Skrevet av Emne: Hva FAEN!  (Lest 5902 ganger)

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Hva FAEN!
« #60 : 22. mai 2007, 21:37 »
Jeg har da forstått det slik at vi rett og slett er for gode til å bry oss om andre hvis de gjør en negativ handling mot oss.

I så fall ser vi jo ned på alle andre, og er nettopp arrogante, fordi vi er så mye bedre enn alle andre og trenger ikke å bry oss om de er slemme mot oss.

Det er her arrogansen kommer inn i bildet superduper, og hvis du mener at politikk er så viktig så håper jeg at absolutt alt du mener bør innføres blir innført til neste år. Kan man ikke forandre politikken i landet drastisk som enkeltperson, så bryr jeg meg fint lite om den.

Jeg vil også legge til en kommentar der jeg sa "....sånn er det bare"
Den glimrende politikken her i landet har bygget opp kulturen og miljøet rundt mitt oppvekstmiljlø på den måten at det er slik man ser på saken. Skjønner faen ikke hva det har med gangster å gjøre.

Jeg ser ikke på meg selv som bedre enn alle andre, jeg gjør bare det samma mot andre som det de ville gjort mot meg.

Utlogget moof

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Hva FAEN!
« #61 : 22. mai 2007, 21:38 »
Syns det blir sagt mye tull her. Selvsagt reagerer jeg og blir sint når en nordmann brenner det Norske flagget på 17. mai. Ikke fordi det ikke tåler det, ikke fordi jeg ikke tåler at andre ødelegger symboler på Norge, ikke fordi jeg tror jeg er en så stor del av Norge, men fordi det går på Norges selvrespekt.

At muslimer brenner flagget vårt, irriterer meg, men jeg tåler det. Fordi vi som nasjon er såpass sterke at det ikke affiserer oss. Men når en av våre egne brenner det, og kaller det humor, da går han over streken.

La meg gjøre en sammenligning:
Norge og alle dets symboler er kroppen din. Om noen slår deg, blir du sint/lettere irritert, og om det gjør vondt slår du tilbake. Du vil gå rundt med hevet hode, og ikke bry deg om noen snakker stygt om deg eller til deg, fordi du er selvsikker. MEN du går jo for faen ikke rundt å slår de selv i trynet eller kutter deg selv med kniv slik at andre kan le av deg!

Enig!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva FAEN!
« #62 : 23. mai 2007, 09:01 »
for å få sagt det; jeg synes det å trykke muhammed tegningene var en generaltabbe av den gladkristne avisen eller hva det var. Reaksjonene overrasket vel ingen, og var selvsagt i overkant som det alltid er når det reageres på noe som helst "der nede" ( uff, nå generaliserte jeg, sørg for å arrestere meg )

Flaggbrenningen er enda verre.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!