Skrevet av Emne: UFC 70: Cro Cop vs. Gonzaga  (Lest 4400 ganger)

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: UFC 70: Cro Cop vs. Gonzaga
« #15 : 30. april 2007, 00:09 »
http://www.youtube.com/watch?v=1_Rz1oBR8k0

Quinton har nok vært flink med markløften og knebøyen sin biggrin
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: UFC 70: Cro Cop vs. Gonzaga
« #16 : 30. april 2007, 00:21 »
Neppe.
Han er eks-bryter. De har helt sinnssvak corestyrke etter å ha kastet folk rundt i 10+ år.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: UFC 70: Cro Cop vs. Gonzaga
« #17 : 30. april 2007, 00:33 »
Neppe.
Han er eks-bryter. De har helt sinnssvak corestyrke etter å ha kastet folk rundt i 10+ år.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: UFC 70: Cro Cop vs. Gonzaga
« #18 : 30. april 2007, 00:34 »
magiske slams

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: UFC 70: Cro Cop vs. Gonzaga
« #19 : 30. april 2007, 00:52 »
Neppe.
Han er eks-bryter. De har helt sinnssvak corestyrke etter å ha kastet folk rundt i 10+ år.

Så brytere trener ikke med vekter? Jeg har selv drevet bryting lenge nok til å vite at samtlige av oss trener styrkeløft og vektløft øvelser.
Mye av styrke & cardio vi har får vi gjennom sparring/rulling, men all den løpinga og løftinga vi gjør er der av en grunn. Kjører 2 økter dagen da det varierer mellom løfting & løping på mårran og rulling på kvelden. Trokke andre land er så forskjellige på den biten heller. Iallefall ikke USA, UK, Brasil og Nederland av de jeg vet om...
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: UFC 70: Cro Cop vs. Gonzaga
« #20 : 30. april 2007, 00:56 »
De folka han slår brekker vel en 20-30 bein, ser det ut som...
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: UFC 70: Cro Cop vs. Gonzaga
« #21 : 30. april 2007, 00:59 »
tåler masse disse gutta Grin

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: UFC 70: Cro Cop vs. Gonzaga
« #22 : 30. april 2007, 00:59 »
Så brytere trener ikke med vekter? Jeg har selv drevet bryting lenge nok til å vite at samtlige av oss trener styrkeløft og vektløft øvelser.
Mye av styrke & cardio vi har får vi gjennom sparring/rulling, men all den løpinga og løftinga vi gjør er der av en grunn. Kjører 2 økter dagen da det varierer mellom løfting & løping på mårran og rulling på kvelden. Trokke andre land er så forskjellige på den biten heller. Iallefall ikke USA, UK, Brasil og Nederland av de jeg vet om...
Sant, men den styrken man ser der kommer primært fra å hive folk rundt dagen lang. Ikke vektløftingen, selv om det hjelper på.

En styrkeløfter ville ikke klart å plukke opp noen såpass lett selv med enorme mengder mark og bøytrening.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: UFC 70: Cro Cop vs. Gonzaga
« #23 : 30. april 2007, 01:23 »
Mye av det vi kjører er ikke så styrkekrevende som det ser ut til. Dog merker jeg som løfter mer en snittet av bryterne at jeg har store fordeler pga dette.
Jeg har forestn rullet med nok styrkeløftere til å vite at jo, de klarer å løfte og powerslamme selv en tass som meg på 92kg, men de gasser tidlig da de bruker for mye "rå makt" framfor teknikk i gameplanen sin. Bruker faktisk å trene mye sammen "sterke amatører" for å variere treningen.
Som en digresjon. Karelin ble sagt å ha dratt 400 i mark:S

MEN. Skjønner godt hva du vil fram til og hva poenget ditt er. Har ikke tenkte å vri, vende og jentekrangle over det:) Uansett. En god del av styrken vår kommer, som du sier, fra rullinga, men uten vektløftinga ville det vært langt mindre stål i ben og armer uansett hvordan man velger å vri å vende på det.
Quinton er vel en av de mer gifted atletene hva angår ryggstyrke i MMA gamet, dels grunnet brytebakgrunnen og dels grunnet den vekttreningen han kjører gjennom Team Oyama. Han er iallefall ufin å prøve dra submissions fra guard på.
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!