruker fremmedord i skrivinga mi. En velkjent herseteknikk hvor man hentyder at bruk av ord som ikke tilhører mannen i gatas daglige vokabular er meningsløse og kun brukes for å opphøye seg selv.

kan ikke du være slik en god samaritan og fortelle oss hvorfor:

1 - Du bruker disse flotte ordene hele tiden
2 - Antar at andre ikke forstår hva de betyr
3 - I det hele tatt har nerver til å beskylde meg for å drive med velkjente hersketeknikker, når det er omtrent det ENESTE innleggene dine i denne tråden direkte eller indirekte handler om.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #64 : 17. april 2007, 14:02 »
Nei. Jeg skrev "fra denne kulturen" i anførselstegn for å illustrere min mening LES: De som banker opp en kvinne f.eks. i Koranens navn"
 

Men det var da ikke noe annet jeg trodde du mente heller. Jeg påsto aldri at du med ”den kulturen” snakket om muslimer, ikke-hvite, somaliere eller noe annet. Jeg var fra starten av klar over at du tenkte på drittsekkene, og det var jo også ut fra det jeg kritiserte forslaget ditt for å være ugjennomførbart og preget av lite gjennomtenkelse.

kan ikke du være slik en god samaritan og fortelle oss hvorfor:

1 - Du bruker disse flotte ordene hele tiden
2 - Antar at andre ikke forstår hva de betyr
3 - I det hele tatt har nerver til å beskylde meg for å drive med velkjente hersketeknikker, når det er omtrent det ENESTE innleggene dine i denne tråden direkte eller indirekte handler om.

1.   Ingen ord jeg har brukt på dette forumet er ord jeg ikke har brukt i daglig tale eller bruker i vanlige skriblerier, uansett grad av ”seriøsiteten” over dem.
2.   Jeg skriver ikke ord jeg regner med folk har større problemer med å forstå, det var jo du som påpekte ordbruken min og ikke vica verca. Hvis du har problemer med ordene får du ha ordboka i nærheten.
3.   Og hvem startet med disse herseteknikkene? Hvem startet med å rakke ned på den andre partens skrivemåte eller ordvalg?

Makan til pedantisme har jeg sjelden sett.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #65 : 17. april 2007, 14:24 »
Men det var da ikke noe annet jeg trodde du mente heller. Jeg påsto aldri at du med ”den kulturen” snakket om muslimer, ikke-hvite, somaliere eller noe annet. Jeg var fra starten av klar over at du tenkte på drittsekkene, og det var jo også ut fra det jeg kritiserte forslaget ditt for å være ugjennomførbart og preget av lite gjennomtenkelse.

1.   Ingen ord jeg har brukt på dette forumet er ord jeg ikke har brukt i daglig tale eller bruker i vanlige skriblerier, uansett grad av ”seriøsiteten” over dem.
2.   Jeg skriver ikke ord jeg regner med folk har større problemer med å forstå, det var jo du som påpekte ordbruken min og ikke vica verca. Hvis du har problemer med ordene får du ha ordboka i nærheten.
3.   Og hvem startet med disse herseteknikkene? Hvem startet med å rakke ned på den andre partens skrivemåte eller ordvalg?

Makan til pedantisme har jeg sjelden sett.

Start å les tråden på nytt, og fortell meg etterpå hvem som starter med hersketeknikker ovenfor andre forummedlemmer først, din dekadente nisse.

Og da misforsto du meg heller ikke, du har bare ett invalid syn på kriminelle utlendinger i Norge - selvsagt er det gjennomførbart å sende hjem dømte voldtektsmenn og mordere om politikerne hadde gått inn for det-jeg vil gjerne høre dine argumenter for hvorfor ikke.

Jeg har heller ingen problemer med de feiende flotte og store ordene dine, du bruker de bare FOR mye, slik at det ikke beriker språket men bare blir irriterende å lese.

Hvis det er sånn at du snakker som du skriver....herre!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #66 : 17. april 2007, 15:01 »
du har bare ett invalid syn på kriminelle utlendinger i Norge - selvsagt er det gjennomførbart å sende hjem dømte voldtektsmenn og mordere om politikerne hadde gått inn for det-jeg vil gjerne høre dine argumenter for hvorfor ikke.

*sukk*, så var det dette med hva du skrev og hva du mente da, igjen …

1.   Du skriver først at alle menn fra ”den kulturen” skal bli tvangssendt ut av Norge. Kvinnene fra ”den kulturen” kan få bli, om de ønsker det.
2.   Du definerer senere ”den kulturen” som ”De som banker opp en kvinne f.eks. i Koranens navn"

Allerede her er det manglende korrelasjon. Skal vi sende ut de som allerede har begått forbrytelsen, eller også potensielle forbrytere? Førstnevnte er selvsagt veldig mulig, men sistnevnte er ikke fullt så enkel.

Dermed vil det mest logiske være at du faktisk (på tross av å ikke ha presisert dette) mener at vi skal sende ut de innvandrerne som har begått alvorlige forbrytelser. Men her oppstår det en logisk brist: du skriver at kvinnene av ”den kulturen” kan få bli. Og når du har forklart at ”den kulturen” er ”De som banker opp en kvinne f.eks. i Koranens navn" er det noe som ikke helt kan stemme. Skal ikke en kvinne som banker opp en annen kvinne være nødt til å bli hjemsendt med mindre hun ønsker det selv?

Hele problemet ligger i definisjonen din på ”den kulturen”, og om du mener deportering av de som allerede har begått forbrytelser er veien å gå blir det hyklerisk i forhold til særbehandling av kvinnene. Dersom kvinnene som skal kunne få bli her er tenkt å være f.eks konene til mennene som deporteres er det noe helt annet, men da kan de jo heller ikke tilhøre din definisjon av ”den kulturen”.

Nå forventer jeg enda mer syting av tolkning, men før neste innlegg finner sted kan du i hvert fall forsøke å skrive noe helhetlig og logisk heller enn et hullete forslag fullt av uholdbare punkter.

Hilsen Den Gode Samaritan (aka "Den Dekadente Nisse")

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #67 : 17. april 2007, 15:04 »
Makan til pedantisme har jeg sjelden sett.

Det heter pedanteri. Wink

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #68 : 17. april 2007, 15:05 »
Sad

Ontopic: Gi faen i fremmedord dah!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #69 : 17. april 2007, 15:16 »
Jeg for min del klarer ikke å ta folk på alvor om de absolutt må brukke banneord for å understreke noe. Smiley Ikke at jeg synes det er så fælt at de banner, men når de til vanlig bruker en del fancy ord, er det jo lavmål å måtte ty til banning. Men det er nå bare min mening..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #70 : 17. april 2007, 15:23 »
Nå er vel ikke kvinner akkurat overrepresentert på vold og voldtekts statistikken, men klart litt flisespikking kan jeg tåle. Kanskje jeg har litt lett for å anta at andre forstår hva jeg mener uten å bli foret med den berømte teskjeen.

Men du går bevisst inn kun for å finne feil og stille spørsmålstegn, uten å komme med løsninger selv.

Enkelt forklart: Er du ikke norsk statsborger, og dømmes for en grov forbrytelse, synes jeg du kan bli sendt hjem der dit du kommer fra, enten du er somalier, polakk eller danske.

Tilbakevirkende kraft for de som soner i norske fengsler idag? Ja takk.

Jeg syter ikke noe mer enn det du gjør heller. Skjerp deg litt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #71 : 17. april 2007, 15:27 »
Så det der i avisen... det betyr nok at det kommer et utvisningsvedtak, som trer ikraft etter soning. Hvis ikke, så har jeg misforstått ganske mye av vår straffegjennomføring.. Smiley

Uansett. Tråd stengt. Smiley Skriv PM resten gutter... hvis dere gidder.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!