Skrevet av Emne: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4  (Lest 27601 ganger)

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #180 : 26. mai 2008, 19:22 »
yo ho!

jeg ignorerer herved alt som står tidligere i denne vakre loggboken.

så iallefall.. Jeg veier 66,5kg for tiden og har planer om å miste mest mulig fett frem mot sommeren med da å spise sunt og trene litt og. Foreløpig er jeg i superdårlig form selv om jeg trener. altså typen "jeg har sykt dårlig kondis og er litt trett når jeg trener" problemet for tiden er eksamener som gjør at jeg har lite overskudd til å trene og at det har blitt mye stillesittende dager med bøkene og god mat (fort noe usunt) altså har jeg aldri veid så me før noen gang! og jeg liker det dårlig! så ja, da må noe gjøres hvis ikke får jeg bli inne i sommer Cheesy


jeg skriver hva jeg spiser sånn daglig-ich også hvis jeg trener, som en loggbok gjerne inneholder..(blond) og hva som har skjedd fra uke til uke bodywise. IIIK! jeg er så redd for å ikke få det til! da .. nei det er ikke an option! Cheesy

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #181 : 26. mai 2008, 19:29 »
Velkommen tilbake Wink

Blir spennende å følge deg videre fremover. Ikke vær for streng mot deg selv.. Hold deg på et fornuftig kcalinntak, hold deg aktiv og nyt livet! Vekta di er jo helt fin som den er, men alt handler vel til syvende og sist hva man selv føler. Likevel ville jeg bare si det. Ikke gå i no sultefelle som bare vil gjøre vondt verre.

Lykke til (:

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #182 : 26. mai 2008, 19:48 »
takk Smiley

nei skal ikke sulte meg, går jo ikke ned da. blir bare fråtsing og enda mer flesk Smiley

men jo.. jeg syns ikke det spiller non trille hvor mye jeg veier, men jeg syns ikke jeg ser så bra ut for tiden og det digger jeg er;)

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #183 : 12. juni 2008, 00:05 »
veeell..?

hva er opp i min vakre verden? jo! ferdig med eksamener, alle! alle 7 eller hva pokkern det var:D hellyeah! nå kan jeg ta det lugnt, med unntaget at jeg jobber hver dag en stund fremover:s jaja.. drit i det! eksamen er ferdig:D wohoo! *utbrudd=ferdig*

andre saker er at jeg mestrer maten maks bra! konge! har ikke skjedd mye, men veier for tiden 65. 66,5 sist så det har skjedd noe iallefall! osvosv.. vakkert!

iallefall så skal jeg nå sigge, ligge og trigge etter morgendagens hygge! min stygge, skygge skal bygge..! og der stoppet det uten mål og mening. jaja! ha en knallsøt aften!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #184 : 12. juni 2008, 17:29 »
Wow Shocked

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #185 : 13. juni 2008, 01:04 »
som i? Grin

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #186 : 13. juni 2008, 01:07 »
veeell..?

hva er opp i min vakre verden? jo! ferdig med eksamener, alle! alle 7 eller hva pokkern det var:D hellyeah! nå kan jeg ta det lugnt, med unntaget at jeg jobber hver dag en stund fremover:s jaja.. drit i det! eksamen er ferdig:D wohoo! *utbrudd=ferdig*

andre saker er at jeg mestrer maten maks bra! konge! har ikke skjedd mye, men veier for tiden 65. 66,5 sist så det har skjedd noe iallefall! osvosv.. vakkert!

iallefall så skal jeg nå sigge, ligge og trigge etter morgendagens hygge! min stygge, skygge skal bygge..! og der stoppet det uten mål og mening. jaja! ha en knallsøt aften!
Var du full?

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #187 : 14. juni 2008, 00:14 »
ikke være slem da Cheesy

jeg var ei full, det er sånn jeg blir når jeg er lykkelig Grin litt vell manisk, haha!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #188 : 14. juni 2008, 17:39 »
som i? Grin
Det var min reaksjon til innlegget over. Det så ikke buzz-write'a ut, men ikke helt nykternt ut heller Shocked

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #189 : 18. juni 2008, 23:18 »
var helt nyktern faktisk, bare glad=)

og ja, det går fotsatt helt konge:) vekten har kommet seg under 64 faktisk=) det er aldri dårlig

ligger på 1350kcal pr dag ca og jeg trener veldig lite for tiden. jobber så mye noe som er trening i seg selv. har lyst til å styrke magen, men det kan man klare i heimen men utenom det vil jeg ikke stramme opp noe eller bygge noe+ at jeg har gitt opp å få superkondis for tiden. eller, trener gjerne kondis noen ganger i uken, men går ikke inn for å få den bedre. jeg har alltid hatt dårlig kondisjon, selv da jeg var liten og trente masse sport og var syltynn, så jeg vet ei om noen bare ikke kan få så sykt god kondis? har aldri klart å holde pusten under vann lenger enn 5 sek hell, også da jeg var liten(som nevnt før) og løp rundt overalt. så kanskje jeg er født med liten lungekapasitet? nei, slikt vet jeg ikke nok om til å uttale meg Smiley

har fått i meg fiskekaker, melk, vanilje kesam, en kindermaxi og lompe+litt brød i dag. litt rar kombinsjon, men jeg klarer ikke å holde kostholdet bra om jeg ikke får velge fritt. så regelen er å holder meg på 1350kcal og spise det jeg vil nesten så lenge noen av måltidene er en del proteiner.

har prøvd å holde meg til kylling, kesam, grønnsaker osv hele tiden, altså uten mulighet for noe som heter sjokolade eller brødskiver(havregryn til frokost da), og da klarer jeg aldri å holde meg til det, så syns dette er ett bedre opplegg for meg. er noe jeg kan leve med Wink

Utlogget shv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #190 : 19. juni 2008, 11:16 »
Hehe, dette med kosthold er vanskelig! Jeg driver også og teller kalorier. Av og til er det fisk og grønnsaker, av og til er det pizza og smågodt. (Ikke for ofte selvfølgelig...)

Man må få unne seg litt godsaker av og til, så lenge man generelt spiser riktig mengde mat med relativt fornuftig næringsinnhold!

Lykke til videre!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #191 : 23. juni 2008, 18:31 »
du har så rett så rett:)

men jeg har hat sånn 3 dager eller noe som har gått litt dårlig:s is og sånt og veide nettop 66,3:( men det er jo nå på ettermiddagen da, så må sjekke i morgen tidlig ettersom at "før" vekten er fra morgenen. jaja, blir sikkert bedre til neste uke osv=) men stresset er bare det at jeg skal på ferie om 3 uker og skulle så gjerne vært nede der jeg var i fjor altså hva cm-målene angår. det vil si:

midje: 65
nedre mage: 80 eller no
hipp: 92/93 tror jeg
upper lår: 55
og midten thigh: 46,8 ca.

på tre uker? hmm.. kanskje?

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #192 : 25. juni 2008, 16:45 »
Ikke glem at du har mer muskler nå!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #193 : 07. oktober 2008, 16:50 »
goood day!

lenge siden, jaja..


Trener GK 5 ganger i uken og tar 100 situps nesten annenhver dag. det er vell det ejg gjør hva trening angår.

ang mat er det alltid det som er vanskeligst for meg, så jeg har startet arbeidet mot bikinisesongen allerede Cheesy

veier 65kg ca. tenker å være på 56-ish til sommeren Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!