Skrevet av Emne: Skriv på norsk!  (Lest 21110 ganger)

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Skriv på norsk!
« #60 : 14. juli 2007, 17:54 »
Hvorfor tror du at det er alltid DU som ender opp i krangler? Akkurat nå så var du i krangel med mange på fitnessprat. Tror du det er tilfeldig? Face it, du er en idiot.

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Skriv på norsk!
« #61 : 14. juli 2007, 17:55 »
Og det eneste jeg sa om Svend karlsen protein pulver var at jeg trudde det ikke var så veldig bra fordi det bare hadde 76% protein innhold per 100, noe som pleier å være vanlig får litt billigere protein produker.

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Skriv på norsk!
« #62 : 14. juli 2007, 17:55 »
RP-NS: Du er for øyeblikket den personen som bråker mest på samtlige treningsforum, du slår til og med meg og Ulrik på det værste. Så klager du på alle andre? Du har jo allerede vert bannet med en annen bruker så fortsetter du bare å skrive dobbelt så mye dritt etterpå. Både her og på fitnessprat. Hvis du leser over innlegget før du poster det så hadde du kansje skrevet LITT mer fornuftig. Skal ikke så mye til...

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Skriv på norsk!
« #63 : 14. juli 2007, 18:07 »
RP-NS: Du er for øyeblikket den personen som bråker mest på samtlige treningsforum, du slår til og med meg og Ulrik på det værste. Så klager du på alle andre? Du har jo allerede vert bannet med en annen bruker så fortsetter du bare å skrive dobbelt så mye dritt etterpå. Både her og på fitnessprat. Hvis du leser over innlegget før du poster det så hadde du kansje skrevet LITT mer fornuftig. Skal ikke så mye til...

Hva har det med å gjøre hva jeg sier på fitness prat?

Og var ikke det jeg sa over nå fornuftig? nei da hjelper det ikke å si noe får at dere skal forandre mening=) Og når jeg ble bannet forrige gang da gav jeg faen, fordi jeg ble lei av all provoseringen her. Men men får se. Det ser ikke no bedre ut, og dere fortsatte kanskje med å provosere meg ekstra siden dere viste hvem jeg var. (noen av dere) pga jeg starta ett av mine første innlegg om det knebøy greiene.
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Skriv på norsk!
« #64 : 14. juli 2007, 18:08 »
Hvorfor tror du at det er alltid DU som ender opp i krangler? Akkurat nå så var du i krangel med mange på fitnessprat. Tror du det er tilfeldig? Face it, du er en idiot.

Les starten på den kranglene du, kaller du meg idiot?`hva hadde skjedd hvis jeg hadde sagt det nå? ojsann, alle mot meg Smiley men men sånn er det;) og på fitness prat prøvde jeg å ikke si noe som helst ille, å det gjorde jeg ikke før han ene fyren sa forskjellige ting om hvor dum jeg var og diverse, fordi jeg mente at hvis man bare trente styrke, så ville man også øke i muskelmasse. Noe som han fyren absolut ikke ville ha noe av.
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Skriv på norsk!
« #65 : 14. juli 2007, 18:09 »
Herregud. Du har tydeligvis hukommelse på nivå med en gullfisk. Du kaller folk idiot, retards og ber folk om å holde kjeft. Hvordan forventer du at respsonsen er da? Utrolig hvor elendig jobb moderators gjør her. Banner ikke deg, men banner folk med en gang dem sier noe dårlig om styrkeløftere. Heia treningsforum!

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Skriv på norsk!
« #66 : 14. juli 2007, 18:11 »
Herregud. Du har tydeligvis hukommelse på nivå med en gullfisk. Du kaller folk idiot, retards og ber folk om å holde kjeft. Hvordan forventer du at respsonsen er da? Utrolig hvor elendig jobb moderators gjør her. Banner ikke deg, men banner folk med en gang dem sier noe dårlig om styrkeløftere. Heia treningsforum!

du har tydelig ikke lest en ¤¤¤¤ jeg har sagt... jeg sier aldri noe sånt før jeg blir provosert enda værre først.
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Skriv på norsk!
« #67 : 14. juli 2007, 18:14 »
du har tydelig ikke lest en ¤¤¤¤ jeg har sagt... jeg sier aldri noe sånt før jeg blir provosert enda værre først.

Blir man provosert så ta det på PM, MSN eller på andre måter
Smiley

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Skriv på norsk!
« #68 : 14. juli 2007, 18:16 »
Blir man provosert så ta det på PM, MSN eller på andre måter

Ja, men hvorfor skal den personen få lov til å gjøre det først? men siden jeg svarer kanskje litt mer aggresivt enn den som starter får jeg all trøbbelen. Og jeg blir seenes ut som "the bad guy"
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Celdiir

  • Gjest
Sv: Skriv på norsk!
« #69 : 14. juli 2007, 18:20 »
Hadde egentlig skrevet et ganske så fint innlegg syntes jeg, men når jeg skulle til å poste det så jeg at tråden selvfølgelig hadde tatt en stygg (og typisk) vending. Snart begynner vi vel å diskutere knebøy for n'te gang også her. Wink

Denne tråden hander om rettskrivning!
La oss holde den til dette, eller hva?

RP-NS: her er et eksempel på en tråd hvor du er først ute med å slenge med leppa. Hvis det ikke skal mer til enn å høre at du ikke svarte på spørsmålet før du blir provosert så bør du virkelig lære deg å kontrollere aggresjonen din. Livet består av mer enn å vise seg fram, være macho og sterk.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=57150.msg811232#msg811232

Offtopic

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: Skriv på norsk!
« #70 : 14. juli 2007, 18:20 »
Vel, når man hiver ut over 25 innlegg hver dag, så sier det seg selv at ikke alt er like relevant Wink
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget moof

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Skriv på norsk!
« #71 : 14. juli 2007, 18:22 »
Har sett mange flåsete innlegg av RP-NS. Men i det siste (les: siste dagene) synes jeg han har skjerpet seg. Han har da også bidratt til noen positive ting på forumet, som f. eks mange filmer. Filmer sier mer enn tusen ord.

Akkurat denne gangen synes jeg kritikken han får er urettferdig, da det ikke var noe spesielt dumt han sa. Men jeg antar at de fleste har sittet og lest flere mindre intelligente innlegg av denne fyren en stund nå, og til slutt sier alle fra samtidig i samme tråd. Joiner hverandre, og synker ned på samme nivå ved å bruke ord som "idiot" og lignende.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Skriv på norsk!
« #72 : 14. juli 2007, 18:24 »
du har tydelig ikke lest en ¤¤¤¤ jeg har sagt... jeg sier aldri noe sånt før jeg blir provosert enda værre først.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=57150.msg811300#msg811300

Hvis du blir så provosert av det i den tråden at du går til slike angrep som du gjør der så er det egentlig nok til å banne deg. Du har tydeligvis store problemer med å beherske deg.. Det er ikke tilfeldig at du kommer i krangel med enhver person du diskuterer med.

Edit: Synker ned på hans nivå? Tror ikke det er mulig. Å kalle han for idiot mener jeg ikke bryter med forumets regler da han faktisk ER en idiot i ordets rette betydning. Han prøver feks å få lagt en link med å understreke selve urlen..

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Skriv på norsk!
« #73 : 14. juli 2007, 18:25 »
Hadde egentlig skrevet et ganske så fint innlegg syntes jeg, men når jeg skulle til å poste det så jeg at tråden selvfølgelig hadde tatt en stygg (og typisk) vending. Snart begynner vi vel å diskutere knebøy for n'te gang også her. Wink

Denne tråden hander om rettskrivning!
La oss holde den til dette, eller hva?

RP-NS: her er et eksempel på en tråd hvor du er først ute med å slenge med leppa. Hvis det ikke skal mer til enn å høre at du ikke svarte på spørsmålet før du blir provosert, så bør du virkelig lære deg å kontrolere aggresjonen din. Livet består av mer enn å vise seg fram, være macho og sterk.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=57150.msg811232#msg811232

Offtopic

ok, der var jeg først med å si hold kjeft. Men da er vi tilbake til "håning og å drite ut". Hvorfor lo de av det jeg sa der? Der prøvde jeg å føre "lærdrommen" jeg lærte av forrige innlegg om knebøy..

De starta med å prøve å drite ut meg pga det jeg sa, og så sa han: "jeg vet dette" Jeg sa det ikke til han..

Det var sånn overlegen ekkelhet over det, så de startet med å latterliggjøre meg. Men jeg innrømmer at det var unødvendig av meg der. Men det er flere enn meg som har starten 1 krangel!
Og der hadde jeg en liten grunn, ikke stor men en liten i motsetning til norfellow, f.eks.


Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Skriv på norsk!
« #74 : 14. juli 2007, 18:30 »
Skall inte blanda mig i den pågående diskussionen här, men vill bara kommentera detta:

Er faktisk enig med deg. Ikke noe personlig mot beefcake men mener han bør skrive norsk slik som alle andre. Han bor tross alt i Norge så det bør ikke være for mye å forvente at han skal kunne skrive norsk.

Om du inte förstår svenska så behöver du ju heller inte läsa det jag skriver, svårare än så är det inte.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!