Skrevet av Emne: Nok Kardio?  (Lest 1183 ganger)

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Nok Kardio?
« : 23. april 2007, 21:25 »
Hei, jeg har tenkt å begynne på Ryp-programmet ganske snart. Og da lurer jeg på noe: Om jeg etter 6uker bør ta "ekstrem muskelvekst" eller "ekstrem fettforbrenning".. Jeg veier 76-78 og er 178cm. høy. (Vet det ikke sier så mye om fettprosenten) Men i tillegg til å trene på treningsstudio, så trener jeg fotball 2 ganger i uken, som jeg har trent i 10-11 år nå, og har også kickboksing 2 ganger i uken.

Da tenkte jeg at jeg kunne ta RYP-programmet på dager hvor jeg har fotballtrening. Trener RYP ganske rett etter skolen, også er det fotball på kvelden. Har jo noen intervaller på kickboksingen, med spensthopp, spark og slag o.l. Blir det nok kardio av det? Og klarer jeg å slanke meg litt, samtidig som jeg får mere muskler?

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Nok Kardio?
« #1 : 23. april 2007, 22:22 »
Om du får nok kardio spørs jo heilt på kostholdet ditt.. bare sørg for å forbrenne meir kalorier enn du får i deg du så. Ville tro at du har nok kardio i haugeshvis, så lenge kostholdet er i boks.

Å få mer muskler krever at du har overskudd av kalorier, når du slanker deg krever det at du har underskudd av kalorier. Så eg ville si at det får nok ikkje til å slanke deg samtidig som å legge på deg muskler..

De fleste pleier faktisk å miste en del muskel masse mens man deffer.. For å forhindre dette må du ha et godt planagt kosthold. Der du holder en lav fett prosent, men høyt inntak av karbohyderater og protein.

Westside disciple

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Nok Kardio?
« #2 : 24. april 2007, 00:13 »
Mesteparten av det der visste jeg egentlig:P Men det går vel an å legge på seg muskler, samtidig som du "slanker" deg. Går litt ned i fettprosent.. Hvis jeg får i meg nok proteiner, så er det vel mulig? Men ligger på ett relativt lavt kalori-inntak.

Utlogget careface

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Nok Kardio?
« #3 : 24. april 2007, 00:43 »
Mesteparten av det der visste jeg egentlig:P Men det går vel an å legge på seg muskler, samtidig som du "slanker" deg. Går litt ned i fettprosent.. Hvis jeg får i meg nok proteiner, så er det vel mulig? Men ligger på ett relativt lavt kalori-inntak.
Nei, det går ikke. Med mindre det er noen kjemiske substanser med i bildet.
shut up!

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Nok Kardio?
« #4 : 24. april 2007, 09:04 »
Jo, det er mulig, men ikke i noen stor grad. Det gjelder spesielt svært overvektige folk.. Du er ikke så feit Fredrik Wink

Om du får i deg nok proteiner og trener styrke mens du holder på, samtidig som du holder en jevn og trutt vektnedgang, vil du i det minste greie å holde på styrken.

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Nok Kardio?
« #5 : 24. april 2007, 15:42 »
Hehe, veit Rolf:P Men kunna gått ned litt fett% for å få mer markerte muskler:) (samtidig som jeg har fått mere muskler. Men skjønner at det ikke går/er vanskelig:P)

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Nok Kardio?
« #6 : 24. april 2007, 16:05 »
Så om du veit det vi har skrevet til nå.. hvorfor spør du? Tongue
Westside disciple

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Nok Kardio?
« #7 : 24. april 2007, 16:09 »
Ville (egentlig) bare få bekreftet at det ikke er nesten umulig. Men leste en artikkel om at det gikk å legge på seg muskler, samtidig som du slanker deg. Men synes nå at det virker litt rart at det skal gå ja, for at for å få muskler så må du ligge i kalorioverskudd, og for å slanke deg så må du ligge i kaloriunderskudd.. Men takk for svar:)

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Nok Kardio?
« #8 : 24. april 2007, 16:14 »
A-ha Cheesy da skjønner eg Wink
Westside disciple

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!