Skrevet av Emne: Mystique; klar for ny innsats på kom i form fronten 2005  (Lest 84419 ganger)

Utlogget Tabaqui

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 116

Man har alltid MYE mer enn man tror! Har nå tilbrakt to netter i nytt hus og på tross av at vi hadde kjørt ut vanvittig mange esker m.m. på forhånd, og lempa et ukjent antall tilhengere med søppel, så klarte vi å fylle en diger lastebil med flyttelass, og vi har ikke så vanvittig mye møbler, altså!  Blir sikkert bra når alt kommer på plass  Tongue. Lykke til med flytting til deg ihvertfall. Er jo litt jobb, men så får du jo renska litt opp i ting og tang  Smiley.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Juppiii! Nå næremer flyttedagen seg med stormskritt her Dance Dance Fikk beskjed i går fra vår nye husvert at leligheten med stor sannsynlighet er innflyttingsklar på lørdag! * phu*

Men litt skummelt også  Ohmy snart flytte....dette har gått raskt - vi så på leiligheten forrige onsdag og nå flytter vi snart...blir rart, men hehe jeg gleder meg som en liten unge! Drankere Gull

Håper været som er kommet nå holder seg til helgen også da  Huh biggrin Det hadde jaggu meg vært fint, for nå har altså sommerværet endelig meldt sin ankomst hit også. Kom i går - fikk jo helt sjokk da jeg tuslet til byn etter jobb!  - Det var jo VARMT jo! headbang
Tror nesten jeg fikk et lite heteslag i går faktisk  for da jeg kom hjem var jeg helt skutt! Hadde jo ikke kledd meg til stekende sol jeg da + for lite søvn + for lite drikke gjorde sikkert ikke saken bedre. Men ut på kvelden ble det fin temp og vi grillet og koste oss.

Ble ingen trening på meg da i går ( fysja) uten om den spaserturen, men men...

Solen skinner forresten i dag også Dance og i dag skal jeg passe på å kle meg for anledningen hehe.
Blir ingen trening i dag heller, men skal pakke litt saker og ting nå før jeg drar til byn for å få 1,5t med herlig aromamassasje hehe Erter biggrin - vel fortjent i mine øyne Gull
Så skal jeg treffe en venninne så hjem og pakke videre....

jepp jepp....

sol ute sol inne sol i hjerte sol i sinnet sol bare sol....herlig!

Bare et lite hjertesukk - hvorfor kan det aldri bli sånn gradvis varmere her i denne byen slik at man får tid til å venne seg litt til den solen?

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

æsj - kjedelig å pakke cd'er - nei nå finner jeg fram tingene jeg skal ha med meg så turer jeg til byn for å få knadd opp ømme og stive muskler Cheesy

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

ahh - var deilig med massasje i går Dance  - bortsett fra da hun masserte ( hardt) over beinete strukturer - det var ikke godt! Og jeg skjønner ikke at hun ikke har lært at det skal man heller ikke gjøre  No no nettopp fordi der man kommer rett på beinete stukturer ( hvor det ikke ligger muskler over) ofte er veldig ømme punkter Tongue ( som kragebein, enkelte områder på skulderbladene etc) og da hun masserte  armene mine med knokene var det like før jeg slo - for det også var inn i ***** vondt. Angry

Men bortsett fra det - deilig! 2thumbsup Skal gå igjen rett over sommeren Smiley Fikk løst opp litt i nakke, skuldre, korsrygg og legger og det trengtes! I tillegg fikk jeg massert magen litt og ble dermed kvitt stivheten jeg har kjent der etter jeg fikk den fæle krampen.

Jepp jepp - etter det hadde jeg et koselig treff med en venninne  biggrin - vi shoppet litt  blush og gikk på koselig kafé Cheesy
Kjøpte en kjempegod baguett og en herlig smoothie jum jum  Spise

Fant meg t.o.m et skjørt som også var satt ned til halv pris  biggrin * me like* - T.o.m BB syns det var fint selv om det er knall orange ( ville egentlig ha det i grønt, men det hadde de ikke Tongue) blush Litt voldsomt kanskje og vet ikke om jeg voirkelig kler det, men måtte ha noen nye sommerklær - dongeriskjørt er alt for varmt å gå med nå - dessuten kostet det meg bare 75 kroner Dance fant også en t-shirt + en dongri piratbukse til 50kr per stykk Smiley

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Bare en dag igjen til den store flyttedagen forresten ( hvis alt går som planlagt da  :SmileyDance headbang

Phu og jeg som syns jeg har pakket og pakket - men vi er langt fra i boks enda! what Ops
Alle de store tingene + bøker, sengetøy og klær er ikke pakket ned enda....

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Au! Katter har skarpe klør de :Smiley - også små katter Undecided Sylskarpe klør faktisk og de sylskarpe klørene brukte den brælete lille rabbagasten vår på meg nå nettopp  på hals og skulder  No no Cry og det svir og gjør vondt!! FY pus!!!

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Au! Katter har skarpe klør de :Smiley - også små katter Undecided Sylskarpe klør faktisk og de sylskarpe klørene brukte den brælete lille rabbagasten vår på meg nå nettopp på hals og skulder No no Cry og det svir og gjør vondt!! FY pus!!!

...det er livsfarlig å ha katteunger i shortsesongen, når de finner ut at de skal løpe opp etter beina dine med klørne. Har flere ganger støtt på det fenomenet....
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Han rabbagasten der har nøyd seg med å fyke opp etter rygger foreløpig evnt oppetter bein med bukser på Wink men det er ille nok det da....men stort sett er han bare søt og snill og skal ha kos hele tiden.

Han var nok bare litt fornærmet fordi han ikke fikk lov å være med å romestere rundt inne på rommet nå som vi driver og pakker sakene vår Wink

Utlogget Murmeldyret

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 909
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 909

Mye flytting og katter her, men hvordan går det med treninga..? Wink Og før jeg får den rett tilbake i fleisen, jeg skal dra på gymmet om to timer!  Grin

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

hehe du var snar der ja Wink trente faktisk på hmmm mandag jeg Wink fikk ikke trent på onsdag for da hadde jegbare " sovet" ( sov ikke ordentlig en gang!) i 3,5 timer + var på jobb + fikk et lite varmesjokk da jeg kom ut i solen etter jobb så da var det bare rett hjem og sove sove sove...

men planen er å dra på trening nå om ikke alt for lenge så hjem og pakke videre + flytte ting ut i bilen så det er klart til flyttings i morgen Smiley

Utlogget Svetlana

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 245
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 245

  • Pump it up!
Og før jeg får den rett tilbake i fleisen, jeg skal dra på gymmet om to timer! Grin

Skal du være med på det dærre fitness-greierne i helga?
Så det var fellestrening en eller annen gang på pro gym i dag.


Utlogget Murmeldyret

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 909
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 909

Ah, det forklarer hva alle proffbyggerne gjorde der..!  Grin
Men nei, jeg skal ikke være med på det, nei.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

 Dance Dance Dance Dance

Jippi - nå er den o' store flyttedagen ankommet  biggrin venter bare på at husverten skal ringe og gi endelig klarsignal så kjører vi ut første lass som ble pakket i bilen i går kveld/ natt Smile

Styrte på til langt på natt, men fikk ikke sove lengre enn til kl.10  woot pga varme og flytting så jeg stod opp - heklet litt ( hat begynt på en poncho faktisk! :Smiley og nå sitter jeg altså her Smiley

Solen skinner også ute så det lover bra for flytting - bare det ikke blir alt for varmt ute Huh

Godt at BB og mamsen skal kjøre med det første lasset med de tyngste tingene hehe Grin for jeg har vondt i armene etter bicepstrening i går  blush
Men men bra trening iallefall - skriver mer senere, men kan jo bare si at  jeg slettes ikke er missfornøyd med bicepscurlen ( hantler) - snart oppe på gamle vekter igjen nå  biggrin og snart skal de 10'er hantlene være mine på ordentlig! ( Må forte meg å komme opp på iallefall 10 - helst 12 så jeg slipper å stå å pingle på 8kg mens murmeldyret gruser til med 12kg's hantlene bare for å være vemmelig hehe Wink )

nei får vel hekle litt igjen....å kan ikke den husverten ringe snart da?! dry

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
Lykke til med flyttingen, treningen og heklingen!  Wink

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

1. Flyttedag. Smile

Ja, så var første flyttedag over og flyttingen er nå altså kommet i gang for real Shocked
Dagen gikk ikke hels som tenkt/ planlagt dry, men men - har fått gjort litt likevel what

Hun som leide før oss skulle utgangspunktet være ferdig til kl.11, men så ble det utsatt til 15.30 dry og når kl 15.30 opprant ble det omgjort til kl 19 - da skulle hun definitivt være ute. Så da gikk altså planene om at BB skulle være med å flytte det tyngste lasset før jobb i vasken....
Men formiddagen ble istedet brukt til  å kjøpe madrasser ( skumgummi - midlertidig til vi får råd til å kjøpe ordentlig seng og madrasser, da får mamsen igjen skumgummimadrassene som hun kjøpte i dag til gjestesenger Smiley ), så en tur på et kjøpesenter på motsatt side av byn fra der vi bor nå hvor vi spiste litt, så etter gardiner og jeg håpet å få kjøpt et nytt skjørt, men endte opp med tshirt istedet Huh ( som matchet det skjørtet jeg kjøpte på tors) etter det dro BB på jobb og mamsen og jeg snokte litt rundt i butikker, før vi dro hjem, fylte bilen med flyttesaker, pusset putene til skinnsofan og dro av gårde med første lass. Planen var å ta en tur til, men phu - tungt å flytte, det var varmt og jeg ble sur for det så ikke ut til at det var noe plass til pulten min likevel ( men det har ordnet seg tror vi Cheesy ), så da dro vi og spiste litt istedet før vi hentet BB på jobb.

Og nå...ja må skal det pakkes ned litt krims krams så skal jeg hekle litt så er det lalletid :18smileysleep: :18smileysleep: :18smileysleep:

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!