Skrevet av Emne: sjå stor ut til sommeren  (Lest 16630 ganger)

Utlogget DieM

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #45 : 28. april 2007, 12:13 »
Men hva mener dere er stor egentlig?
Dere som sier man bruker tiår på å bli stor..

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #46 : 28. april 2007, 12:23 »
Men hva mener dere er stor egentlig?
Dere som sier man bruker tiår på å bli stor..
stor , som i  masse muskler..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget DieM

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #47 : 28. april 2007, 13:37 »
stor , som i  masse muskler..


Jaja, skjønner det. men hvor stor, bilder?

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #48 : 28. april 2007, 13:37 »
stor , som i  masse muskler..

hvor langt er et tau?
195 høy

Utlogget Nick95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 328

  • ..
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #49 : 28. april 2007, 13:41 »
Du kan jo kjøpe beskyttelsesutstyr til American football, da vil du SE stor ut. Iallefall på avstand. En mulighet er du kan tenke litt mer langsiktig å begynne å trene og spise nok og sunt. Om et par år vil du se en markant forskjell.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #50 : 28. april 2007, 13:44 »

Jaja, skjønner det. men hvor stor, bilder?

når jeg tenker stor , så mener jeg kroppsbyggerstor. Som Mika Nyssöla, Kim Torgersen osv..
Det tar ÅR med dedikert trening og kosthold for å komme seg opp på disse nivåene.

Jeg snakker IKKE om stor pga bulket på seg masse usunt fett . Husk ti kilo overvekt, er 2 kilo usunt fett rundt indre organer.
I tillegg må en presisere at den gjengse mann legger ikke på seg mer en max fire kilo rene muskler pr år , ergo er det unødvendig å tro man blir bli seende stor ut til sommeren, to måneder før.

Er etter min mening like teit som alle disse bertene som skal "ned ti kilo frem til sydenturen sin om en mnd"...  :Smiley

Bilder får dere finne selv.

Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Patman

  • Gjest
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #51 : 28. april 2007, 15:36 »
4 kg muskler på ett år  Smiley
Gleder med til utseendet på min kropp om 3-4 år  Cheesy

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #52 : 28. april 2007, 15:49 »
Hvor mye muskler man kan legge på seg har vel en del med alder å gjøre også. Som tenåring har man vel en god del høyere naturlig testosteronproduksjon enn når man er 40, ergo man vil da vokse "fortere".

Jeg mener å ha lest at byggere i 40-årene (som trener uten testosterontilskudd) har vanskligheter med å legge på seg muskulatur. Dette har vel heller med at de har så stor masse å vedlikeholde, at det er vanskelig å bli større på naturlig vis.
Støttes av Lånekassen

Patman

  • Gjest
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #53 : 28. april 2007, 16:38 »
Hvor mye muskler man kan legge på seg har vel en del med alder å gjøre også. Som tenåring har man vel en god del høyere naturlig testosteronproduksjon enn når man er 40, ergo man vil da vokse "fortere".

Jeg mener å ha lest at byggere i 40-årene (som trener uten testosterontilskudd) har vanskligheter med å legge på seg muskulatur. Dette har vel heller med at de har så stor masse å vedlikeholde, at det er vanskelig å bli større på naturlig vis.

Jeg er 36 og ser store forbedringer bare etter 3 måneder. Men nå er ikke jeg i 40-årene.

Det du har lest gjelder ikke denne karen http://www.johnstonefitness.com/php/pictures.php

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #54 : 28. april 2007, 17:25 »
Jeg får nesten vondt av å se på beina til han kisen... utrolig spinkle lår i forhold til resten av kroppen.
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #55 : 28. april 2007, 20:58 »
Jeg har forsåvidt rett, men må holde kjeft? Den skal jeg huske.


Du skjønte jo ikke en gang hva jeg mente, ganske fantastisk.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #56 : 28. april 2007, 21:02 »
I tillegg må en presisere at den gjengse mann legger ikke på seg mer en max fire kilo rene muskler pr år , ergo er det unødvendig å tro man blir bli seende stor ut til sommeren, to måneder før.
Så det er opplest og vedtatt at 4 kg er den absolutte grense for hva som er mulig å legge på seg i løpet av et år? Det gjelder uansett størrelse, treningserfaring osv osv osv..?

For ikke så alt for lenge siden var jo grensen 3 kg, faktisk.. Hva skjedde?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Andersr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #57 : 28. april 2007, 21:19 »
Tingen er vel at det ikke er ett fasitsvar på hvor sterk du kan bli på en angitt tid og du derfor bare stiller spørsmålet for og kverulere?

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #58 : 28. april 2007, 21:28 »
Så det er opplest og vedtatt at 4 kg er den absolutte grense for hva som er mulig å legge på seg i løpet av et år? Det gjelder uansett størrelse, treningserfaring osv osv osv..?

For ikke så alt for lenge siden var jo grensen 3 kg, faktisk.. Hva skjedde?
Du vet hva "gjengse mann" betyr??
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #59 : 28. april 2007, 21:33 »
Tingen er vel at det ikke er ett fasitsvar på hvor sterk du kan bli på en angitt tid og du derfor bare stiller spørsmålet for og kverulere?

Nå var det vel strengt tatt ikke styrke det var snakk om her, men økning i muskelvolum.. Og nei, jeg kverulerer ikke;
Sitat
max fire kilo rene muskler pr år
Må vel kunne sies å være litt vel påståelig..? Skal ærlig innrømme at jeg kan være rimelig bastant til tider jeg og, men å sette den magiske grensen på akkurat 4 kg blir bare litt for dumt, særlig med tanke på de åpenbare forskjellene fra person til person.
Det er jo også enda en opplest og vedtatt "sannhet", dog en gammel en, som sier at det faktisk er 3 kg som er max musclegain i løpet av et år, ikke 4. Opplys meg gjerne om når grensen ble flyttet. (En grense jeg ikke har noe som helst tro på.)

Dessuten heter det "å kverulere", ikke "og kverulere".. Og dette igjen er irettesetting, ikke kverulering. Forskjellen er vel at jeg retter på noe som du åpenbart ikke vet er feilskriving; kverulering er pirking og tullprat. Jeg driver blott med opplysning. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!