Skrevet av Emne: Sykt bra.  (Lest 5514 ganger)

Utlogget XerxesTheOneAndOnly

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sykt bra.
« : 07. mai 2007, 15:34 »
http://kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1072

Testa den her og holdt ut helt til dama sa nok! Verdt å prøve.   Grin

Sikkert forskjellig fra person til person da.
Benk: 85
Bøy: 115
Mark: 140*2

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: Sykt bra.
« #1 : 07. mai 2007, 15:59 »
OK - hvor treffer vi dama di, da?
"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget XerxesTheOneAndOnly

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sv: Sykt bra.
« #2 : 07. mai 2007, 16:09 »
har ikke dame, men det var en dame. sorry hvis jeg forvirret deg. XD
Benk: 85
Bøy: 115
Mark: 140*2

Utlogget XerxesTheOneAndOnly

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sv: Sykt bra.
« #3 : 07. mai 2007, 16:35 »
rocky: bruk det med ukjent dame så tror hun at du er en villmann, så kommer venninnene hennes og vil prøve Tongue ønsketenkning? vi får se, hehe
Benk: 85
Bøy: 115
Mark: 140*2

Utlogget Kadmir

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: Sykt bra.
« #4 : 08. mai 2007, 21:02 »
rocky: bruk det med ukjent dame så tror hun at du er en villmann, så kommer venninnene hennes og vil prøve Tongue ønsketenkning? vi får se, hehe

Om det bare hadde vært sånn : /
RAW

Benk: 110 Kg
Skråbenk: 100 Kg
Mark: 200 Kg
Knebøy: aldri makset pga. Bekkenskade...

Utlogget Lille-My

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: Sykt bra.
« #5 : 11. mai 2007, 06:47 »
rocky: bruk det med ukjent dame så tror hun at du er en villmann, så kommer venninnene hennes og vil prøve Tongue ønsketenkning? vi får se, hehe

Du lever i en drømmeverden vennen min!!!
Noen ganger må man bare si :FUCK IT

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Sv: Sykt bra.
« #6 : 16. mai 2007, 01:38 »
rocky: bruk det med ukjent dame så tror hun at du er en villmann, så kommer venninnene hennes og vil prøve Tongue ønsketenkning? vi får se, hehe

For det første så tror jeg mange jenter velger å styre unna en som venninnene har hatt tidligere. For det andre så misforstår gutta hvis de tror det er om å gjøre å holde ut lengst. Hvis du tror du må holde ut i en evighet for å tilfredstille ei dame så høres du ut som en ganske kjedelig partner. Tror kanskje du bør lære det et par andre måter å tilfredstille en jente på enn bare "inn-ut i en evighet".
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Gymsokk

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 102

Sv: Sykt bra.
« #7 : 16. mai 2007, 01:42 »
Hehe, bortkastet spør du meg. Holder med noen øl her så kan jeg holde på til vi begge blir blå i trynet.. Men digg er det ikke.

Utlogget XerxesTheOneAndOnly

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sv: Sykt bra.
« #8 : 16. mai 2007, 20:14 »
For det første så tror jeg mange jenter velger å styre unna en som venninnene har hatt tidligere. For det andre så misforstår gutta hvis de tror det er om å gjøre å holde ut lengst. Hvis du tror du må holde ut i en evighet for å tilfredstille ei dame så høres du ut som en ganske kjedelig partner. Tror kanskje du bør lære det et par andre måter å tilfredstille en jente på enn bare "inn-ut i en evighet".

Haha hva vet vel du om hva jeg gjør i senga søta Wink? Sku gitt dæ en runde jeg så hadde du ikke sippet her på forumet i etterkant  Grin.

Enig med øltissen.
Benk: 85
Bøy: 115
Mark: 140*2

Utlogget aalvs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 301

  • Alt for Norge
Sv: Sykt bra.
« #9 : 16. mai 2007, 20:21 »
Trenger ingen øltiss eller andre hjelpemiddel, berre til å køyra på så går det så fint (kjerringråd)!

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Sykt bra.
« #10 : 16. mai 2007, 21:14 »
holder  lenge i senga, og har lange musklel fibre... er det en sammenheng?  haha.. måtte bare stille dagens dummeste spm...

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Sv: Sykt bra.
« #11 : 16. mai 2007, 21:53 »
Haha hva vet vel du om hva jeg gjør i senga søta Wink? Sku gitt dæ en runde jeg så hadde du ikke sippet her på forumet i etterkant  Grin.

Enig med øltissen.

Trenger absolutt ingen runde med en som trenger hjelp for å holde ut lengst mulig og som tror at utholdenhet er alt som skal til for å tilfredstille en partner. Har heller ikke lyst på en guttunge som anbefaler å pløye over ei ukjent dame for så å pløye over hennes venninner. Det eneste jeg vil ha er en Mann og det er jeg så heldig at jeg har allerede...
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget XerxesTheOneAndOnly

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sv: Sykt bra.
« #12 : 17. mai 2007, 00:53 »
Trenger absolutt ingen runde med en som trenger hjelp for å holde ut lengst mulig og som tror at utholdenhet er alt som skal til for å tilfredstille en partner. Har heller ikke lyst på en guttunge som anbefaler å pløye over ei ukjent dame for så å pløye over hennes venninner. Det eneste jeg vil ha er en Mann og det er jeg så heldig at jeg har allerede...

Haha, at man vil prøve ut nye ting er altså en dårlig ting. Nei takke meg til kjerringer som ikke er så pripne og som ikke tar alt så alvorlig. Fælt mange konklusjoner du trekker her, fra intet egentlig. Journalist proffesjonel løgner eller? Høres ut som du har en svært dårlig dag eller noe. Får håpe du ikke tar deg så nær av det, var ment som en liten spøk.
Benk: 85
Bøy: 115
Mark: 140*2

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Sv: Sykt bra.
« #13 : 18. mai 2007, 23:46 »
Har ikke en dårlig dag og jeg er hverken redd for å prøve nye ting eller prippen. Er vel heller oppgitt over gutter som er av den oppfatning at jo lenger de holder ut (og jo større de er... selv om det ikke har noe med denne diskusjonen å gjøre) jo bedre er det. Det er faktisk opp til flere faktorer som er viktigere enn det.

Dette er beskrivelsen av produket du anbefaler:
"Dette potensforsterkningsmiddelet ble først solgt i Japan med stor suksess. Vi har i løpet av årene vi har solgt Promax fått en rekke fornøyde ”stamkunder”.
Promax er en tyntflytende lotion laget av 100% urter. Middelet smøres på penishodet, og skal sitte på i 30-40 minutter. Så vaskes det av med rent vann. Når man så får reisning, vil den kunne vare i opptil 3-4 timer.

Man vil som regel ikke oppnå utløsning så lenge middelet er virksomt. Dette gjør at Promax passer utmerket for menn som er plaget av for tidlig utløsning."



På dette forumet er det stor overvekt av forholdsvis unge gutter/menn. Håper virkelig det er få av de som har behov for et potensforsterkningsmiddel. Er heller ikke mange jenter som går rundt og håper på at partneren skal ha reisning i 3-4 timer. Prøver faktisk bare å gi fornuftige råd. Jeg syns rett og slett synd på de som tror dette er et vidundermiddel som redder sex-livet, hvis man tror dette er svaret for å få et bra sex-liv så har man mest sannsynlig mye annet man bør ta tak i først.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget XerxesTheOneAndOnly

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sv: Sykt bra.
« #14 : 20. mai 2007, 00:19 »
Nei for all del ikke! Men er litt fett å slite ut kjerringa i ny og ne! føler seg litt konge etterpå! Et lite egokick. Dessuten får man kjørt på mye fortere og prøvd flere posisjoner.. så å prøve det kan ikke skade..  Smiley
Benk: 85
Bøy: 115
Mark: 140*2

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!