Skrevet av Emne: Skriv på norsk!  (Lest 21111 ganger)

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Skriv på norsk!
« #45 : 28. mai 2007, 17:17 »
Sånn ang orddeling. Ikke skriv slik:
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Skriv på norsk!
« #46 : 28. mai 2007, 23:32 »
en
varm
rett
hjem....

rofl

Utlogget Trebor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 293

  • Never Give Up
Sv: Skriv på norsk!
« #47 : 28. mai 2007, 23:36 »
Skriv på bokmål ja

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Skriv på norsk!
« #48 : 28. mai 2007, 23:45 »
en
varm
rett
hjem....

rofl

At de selger slike tjenester la jeg ikke merke til før jeg postet bildet.. Tongue
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Skriv på norsk!
« #49 : 29. mai 2007, 16:51 »
Sånn ang orddeling. Ikke skriv slik:

Heheheheh Grin Peders?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Skriv på norsk!
« #50 : 30. mai 2007, 14:34 »
Stemmer!
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Astor

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Skriv på norsk!
« #51 : 10. juni 2007, 14:14 »
Egil Rettskrivar? rofl

Ellers så er jeg så enig i hovedinnlegget her! La oss knekke en finger for hvert innlegg skrevet på dialekt, sms-språk, etc!

Hva skal man knekke etter det 11. dialekt-innlegget av en og samme person da? Tongue

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Skriv på norsk!
« #52 : 10. juni 2007, 14:16 »
Da begynner vi på tær, håndledd, ankler osv.. Smiley

Utlogget Astor

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Skriv på norsk!
« #53 : 10. juni 2007, 14:21 »
Da begynner vi på tær, håndledd, ankler osv.. Smiley

Virker som
Da begynner vi på tær, håndledd, ankler osv.. Smiley

Som selvsagt er helt naturlig når det kommer til lem-knekking Smiley

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Skriv på norsk!
« #54 : 14. juli 2007, 13:48 »
jup, men hvis man skriver fort kan det fort komme feil uten å mene det.

Som f.eks "jg" hvis man skriver fort kan det skje. Å slette ett innlegg bare pga 1-2 skrivefeil synes jeg er latterlig, men spørs hvor mye feil det er og om det gjentar seg ofte.
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Skriv på norsk!
« #55 : 14. juli 2007, 14:13 »
Hvorfor skal man skrive så forferdelig fort? Bruk heller 30 sekunder lenger tid på å skrive ett innlegg, så blir de fleste skriveleifene borte Wink
Smiley

Celdiir

  • Gjest
Sv: Skriv på norsk!
« #56 : 14. juli 2007, 14:32 »
jup, men hvis man skriver fort kan det fort komme feil uten å mene det.

Som f.eks "jg" hvis man skriver fort kan det skje. Å slette ett innlegg bare pga 1-2 skrivefeil synes jeg er latterlig, men spørs hvor mye feil det er og om det gjentar seg ofte.

Bruk lengere tid på å skrive innleggene dine. Ikke bare for å eliminere skrivefeil, men også for å sikre deg om at tingene du skriver faktisk er relevant eller for å gjøre argumentasjonen bedre. Du har skrevet mye irrelevant, og når noen kommenterer dette sier du "hold kjeft". Du har vært bannet 1 gang allerede fra dette forumet pga din korte lunte, og du har vært innblandet i hele 3 tråder om hva som er skikkelig knebøydybde (hvor 2 av disse er stengt..) Etter minst 10 sider med folk som prøver å forklare deg hva og hvordan klarer du fortsatt ikke å forstå hva du gjør feil, og skal forklare, krangle og innser ikke egne begrensninger.

Slutt å spy ut innlegg her på forumet. Ta en pust i bakken før du skriver ett innlegg, tenk hva du skriver og bruk tid på å produsere en skikkelig post i framtiden! På denne måten kan vi alle lære av hverandre. Smiley

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Skriv på norsk!
« #57 : 14. juli 2007, 15:07 »
Hvis man bare skal skrive bokmål her på forumet, har ikke da Beefcake et lite problem..? :Smiley

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Skriv på norsk!
« #58 : 14. juli 2007, 16:14 »
Hvis man bare skal skrive bokmål her på forumet, har ikke da Beefcake et lite problem..? :Smiley

Er faktisk enig med deg. Ikke noe personlig mot beefcake men mener han bør skrive norsk slik som alle andre. Han bor tross alt i Norge så det bør ikke være for mye å forvente at han skal kunne skrive norsk.

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Skriv på norsk!
« #59 : 14. juli 2007, 17:49 »
Bruk lengere tid på å skrive innleggene dine. Ikke bare for å eliminere skrivefeil, men også for å sikre deg om at tingene du skriver faktisk er relevant eller for å gjøre argumentasjonen bedre. Du har skrevet mye irrelevant, og når noen kommenterer dette sier du "hold kjeft". Du har vært bannet 1 gang allerede fra dette forumet pga din korte lunte, og du har vært innblandet i hele 3 tråder om hva som er skikkelig knebøydybde (hvor 2 av disse er stengt..) Etter minst 10 sider med folk som prøver å forklare deg hva og hvordan klarer du fortsatt ikke å forstå hva du gjør feil, og skal forklare, krangle og innser ikke egne begrensninger.

Slutt å spy ut innlegg her på forumet. Ta en pust i bakken før du skriver ett innlegg, tenk hva du skriver og bruk tid på å produsere en skikkelig post i framtiden! På denne måten kan vi alle lære av hverandre. Smiley

ok, men det er mange spydige mennesker her som provoserer ganske hardt. Og da slår den "korte" lunta til, men da spørr jeg disse menneskene.. Hva er vitsen med å slenge sånne ekkle dritt kommentarer?

Jeg trur jeg aldri har startet en krangel på dette forumet. Jeg synes det er værre å komme med spydige, arrogante kommentarer og si hvor utviten du er er værre enn å f.eks si "idiot"...

---------------------------------------
Sitat fra: Valesco på I dag kl. 14:54
Tror utgangspunktet i denne tråden var att RP-NS ville finne seg en slik gainer som Bjerke brukte, å tro at han blir like sterk.

Du kommer ikke langt med den holdningen du har RP-NS...
-----------------------------------------------

Du har tydligvis blanda deg inn i en tråd du ikke har lest Valesco. Utgangspunktet til denne tråden var at brukeren darbekke ville vite hvor man kunne kjøpe Viking Gainer. RP-NS kom så og sa noe negativt om proteinpulveret til Svend og da ble det en krig der RP-NS havnet mot alle andre.

Antagelsene dine er fullstendig på viddene, ikke et eneste sted i tråden har RP-NS prøvd å finne ut hvor denne gaineren kan kjøpes så han kan bli like sterk som Bjerke, eneste han har sagt er at proteinpulveret til Svend ikke er så bra.

Slutt og fortell om ting du tror du gutt, og heller bruk 20sekunder på å sjekke om det stemmer. Lynsjestemning bringer sjeldent noe godt med seg.
----------------------------------------------------------------
Dette er ett godt eksempel på hva som pleier å skje..   

Og det eneste jeg sa om Svend karlsen protein pulver var at jeg trudde det ikke var så veldig bra fordi det bare hadde 76% protein innhold per 100, noe som pleier å være vanlig får litt billigere protein produkter.

Det var norfellow som ble så utrolig sur på meg fordi jeg sa dette, og han vet hvem jeg er fra før av. Kanskje det har noe med det å gjør? ikke vet jeg, men begynner å lure.
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!