Skrevet av Emne: Roy Holte - Strongman  (Lest 12741 ganger)

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Re:Roy Holte - Strongman
« #30 : 12. januar 2003, 22:54 »
Håper Roy Holte, Odd Haugen og Svend Karlsen deltar på NSM IFSA til sommeren, det tror jeg hadde blitt ett jævla bra show, og en kjempe inspirasjon får oss nye i sporten ihverfall!!!!
De er jo likssom de tre store innenfor Strongmansporten i Norge!

Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget Ole Brumm

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Re:Roy Holte - Strongman
« #31 : 12. januar 2003, 23:47 »
Etter hva jeg har hørt så kommer Svend og Odd til å måtte kjempe mot mer enn bare Roy !
Svend's trenings partner har visst og endel på lager, han er nesten jevn god med Svend i endel nå.
Svend har sagt at det bare er et spørsmål om tid før han tar han igjen i endel øvelser !
Det ligger ann til et kjempe møte i NSM 2003 Smiley
Nå må du bare se å bli kvitt skadene dine Roy som har forfulgt deg hver gang du har blitt bedt til store stevner  8)

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Re:Roy Holte - Strongman
« #32 : 13. januar 2003, 00:42 »
Etter hva jeg har hørt så kommer Svend og Odd til å måtte kjempe mot mer enn bare Roy !
Svend's trenings partner har visst og endel på lager, han er nesten jevn god med Svend i endel nå.
Svend har sagt at det bare er et spørsmål om tid før han tar han igjen i endel øvelser !
Det ligger ann til et kjempe møte i NSM 2003 Smiley
Nå må du bare se å bli kvitt skadene dine Roy som har forfulgt deg hver gang du har blitt bedt til store stevner  8)

JA, JEG HAR VÆRT MAX UHELDIG NÅR DET GJELDER SOM MEST! LITT RART AT OLE BRUMM VET OM DENNE INFOEN!!!DET ER DET IKKE SÅ MANGE SOM VET OM DET!. NOK OM DET: JEG STILTE I FINNISH OPEN MED SKADER OG SÅ HVORDAN DET GIKK! OG MED DE PROBLEMENE JEG HAR HATT MED STRONGMAN(DE AV DERE SOM KJENNER SAKEN VET HVA JEG SNAKKER OM!) SÅ ER DET IALLEFALL IKKE NOEN HENSIKT FOR MEG Å STILLE TIL START UTEN Å VÆRE 100% SKADERFRI OG I 110% FORM MINST. ALT UNDER DETTE VIL BARE FØRE TIL MERE NEGATIVE TING FOR MEG INNEN STRONGMAN.

MEN GIR JEG OPP, NO WAY ! JEG GIR MEG ALDRI OG TÅLER FLERE TRØKKER ENN TO OG TAR DISKUSJONER OGSÅ UTEN MIKKMAKK. DET MÅ VÆRE LOV TIL Å SETTE SPØRSMÅL VED TINGENES TILSTAND "UTEN Å MELDE SEG UT AV HELE OPPLEGGET!"

JEG SIER BARE: VIKINGS NEVER GIVE UP! WE WILL PREVAIL  AND I`LL SEE YOU WHEN HELL FREEZES OVER.........


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Re:Roy Holte - Strongman
« #33 : 13. januar 2003, 01:25 »
Ikke for å være vrang, men grunnen til at du og Odd ikke har konkurrert så mye mot hverandre er vel at du ikke ennå helt har tatt steget ut i de store konkurransene. Ikke at jeg ikke tror du kan hevde deg, men det er vel du som må bevise noe, ikke Odd?

Han nevnte noe om en større konkurranse du var invitert til som du hadde avslått per e-mail kvelden før, noe som førte til at det stod folk i tre timer og ventet på flyplassen. Stemmer dette?
Det kan vel bli noe vanskelig å bli invitert igjen da vel Smiley ?

Jeg nevnte for Odd at du hadde slitt med skader, men som Odd sa: småskader har man alltid. Odd deltok i 12 konkurranser i år og det med store smerter i skulderen.
Nåvel......dine skader er din sak, jeg kan ikke uttale meg om hvor omfattende de er.

Møtte Marius her om dagen. Han benker visst 5 rep med 260 kg, og han slo deg for et par år siden (da var han vel bare 18 år), gjorde han ikke (du kom på 3.plass og han på andre i norges sterkeste....). Han kan bli dritgod dersom han bare ser å delta snart Smiley

Maste på Odd for å få ham til å delta (og dermed også med sikkerhet vinne) veteran-VM i styrkeløft, men å bli verdensmester i styrkeløft var visst ikke noe stort mente han; det gadd han ikke; kanskje en annen gang. Med andre ord: norske konkurranser bør bli en GOD DEL større før Odd deltar tror jeg Smiley
Kanskje du får lov til å delta på Beauty and the Beast? Det er Odd som organiserer det, og de skulle ha 14 ekstra utøvere i tillegg til de 10 finalistene fra Super Series. Kunne det vært noe?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Roy Holte - Strongman
« #34 : 13. januar 2003, 08:33 »
Maste på Odd for å få ham til å delta (og dermed også med sikkerhet vinne) veteran-VM i styrkeløft, men å bli verdensmester i styrkeløft var visst ikke noe stort mente han; det gadd han ikke; kanskje en annen gang. Med andre ord: norske konkurranser bør bli en GOD DEL større før Odd deltar tror jeg Smiley

.....ja han har trua på seg selv da i alle fall...... For alt jeg vet hadde han vunnet også - sist kom han vel på 3. plass, og nå er han blitt en del år eldre så det meste taler jo for at han vinner det lett ja............. (han tok foresten langt under de vektene som ble anvist over her, så med mindre han har blitt borti 150 kilo sterkere sammenlagt  med rett utførelse de siste 5 årene så  er nok de vektene rimelig uofisielle ja........

Det er nok av de løfterne som sier de lett hadde vunnet ditt og lett hadde vunnet datt...., jeg håper og tror ikke Odd haugen har så liten respekt for de andre konkurentene i styrkeløft.  

Mange av de mest kjepphøye har løft på trening som dels tilsier det også.  Problemet er at de enten ikke tør stille, eller at de på konkuransen ligger laaangt under treningsvektene sine. Som oftest pga litt nerver, litt safing og kanskje mest av alt fordi de frykter dopingtesten..... Når du stiller i VM bør en fortrinnsvis være rein, og da er det gjerne ikke like lett å kjøre de samme vektene som du kjørte på treninga for 6 uker siden.......

mvh
Tric,
som har stor respekt for O. Haugen og andre sterke gutter som gambler med helsa si ved å løfte på umulige ting i løftestillinger fysioterapeuten min hadde grini av .........


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Re:Roy Holte - Strongman
« #35 : 13. januar 2003, 14:20 »
tricepsmann

Må huske at det er store forskjeller mellom seniorer og veteraner.
Har sett Odd ta nærmere 200kg i skråbenk og 5 rep med 160kg i smal benk rett etterpå. Stoler 100% på at han har 900kg+ inne, men mye kan skje på en stevnedag, ja, det er sant. Jeg kan bekrefte at Odd er 100% dopingfri, så den delen skal gå greit Smiley

Når tok Odd 150 kg under det jeg postet?
Han er sterkere nå enn for 5 år siden, men han har faktisk hatt et par verdensrekorder i et av de underlige amerikanske forbundene i +140kg klassen.

Skulle tro at han har nervene under kontroll etter 43 år med løfting Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Roy Holte - Strongman
« #36 : 13. januar 2003, 14:43 »
Resultatet er fraVM i styrkeløft for veteraner 1997

290 i bøy
210 i benk
300 i mark

mvh
Tric

PS. Hvordan i all verden kan du vite med 100% sikkerhet noen verdens ting...............


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Re:Roy Holte - Strongman
« #37 : 13. januar 2003, 18:50 »
Til Metal Man: Er fra Lørenskog selv, og har hør om han Marius Bjerke, ble ikke han skadet, hva var det som gjorde at han måtte trekke seg tilbake for en periode, vet du det Metal Man?
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget BicepsXL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

Re:Roy Holte - Strongman
« #38 : 13. januar 2003, 22:15 »
Hei! Roy! Så det er her du holder til Wink Hva tror du om Espen Aune framover da?

Utlogget Ole Brumm

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Re:Roy Holte - Strongman
« #39 : 13. januar 2003, 22:23 »
Du må huske at strongman-miljøet her i Norge er veldig lite, rykter og fakta sprer seg raskt over dette langstragte land vet du !.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Roy Holte - Strongman
« #40 : 14. januar 2003, 08:39 »
h


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Re:Roy Holte - Strongman
« #41 : 14. januar 2003, 13:19 »
Ikke for å være vrang, men grunnen til at du og Odd ikke har konkurrert så mye mot hverandre er vel at du ikke ennå helt har tatt steget ut i de store konkurransene. Ikke at jeg ikke tror du kan hevde deg, men det er vel du som må bevise noe, ikke Odd?

Han nevnte noe om en større konkurranse du var invitert til som du hadde avslått per e-mail kvelden før, noe som førte til at det stod folk i tre timer og ventet på flyplassen. Stemmer dette?
Det kan vel bli noe vanskelig å bli invitert igjen da vel Smiley ?

Jeg nevnte for Odd at du hadde slitt med skader, men som Odd sa: småskader har man alltid. Odd deltok i 12 konkurranser i år og det med store smerter i skulderen.
Nåvel......dine skader er din sak, jeg kan ikke uttale meg om hvor omfattende de er.

Møtte Marius her om dagen. Han benker visst 5 rep med 260 kg, og han slo deg for et par år siden (da var han vel bare 18 år), gjorde han ikke (du kom på 3.plass og han på andre i norges sterkeste....). Han kan bli dritgod dersom han bare ser å delta snart Smiley

Maste på Odd for å få ham til å delta (og dermed også med sikkerhet vinne) veteran-VM i styrkeløft, men å bli verdensmester i styrkeløft var visst ikke noe stort mente han; det gadd han ikke; kanskje en annen gang. Med andre ord: norske konkurranser bør bli en GOD DEL større før Odd deltar tror jeg Smiley
Kanskje du får lov til å delta på Beauty and the Beast? Det er Odd som organiserer det, og de skulle ha 14 ekstra utøvere i tillegg til de 10 finalistene fra Super Series. Kunne det vært noe?

At jeg ikke har deltatt på de int.stevner som Odd er med i er av den enkle grunn at Odd har kommet seg inn i det gode selskap. Om det er pga hans høye alder(det er jo litt å vise frem på TV at en 53 års "gammel" mann er så sterk: attraksjonsverdi for IFSA) eller pga hans kontakter verden over og at han arr Beaty and the Beast(det sendes jo på Eurosport: veldig attraktivt for IFSA! Money talks...) eller om det er kun av hans gode prestasjoner , det vites ikke.........

Min situasjon er slik at selv om jeg hadde knust(teoretisk) Svend på ett NSM : så hadde jeg fortsatt ikke automatisk vært invitert til WSM eller noen andre PRO stevner.
Dette er som sagt før ingen idrett der de som vinner NSM går automatisk videre til EM og VM. Her er det om du blir invitert eller ikke: og får du ingen invitasjon så kan du være universets sterkeste mann uten at det ikke hjelper ett dugg!

Ad: den konkurransen du viser til så svarte jeg på mail flere dager i forveien: att arr. ikke sjekker mailen sin er ikke mitt problem: all annen info har gått via mail.

Ang. skader: små skader har jeg også konkurrert med, men som den gangen du referer til så hadde jeg svinevondt bare av å sette det ene beinet nedi og da sier det vel seg selv at man ikke kan gå feks: farmerswalk osv......
Og nå har jeg såvidt klart å løfte melkeglasset : klarer ikke å klemme med høyrehånda: prøv selv å gå med 150kg farmerswalk slik og du skjønner vel lett situasjonen...

Ad: Marius Bjerke: så er han dritsterk: har han bare hodet på det rette stedet og fått opp psyken sin så hadde han kunnet ha gjort det bra ja.(Han slo meg i 1999 ja.......)

Ad: Odd: hva han stiller på må være hans deal : akkurat som hva jeg velger å gjøre (f.eks: ad mine skader kontra konkurrere)

Ad: Beaty and the Beast: jeg har fått inv., men dessverre som sagt tidligere så er mine skader så omfattende at jeg ikke kan stille! uansett hvor mye jeg vil. Hele 2003 sesongen er kanskje gått til h......??!


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget stinuss

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Re:Roy Holte - Strongman
« #42 : 14. januar 2003, 14:13 »
Du sier du bare så vidt greier å løfte hånda, og melkeglasset Roy!
Kan du fortelle konkret hvilken skade du har, og hvordan du pådro deg den. Er det biceps avrivning a'la Magnus Samuelssons problemer eller?

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Re:Roy Holte - Strongman
« #43 : 14. januar 2003, 15:30 »
Hei! Roy! Så det er her du holder til Wink Hva tror du om Espen Aune framover da?

ESPEN ER ETT KJEMPETALENT OG HAN KAN NÅ LANGT OM HAN SELV VIL.
I ÅR BLIR DET NOK VANSKELIG FOR HAN Å VINNE, MEN EN TOPPPLASSERING BLANDT DE ALLER BESTE ER INNEN REKKEVIDDE.

DET BLIR SPENNENDE Å FØLGE HAN FREMOVER.


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Re:Roy Holte - Strongman
« #44 : 14. januar 2003, 15:33 »
Du sier du bare så vidt greier å løfte hånda, og melkeglasset Roy!
Kan du fortelle konkret hvilken skade du har, og hvordan du pådro deg den. Er det biceps avrivning a'la Magnus Samuelssons problemer eller?

NEI, MIN ER PÅ YTTERSIDEN AV UNDERARMEN OG DET GJØR VONDT Å KLEMME PÅ TING!
FIKK DEN ETTER RAW VIKING CHALLENGE (NSM IFSA 2002) ......


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!