Skrevet av Emne: Bilder før og etter - helt vanvittig  (Lest 27127 ganger)

Utlogget lano

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 17

Sv: Bilder før og etter - helt vanvittig
« #15 : 12. august 2007, 15:25 »
hoho

Utlogget Nick95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 328

  • ..
Sv: Bilder før og etter - helt vanvittig
« #16 : 12. august 2007, 15:36 »
Er dette sammen fyren? nei.. hehehe



I tillegg selges denne siden kosttilskudd. Man kan jo bare lese litt

Jeg stiller meg tvilsom

Ser jammen ut som om hofta har blitt bredere. Att en får bredere bekken er vel heller tvilsomt. Kanskje bekkenløsning?

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Bilder før og etter - helt vanvittig
« #17 : 12. august 2007, 19:32 »
Er ikke helt ulikt de før og etter bildene de viser i RYP-manualen heller...Og jeg tror ikke kroppen min blir sååå forandret når jeg er ferdig.

Men, men...verden vil bedras.
Helt enig her, bildene de har postet i RYP heftet er litt på kanten for å si det slik.. Vel å merke får du synlig fremgang, men de som har blitt tatt bilde av i heftet, har nok ikke fått resultatet av en omgang med RYP

Utlogget stefanb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Bilder før og etter - helt vanvittig
« #18 : 13. august 2007, 00:04 »
Ja, jeg tror det er mulig på 12 uker. Til og med uten Photoshop.



Man ser tydelig musklene på første bildet også. (Legg f.eks. merke til triceps og lats.)

Før:
- Høy fettprosent
- Dårlig lys
- Tørr/matt hud
- Ut med magen
- Lange shorts som er trukket godt opp til navlen og dekker mesteparten av lårene
- Kroppshår
- Sur/"misfornøyd"
- Armene inntil kroppen/gjør seg liten
- Bleik

Etter:
- Lav fettprosent
- Perfekt lys
- Fuktig/glinsende hud
- Pump & flex
- Kort shorts som er trukket ned og viser lårene
- Barbert
- Smiler/"fornøyd"
- Armene ut/gjør seg større
- Solbrun

I tillegg står han vel litt nærmere kamera på bilde 2.

Sikkert mer også...


Noe å huske på neste gang man tar bilde  Wink
Kjør på Smiley

Utlogget Edmund Johansen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 134

  • www.edmundjohansen.com
Sv: Bilder før og etter - helt vanvittig
« #19 : 17. august 2007, 03:49 »
av karene på BFL burde jo det der vært mulig på 12 uker. 12 uker er jo tidsrommet som vanligvis brukes på en deff, så hvorfor ikke? er ikkeno vits i å beskylde disse for juks bare for at dere ikke har samme kropp. After all, mange tusen joiner BFL-programmet/konkurransen hvert år, og kanskje 15 av disse blir avbildet. De 15 med mest imponerende resultater. Why not?


Må si meg litt enig med 12431. Er ikke no umulighet dette. Godt gjort, men ikke umulig. 12 uker med strengt kosthold og god trening kan gjøre ganske dramatisk forskjell.

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Bilder før og etter - helt vanvittig
« #20 : 01. oktober 2007, 01:22 »
Tullball.
sterk,blid og ronkefri

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Bilder før og etter - helt vanvittig
« #21 : 01. oktober 2007, 01:44 »

Har selv gjort bfl. Og det er et godt system. Gikk fra fettprosent på 18% til 9% og fra kroppsvekt 76 til kroppsvekt 77.5... Knebøystyrken gikk fra 132.5 til 155. I benkpress hadde jeg ingen fremgang. Dette var i år 2002 over en periode på 12 uker. Programmet var svært tøft.

Husk også på at bildene dere ser er de beste av de beste. Det som begrenser hva som er mulig å få til er kun ditt eget hode.

Husk også på at mange av de det er bilder av var veldig utrente og var elendig trent. Når man da setter igang og gjør alt riktig skjer det "mirakler". En som har trent i flere år kan ikke forvente å få like bra resultater.

En norsk butikk, tror det var tech nutrition kjørte en norgeskonkurranse på samme opplegget, men folka gjorde opplegget helt feil og fikk dårlige resultater.

Typisk de som er kritiske til et slikt opplegg er de som ikke har forsøkt det selv. Å trene tre intensive styrkeølter i uka, og kjøre intervalltrening tre ganger i uka, samt å spise seks ganger om dagen, gir svært gode resultater. Går man inn for det med lyst og sjel i tillegg, så får man resultater som det synger etter.

At noen kanskje har jukset og brukt doping på programmet får være så, men dette opplegget har forandret livet til veldig mange mennesker, og boken er solgt i veldig veldig mange koper.

Resultatene vil variere, men dersom man følger opplegget til punkt og prikke med hver fiber du har, så får du resultater du ikke trodde ville være mulig.

edit: Leste gjennom tråden og måtte smile litt av alle dere som ikke tror at det er mulig med dramatiske fysiske forandringer på 12 uker. Det er absolutt mulig. Jeg har selv gjort det.

Angående forbindelsen til EAS. EAS leverer svært gode ernæringsprodukter, og har et godt renome i markedet. Det er ingen hemmelighet at BFL brukes som en vehicle til å selge kosttilskuddsprodukter for EAS. Og dersom man er flink til å bruke de riktige kosttilskuddene, oppnår man bedre resultater enn med kun vanlig kosthold.

Mypoplex som det ble nevnt tidligere her er et MRP (Meal Replacement Product) og for fitnessfolk og byggere er MRP noe som svært ofte blir benyttet. Ofte er man på farten, og har ikke tid og anledning til å lage et måltid/har glemt å ta med seg maten. Da er det enkelt å bare blande en pose med vann for å få alle de næringstoffer man trenger i ett måltid i en drink.

Myoplex har jeg selv benyttet, og det er litt dyrt - men smaker godt og er av bra kvalitet.

Skal forklare litt nærmere om hva BFL går ut på:


Man kjører tre styrkeøkter i uka, første uken er det overkropp på mandagen, underkropp på onsdagen, og overkropp på fredagen, andre uka byttes overkropp med underkropp. På den måten får man alltid 3-4 dager restitusjon pr muskelgruppe.

Overkropp deles inn slik:

bryst
skuldre
rygg
triceps
biceps

Underkropp deles inn slik:

Forside lår
Bakside lår
Legger
Mage

Hver muskelgruppe har to øvelser.

På første øvelse kjører man 12,10,8,6,12 reps
på andre øvelse kjører man 12 reps.

På første øvelsen har man 1 min pause mellom hvert sett, og mellom siste sett på første øvelse og det ene settet på øvelse 2 har man ingen pause. Intensitetsnivået på hver muskelgruppe økes for hvert sett.

Første 12 reps er lett, andre 10 reps litt tyngre, tredje 8 reps skal man ha en 2-3 reps ekstra inne på. fjerde 6 reps skal man ha minst en reps å gå på og femte settet er det tilnærmet all out (90%) og på siste settet (øvelse to går man rett på etter 90%'s settet) går man absolutt all out. Her er det mind over matter!

Samme opplegget for hver muskelgruppe, man kan selv tenke seg hvor intenst dette er med f.eks markløft eller knebøy! Helt grusomt!

Med riktig intensitet er man slakt etter en slik intensiv økt.

Overkroppsøkten varer i 46 minutter, og underkroppsølten i 42 minutter, ideelt sett.

På tirsdag, torsdag og lørdag er det kondisjons trening 20min på denne formen:

(5-5) (6-7-8-9) (6-7-8-9) (6-7-8-9) (6-7-8-9-10) (5)

Hvert tall representerer ett minutt, og tallet indikerer intensiteten. 5=50% og betyr 50% av din kapasitet.

Selv pleide jeg å løpe ute med en klokke i hånden. Holdt på å drepe meg selv de første gangene, var helt pyton! Men ble bedre etterhvert. Og fikk kondisjon som en hest etterhvert.

En bekjent av en kompis fikk verdier for 100.000 i premie ene året, han ble en runner up i bfl-challenge.

Har selv satt opp dette programmet for mange klienter, og felles for alle som har gjennomført er at de får meget bra resultater (alle gutta som gjorde det fikk markert six-pack). Normen var mer muskelmasse og mindre fettprosent.

Det kuleste var en eldre mann som gikk ned 14kg på dette programmet.

Programmet er ikke "the holy grail" av treningsprogrammer. Og gir bare resultater som følge av riktig kost og trening, for ikke å glemme dedikasjon.

Failing to plan is planning to fail.

Maten må enten lages for hele dagen og bringes med i plastbokser, eller lages en gang i uka og fryses ned og bringes med for hver dag til skole/jobb. Feiler man på dette punktet, kan man egentlig bare drite i hele greia.

Felles for de som ikke klarte å fullføre dette programmet er at de er svake i viljen, og ikke ønsker det sterkt nok. Klarer de ikke å fullføre dette programmet, klarer de ikke å fullføre noe som helst program.

Til de som fortsatt er skeptiske. Hold snavla og prøv programmet i tolv uker til punkt og prikke med en gal manns dedikasjon, og kom da tilbake og si at det ikke virker. Det skjer nemlig ikke.


Hva angår RYP er det en direkte RIP OFF av BFL. De ønsket selvsagt å ha noe med sitt eget navn på...

Uansett om man kjører RYP, BFL eller en kustomisert byggerdiett/program, så vil man få resultater. Ganske enkelt fordi man er pinlig nøye både med treningen og kosten, og det GIR resultater.

De som er aktive utøvere innen fitness og bygging på dette forumet, og gjør det naturlig vel og merke, vet hvor knalltøft det er å deffe og å komme i form. Det er ingen enkel sak for alle. Vanskelig er det egentlig ikke, men man må være dedikert.

Husk også at de det er bilde av er det beste av de beste i bfl challenge, tusenvis på tusenvis av deltakere fra hele amerika er med på dette hvert år, og det er naturlig at det er noen som skiller seg ut! I tillegg brukes alle triks i boka for å få før og etterbildene til å vise størst mulig forskjell.

Dette vil den intelligente iaktager, noe Zuulroy f.eks. allerede har vist, kunnne se.

Til dere naysayers: Put up or shut up.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!