Skrevet av Emne: Dette er det mest fantastisk deilige jeg noen gang har sett!!!  (Lest 16061 ganger)

Utlogget kaakak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Jeg hater kvinnelige byggere jeg!!! hvorfor prøve å bli så lik du kan en mann når mange fler vil like deg hvis du holder deg pen?

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Jeg hater kvinnelige byggere jeg!!! hvorfor prøve å bli så lik du kan en mann når mange fler vil like deg hvis du holder deg pen?

Ehhh...? Så det viktigaste i livet är att vara populär menar du.....?


Utlogget kriweb

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 211

Jeg hater kvinnelige byggere jeg!!! hvorfor prøve å bli så lik du kan en mann når mange fler vil like deg hvis du holder deg pen?

Hahaha.. jeg ler meg ihjel. Er det mulig. Takk for en god latter før jeg tar kvelden.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
hvorfor prøve å bli så lik du kan en mann når mange fler vil like deg hvis du holder deg pen?
.. oi... logisk selvmord. rofl
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Grunnen til at mange unge får mye pepper.... De skriver fullstendig latterlige ting, og har hverken deduktiv evne eller perspektiv  nok til å innse sin tilkortkommenhet. Derfor skjønner de ikke når de blir korrigert, det må inn med teskje... Eller balltre.. rofl
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget kaakak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

min mening. trenger ingen kommentarer til det..

Utlogget kaakak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

ojoj. det er så typisk. alle disse med alle de stjernene og alt det greiene i bunn av innleggene skal alltid si så mye rare ting og pakke inn ordene i så mye rare ordekviblirier til ettertanke. hmmm ... merkelige folk.  skal liksom ikke få være lov å si meningen sin nå eller?

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
ojoj. det er så typisk. alle disse med alle de stjernene og alt det greiene i bunn av innleggene skal alltid si så mye rare ting og pakke inn ordene i så mye rare ordekviblirier til ettertanke. hmmm ... merkelige folk.  skal liksom ikke få være lov å si meningen sin nå eller?

Klart du har lov att säga din mening. Men det är också lov att kommentera den.

Slänger du ur dig något som flertalet tycker är idiotiskt (som då jag ser igenom dina tidigare inlägg verkar vara ungefär allt du säger) så kan du räkna med svar på tal.


Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
ojoj. det er så typisk. alle disse med alle de stjernene og alt det greiene i bunn av innleggene skal alltid si så mye rare ting og pakke inn ordene i så mye rare ordekviblirier til ettertanke. hmmm ... merkelige folk.  skal liksom ikke få være lov å si meningen sin nå eller?

Vel, selvfølgelig kan du si meningen din, men du kan jo forvente deg kommentarer av andre som ikke har samme mening, og når du deretter slenger dritt i trynet på de folka p.g.a deres meninger som ikke er like dine, da er du en idiot.
Og forresten...
Du hater kvinnelige byggere? Hva er galt med at jenter/damer skal bygge muskler? Du hater dem fordi de gjør det samme som mennene? Det er ikke noe som heter at kroppsbygging er en sport for bare menn, men en sport der både mannlige og kvinnelige har lik rett til å utøve.
Og dessuten, folk kan jo like deg uansett hvordan du ser ut. Til og med mulig at folk 'liker' deg bedre om du har litt biff på kroppen (og nei, jeg sier ikke at fysikk er et godt grunnlag for å like noen bedre).
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Klart du har lov att säga din mening. Men det är också lov att kommentera den.

Slänger du ur dig något som flertalet tycker är idiotiskt (som då jag ser igenom dina tidigare inlägg verkar vara ungefär allt du säger) så kan du räkna med svar på tal.

Kunne ikke sagt det bedre selv!
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Grunnen til at mange unge får mye pepper.... De skriver fullstendig latterlige ting, og har hverken deduktiv evne eller perspektiv  nok til å innse sin tilkortkommenhet. Derfor skjønner de ikke når de blir korrigert, det må inn med teskje... Eller balltre.. rofl
Denne må siteres.. Kaka, det er dette du beviser: Du ser ikke i det hele tatt når du beviselig tar feil.

Skjønner du i det hele tatt hvorfor du får pepper? Skjønner du hva det var med den kommentaren som folk fikk latterkramppe av?
Jeg hater kvinnelige byggere jeg!!! hvorfor prøve å bli så lik du kan en mann når mange fler vil like deg hvis du holder deg pen?
Tror du det var fordi DU hatet kvinnelige byggere?? Nei, det kunne ikke brydd folk mindre...

Les mer, skriv mindre. Wink

Utlogget kaakak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

skjønner ikke hva dere mener når dere skriver engang jeg. så mye rare ord og fram og tilbake.

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

skjønner ikke hva dere mener når dere skriver engang jeg. så mye rare ord og fram og tilbake.

Du skjønner ikke særlig mye, gjør du vel?
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Han skjønner nok til å utgi seg for å være Josh Berry i profilen til Binais engang Grin
Støttes av Lånekassen

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Denne tråden fortjener et nakkeskudd. Smiley

Game over. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!