Skrevet av Emne: trening med vekter!  (Lest 8863 ganger)

Utlogget Cjay85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

  • Fit happens - Stay strong
Sv: trening med vekter!
« #15 : 27. april 2007, 13:45 »
Nå er det vel bedre å være en høy fyr ingen tørr å messe med enn en på 1.60 som alle skuffer bort Smiley

En på 2.00 med mye muskler vil se mer muskuløs ut enn en på 1.60 med samme masse.

En på 160 vil se mye større ut en en på 2meter med samme masse....  Det sier seg selv at en på 2 meter må ha mye mer masse enn en på 160 for å se stor ut.....

Utlogget Mathew

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 278

Sv: trening med vekter!
« #16 : 27. april 2007, 13:53 »
En på 160 vil se mye større ut en en på 2meter med samme masse....  Det sier seg selv at en på 2 meter må ha mye mer masse enn en på 160 for å se stor ut.....

yup Tongue

kameraten min er 25cm lavere enn meg , han veier 14kg mindre enn meg , jeg har trent seriøst lenger , han trener mindre seriøst enn meg , han ser ut som et beist , jeg ser ut som en pingle Sad

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: trening med vekter!
« #17 : 27. april 2007, 14:02 »
Etter min erfaring så hvis begge har samme masse så ser han som er større ut generelt mer muskuløs ut.

Har jo sett før noen som tar lite mye i nesten hver øvelse og har ca. like mye masse, men han høyeste ser størst ut.

Utlogget Moe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 512
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 512

Sv: trening med vekter!
« #18 : 27. april 2007, 15:42 »
Det er jo ren logikk at en lavere person har mye lettere for å se stor ut enn en kar på to meter da..

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: trening med vekter!
« #19 : 27. april 2007, 16:57 »
Bare for å måtte bryte inn her.
Vet ikke helt hva det menes med "muskuløs" ..

Saken er at det er faktisk en grunn til at mange byggere en korte menn , ikke de på 190-207 ( med visse unntak)

En mann på 200 cm har mye større ramme å bygge ut , og vil derfor bryke MYE lengre tid ( snakker årevis ) på å få pakka på seg nok masse , til å bygge ut rammen sin , enn en kar på ca 170 cm .
Det er nok bare slik det er.

MEN en høy og godt bygget kar , ser nok fortere "muskuløs"/tonet ut fra off season til in-season , da de har mer høyde og fordele off-season fettet på .

Nann-Rosita
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget project-herakles

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: trening med vekter!
« #20 : 06. mai 2007, 18:32 »
Jeg har hørt att du har mye bedre muskelvekst om du trener i løpet av kroppsutviklingen din. Det er på grunn av att du har mye aktive veksthormoner i kroppen din i denne perioden.

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: trening med vekter!
« #21 : 07. mai 2007, 14:46 »
hehe , en sterk person som er 1.60 og har den samme muskelmassen som en på 2.00 synes jeg skal ha mye mer "skryt" en han på 2.00 meter. Han på 2 meter er nok en del kraftigere en en på 1.60 , men jeg synes at "små personer" som er sterke som ... er kul da, det hviser hardt arbeid, selv er jeg 1.81 =P
men jeg tror ikke det kan være skadelig og begynne før 15 -16 års alderen. Bare treninga er riktig og bra så er det vel ikke noen stopper for å begynne før man er 15 - 16. jeg statet når jeg gikk i 7. (13-14år) ,det er nok opp til hver person.Smiley
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Kungen++

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 154

  • Trainee
Sv: trening med vekter!
« #22 : 07. mai 2007, 16:43 »
yup Tongue

kameraten min er 25cm lavere enn meg , han veier 14kg mindre enn meg , jeg har trent seriøst lenger , han trener mindre seriøst enn meg , han ser ut som et beist , jeg ser ut som en pingle Sad

Jeg har en kompis som nesten aldri trener og er 10cm høyere enn meg. Han var født svær og nå har jeg akkurat tatt han igjen i styrke. Irriterer meg ganske mye når jeg tenker på hvor mye jeg har slitt for musklene mine og hvor mye han har sittet på ræva... OG HAN ER FORTSATT HØYERE ENN MEG!
"What you have to do is plant your feet, bite down on your mouthpiece and say, 'Let's go.'”

Snart utdannet Treningsinstruktør! Wink

Utlogget Eirik.

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: trening med vekter!
« #23 : 07. mai 2007, 20:05 »
bedre å være lang og mye masse enn å være kort og være like lang som du er brei Tongue
Alder: 16år.

Høyde:184cm.

Utlogget Ben Dover

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 337
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 337

Sv: trening med vekter!
« #24 : 07. mai 2007, 20:12 »
hehe , en sterk person som er 1.60 og har den samme muskelmassen som en på 2.00 synes jeg skal ha mye mer "skryt" en han på 2.00 meter. Han på 2 meter er nok en del kraftigere en en på 1.60 , men jeg synes at "små personer" som er sterke som ... er kul da, det hviser hardt arbeid, selv er jeg 1.81 =P
men jeg tror ikke det kan være skadelig og begynne før 15 -16 års alderen. Bare treninga er riktig og bra så er det vel ikke noen stopper for å begynne før man er 15 - 16. jeg statet når jeg gikk i 7. (13-14år) ,det er nok opp til hver person.Smiley

Det blir jo ikke noe lettere for en på 2 meter å bli større enn en på 1,60 meter, det er jo lættis å si!
Gutt 1988
Høyde: 199
Vekt 98 kg

ML: in progress...
BP: in progress...
KB: in progress...

Min treningslogg.

Utlogget Kungen++

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 154

  • Trainee
Sv: trening med vekter!
« #25 : 07. mai 2007, 21:12 »
bedre å være lang og mye masse enn å være kort og være like lang som du er brei Tongue

Det er jeg helt enig med. Men han er ikke veldig svær for sin høyde, er egentlig ikke jeg heller med tskjorte på Tongue
"What you have to do is plant your feet, bite down on your mouthpiece and say, 'Let's go.'”

Snart utdannet Treningsinstruktør! Wink

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: trening med vekter!
« #26 : 07. mai 2007, 21:17 »
Jeg har en kompis som nesten aldri trener og er 10cm høyere enn meg. Han var født svær og nå har jeg akkurat tatt han igjen i styrke. Irriterer meg ganske mye når jeg tenker på hvor mye jeg har slitt for musklene mine og hvor mye han har sittet på ræva... OG HAN ER FORTSATT HØYERE ENN MEG!

Du veier 55kg.. Hvor lenge har du slitt for musklene dine? Naturtalenter finnes overalt, men det er og blir lettere å bli kompakt om man er lav.

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: trening med vekter!
« #27 : 07. mai 2007, 21:41 »
Det er jeg helt enig med. Men han er ikke veldig svær for sin høyde, er egentlig ikke jeg heller med tskjorte på Tongue

Jeg er en cm høyere enn deg og veier 22 kg mer, jeg er hverken feit eller stor jeg heller Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: trening med vekter!
« #28 : 07. mai 2007, 21:42 »
Åja  Grin Beklager den. Vi er veldig enige om ikke annet  blush






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: trening med vekter!
« #29 : 07. mai 2007, 22:09 »
...Det er jo det han sier.. Tongue

edit:

Tssh.. Du må ikke redigere innlegget ditt på den måten, innlegget her virker jo helt meningsløst Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!