Skrevet av Emne: Blitzere...på'n igjen!  (Lest 2034 ganger)

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Blitzere...på'n igjen!
« : 27. april 2007, 04:44 »
Maskerte blitzere brøt i kveld politisperringer og kastet stein på politiet som svarte med tåregass. VGTV-video.

Hva er det jeg ikke klarer å fatte og begripe her? Er disse ungdommene gjennomsyret dumme eller er det meg det er noe galt med?

Utlogget Lille-My

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #1 : 27. april 2007, 07:06 »
De er gjennomsyret dumme... Faens freakere!! Folk må jo skjønne at det er IKKE måte å blit tatt seriøst på!!
Alle har rett til å bli hørt, og ytre sin mening, men måten man gjør det på skal jo være i samsvar med det samfunet man lever i. Ikke rart de synes verden er urettferdig, når de ikke klarer å spille eter reglene...
Noen ganger må man bare si :FUCK IT

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #2 : 27. april 2007, 09:29 »
Er disse ungdommene gjennomsyret dumme eller er det meg det er noe galt med?

Jeg vil tro at syre kan være litt inne i bildet ja...  Wink

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #3 : 27. april 2007, 09:41 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176518

De hevder at kanonskuddene var tatt fra folk og oppbevart i huset for at de ikke skulle bli brukt i demonstrasjonene. Steinkassene stammer fra den tiden «huset var under stadige angrep fra nazister».

Steinkassene har samlet støv i 20 år og det er ikke vært aktuelt for bruk under demonstrasjoner, skriver Blitz i pressemeldingen.


Dette dreide seg om 100 øl- og melkekasser med stein. :Smiley
Lå og støvet ned. :Smiley
Noe som ikke stemmer her.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #4 : 27. april 2007, 12:39 »
Blitzere ja. De sitter nok i det huset og røyker sokkene sine halve dagen for å få et så skrudd bilde av verden vi lever i. Minner meg mest om pubertal ungdom, som ikke har kommet ut av den værste pubertetstiden.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #5 : 27. april 2007, 13:07 »
Klipp håret og få seg en jobb, sier nå jeg.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

silentk

  • Gjest
Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #6 : 27. april 2007, 13:10 »
Blitzere ja. De sitter nok i det huset og røyker sokkene sine halve dagen for å få et så skrudd bilde av verden vi lever i. Minner meg mest om pubertal ungdom, som ikke har kommet ut av den værste pubertetstiden.

Komisk! De som skriver "værst/værste" forbinder jeg som regel med pubertetsungdom.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #7 : 27. april 2007, 14:52 »
Ungdom med få venner og vedvarende identitetskriser samt dårlig selvbilde ender ofte opp som enten Blitzere eller Nynazister.

De anser det som bedre å forherlige en livsstil imot alle normer, enn å gå rundt å ikke passe inn eller klare å hevde seg mot vanlige arbeidsfolk.

Mao samfunnets tapere.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #8 : 27. april 2007, 15:49 »
idioter

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #9 : 27. april 2007, 18:36 »
Hver gang blitzerne demonstrer bør Politiet få fullmakt til å gjøre hva de vil med AVSKUMMET.

Utlogget spineshank

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #10 : 27. april 2007, 21:05 »
forsvaret bør settes inn mot svina neste gang, samle dem opp i hercules-fly og droppe dem over mogadishu, så kan de oppleve den anarkien de drømmer om.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #11 : 28. april 2007, 20:28 »
Ungdom med få venner og vedvarende identitetskriser samt dårlig selvbilde ender ofte opp som enten Blitzere eller Nynazister.

De anser det som bedre å forherlige en livsstil imot alle normer, enn å gå rundt å ikke passe inn eller klare å hevde seg mot vanlige arbeidsfolk.

Mao samfunnets tapere.
Kunne man se antydning til "samfunnet har skylda" i det innlegget der..? (Eller kanskje jeg bare er litt paranoid og veldig trøtt og derfor tolker alt i verste mening)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #12 : 29. april 2007, 09:31 »
Kunne man se antydning til "samfunnet har skylda" i det innlegget der..? (Eller kanskje jeg bare er litt paranoid og veldig trøtt og derfor tolker alt i verste mening)

Stemmer.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #13 : 30. april 2007, 11:20 »
Kunne man se antydning til "samfunnet har skylda" i det innlegget der..? (Eller kanskje jeg bare er litt paranoid og veldig trøtt og derfor tolker alt i verste mening)

Min mening er at samfunnet i Norge er såpass oppegående at det knapt kan ha skyld for at folk dropper ut av skolen, ikke får seg jobb og begynner å slite.

Ansvarsløst å sette seg på ræva og si det er samfunnets feil, når man har alle muligheter til å gjøre noe ut av livet sitt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Blitzere...på'n igjen!
« #14 : 30. april 2007, 14:29 »
Min mening er at samfunnet i Norge er såpass oppegående at det knapt kan ha skyld for at folk dropper ut av skolen, ikke får seg jobb og begynner å slite.

Ansvarsløst å sette seg på ræva og si det er samfunnets feil, når man har alle muligheter til å gjøre noe ut av livet sitt.
Helt enig. Selvfølgelig er det jo enkelte tilfeller der samfunnet faktisk _har_ skylda, men tviler sterkt på at alle sammen, den lille promillen der dette faktisk er tilfellet, blir blitz.. Tongue
Som du sier, alle har muligheten om de tar den: skoler er gratis, man kan få seg en jobb osv osv. Er ikke verre for dem enn for oss andre. Slutt å bitche, sier nå jeg. De bråker og klager for alt som bråke og klages kan, get a f*ckin grip.. Tongue

Stemmer.
Hva stemmer? At samfunnet har skylda eller at jeg er paranoid?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!