Skrevet av Emne: Bodybuildere, bol og ungdom  (Lest 56132 ganger)

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #165 : 19. august 2007, 19:11 »
Har lest om byggere som har startet med visse medisiner som har begynt å vokse igjen. Om dette er sant eller ikke vet jeg ingenting om, bare lufter "myten". Basert på det kan vel det meste fortsette veksten.

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #166 : 31. august 2007, 07:49 »
Boling er bare teit.. ser de godt på en person når en boler seg.. personen kan være diger, men veldig svak.. blir ikke noe sterkere av å bole seg, er jo bare ``gjær`` på en måte.  man blir bare større..   jeg bor på en plass der det er\var veldig mye boling en tid.. syntes det bare var stygt.. Muskler skal bygges opp på ekte måte.. ikke med boling! Smiley
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #167 : 31. august 2007, 07:49 »
Boling er bare teit.. ser de godt på en person når en boler seg.. personen kan være diger, men veldig svak.. blir ikke noe sterkere av å bole seg, er jo bare ``gjær`` på en måte.  man blir bare større..   jeg bor på en plass der det er\var veldig mye boling en tid.. syntes det bare var stygt.. Muskler skal bygges opp på ekte måte.. ikke med boling! Smiley

rofl
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #168 : 31. august 2007, 07:52 »
Boling er bare teit.. ser de godt på en person når en boler seg.. personen kan være diger, men veldig svak.. blir ikke noe sterkere av å bole seg, er jo bare ``gjær`` på en måte.  man blir bare større..   jeg bor på en plass der det er\var veldig mye boling en tid.. syntes det bare var stygt.. Muskler skal bygges opp på ekte måte.. ikke med boling! Smiley

hvordan ser du det??
Og hvordan definerer du "gjær"?

Muskler man bygger med bol er faktisk like sterke som bygget uten, men man blir i noentilfeller FORTERE sterk, og større ...
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #169 : 31. august 2007, 07:57 »
Og der var vi igang igjen ja...  Tongue
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #170 : 31. august 2007, 08:10 »
Boling er bare teit.. ser de godt på en person når en boler seg.. personen kan være diger, men veldig svak.. blir ikke noe sterkere av å bole seg, er jo bare ``gjær`` på en måte.  man blir bare større..   jeg bor på en plass der det er\var veldig mye boling en tid.. syntes det bare var stygt.. Muskler skal bygges opp på ekte måte.. ikke med boling! Smiley

Gjær? Musklene er like store og sterke som om man ikke har brukt bol. Det er som nann sier. Man blir bare fortere sterk og større.

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #171 : 31. august 2007, 08:55 »
Boling er bare teit.. ser de godt på en person når en boler seg.. personen kan være diger, men veldig svak.. blir ikke noe sterkere av å bole seg, er jo bare ``gjær`` på en måte.  man blir bare større..   jeg bor på en plass der det er\var veldig mye boling en tid.. syntes det bare var stygt.. Muskler skal bygges opp på ekte måte.. ikke med boling! Smiley
Er det pappaen din som har sagt dette eller?  rofl
Passion trumps fucking everything!

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #172 : 31. august 2007, 09:42 »
Boling er bare teit.. ser de godt på en person når en boler seg.. personen kan være diger, men veldig svak.. blir ikke noe sterkere av å bole seg, er jo bare ``gjær`` på en måte.  man blir bare større..   jeg bor på en plass der det er\var veldig mye boling en tid.. syntes det bare var stygt.. Muskler skal bygges opp på ekte måte.. ikke med boling! Smiley

Først leser jeg dette innlegget. så leser jeg signaturen din. så leser jeg innlegget igjen... OK, greit da Smiley
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #173 : 31. august 2007, 09:48 »
 :Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #174 : 31. august 2007, 15:25 »
Muskler man bygger med bol er faktisk like sterke som bygget uten, men man blir i noentilfeller FORTERE sterk, og større ...

Håper på en utdypning av dette jeg da.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #175 : 31. august 2007, 15:27 »
Boling er bare teit.. ser de godt på en person når en boler seg.. personen kan være diger, men veldig svak.. blir ikke noe sterkere av å bole seg, er jo bare ``gjær`` på en måte.  man blir bare større..   jeg bor på en plass der det er\var veldig mye boling en tid.. syntes det bare var stygt.. Muskler skal bygges opp på ekte måte.. ikke med boling! Smiley


Gjær i stede for muskler?  biggrin

Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #176 : 31. august 2007, 15:28 »
Hørt om gutta som spiste proteinpulver og fikk muskler av luft?  rofl

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #177 : 31. august 2007, 15:40 »
Boling er bare teit.. ser de godt på en person når en boler seg.. personen kan være diger, men veldig svak.. blir ikke noe sterkere av å bole seg, er jo bare ``gjær`` på en måte.  man blir bare større..   jeg bor på en plass der det er\var veldig mye boling en tid.. syntes det bare var stygt.. Muskler skal bygges opp på ekte måte.. ikke med boling! Smiley

Tror det er bowling du tenker på.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #178 : 31. august 2007, 16:13 »
Boling er bare teit.. ser de godt på en person når en boler seg.. personen kan være diger, men veldig svak.. blir ikke noe sterkere av å bole seg, er jo bare ``gjær`` på en måte.  man blir bare større..   jeg bor på en plass der det er\var veldig mye boling en tid.. syntes det bare var stygt.. Muskler skal bygges opp på ekte måte.. ikke med boling! Smiley

jeg forstår deg og jeg har 15 års erfaring med trening og 6 av dem har jeg jobbet som treningsveileder/ PT

Dette er slik du oppfatter det, ser det utenifra.. ja slik du observerer miljøet rett og slett...... og det er ingen som kan ta fra deg denne oppfatningen.. Den er delvis rett også! At enkelte velger å le av din subjektive oppfatning, velger jeg å se på som en fornektelse av virkligheten og en forsterket mistanke om at noen er i dette miljøet selv...

 Det er faktisk slik at mange av de som begynner ikke har peiling.. De trøkker, og sveller seff! Men de trener dårlig og spiser dårlig... Og det er disse useriøse du har  lagt merke til, og de er som oftest lettest og se også pga adferden deres. De ødelegger for de som ser på seg selv som mer seriøse, (hvis man kan si det om bol i det hele tett). De såkalt mer seriøse, er flinke til å snakke, skjule bruken, og mange av disse får fantastiske resultater!!
Sikker på at ett av dine forbilder innenfor muskelverden bruker "boler"Mie Marie... De er bare flinke til å skjule det!! Slik er desverre verden.  Azn
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #179 : 31. august 2007, 16:50 »
Verden vil bedras! Fy Faen AAS!!!!
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!