Skrevet av Emne: Champions League - Finalen  (Lest 14038 ganger)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League - Finalen
« #45 : 24. mai 2007, 00:06 »
Bildet er byttet, men det er ikke pga deg og dine innlegg! Tar du alt på denne måten?

Hadde ikke du gjort narr av United hvis de hadde tapt i finalen? Fotball handler om følelser, det er det ingen som kan skyve under verken et bord eller en stol, men man får ta det som en mann samme hva som skjer. Fotball er tross alt ikke alt her i livet.

Hadde ikke gjort narr av United nei, et lag jeg har respekt får.

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Champions League - Finalen
« #46 : 24. mai 2007, 00:07 »
mn syns det var rart att Crouch kom så seint inn som han gjorde..
Liverpool spilte jo hele tida opp til vingen, og så kom legget, det var opp igjen, opp igjen og opp igjen, hele tida..
Hdde Liverpool bytta han inn i pausen så kunne det fort blitt dobbelt så farlig forran målet til Milan..!
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Champions League - Finalen
« #47 : 24. mai 2007, 00:08 »
Hadde ikke gjort narr av United nei, et lag jeg har respekt får.

Ja, ok...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Champions League - Finalen
« #48 : 24. mai 2007, 00:08 »
greit nok jeg ikkje hører hva han sier!... men jeg ser hvordan moralen hans er... og den dro ikke opp stemmningen i laget!.

og ja håper de kjøber en skikkelige goalgetter, som ikke blir noe flopp. tror david villa hadde passt villt inn i LFC.

takk for respekten Gundersen... setter pris på det!

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League - Finalen
« #49 : 24. mai 2007, 00:09 »
mn syns det var rart att Crouch kom så seint inn som han gjorde..
Liverpool spilte jo hele tida opp til vingen, og så kom legget, det var opp igjen, opp igjen og opp igjen, hele tida..
Hdde Liverpool bytta han inn i pausen så kunne det fort blitt dobbelt så farlig forran målet til Milan..!

Ja du sier noe der!Men alikevel Liverpool har ikke noen spisser som scorer MYE mål, hadde vi hatt det så hadde vi sikkert vunnet selvom dommeren var en pikk:)

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Champions League - Finalen
« #50 : 24. mai 2007, 00:10 »
Liverpool skårer så og si aldri på corner, så det hadde nok ikke blitt noe, men i Champions League finalen bør jo alt gå på skinner med kortid dommeren blåser av o.l.
Dem scora jo på corner i dag ffs..! og 50-60% av måla til Liverpool kommer jo fra dødball situasjoner..
eat,train,sleep,repeat.

Comadore

  • Gjest
Sv: Champions League - Finalen
« #51 : 24. mai 2007, 00:10 »
etter hva jeg har hørt! Så var dommeren ganske dårlig! og Milan vant ganske ufortjent!

Jeg er selv LFC supporter... men så er det sånn at i fotball teller man mål osv!

Og når Milan scorer 2 og LFC 1... Så er det Milan som vant! ferdig med det!

Men LFC bør få en goalgetter ass.... bekymrer meg litt!

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Champions League - Finalen
« #52 : 24. mai 2007, 00:10 »
Ja du sier noe der!Men alikevel Liverpool har ikke noen spisser som scorer MYE mål, hadde vi hatt det så hadde vi sikkert vunnet selvom dommeren var en pikk:)
Ja Liverpool mangler absolutt en skikkelig Goalgetter..!
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League - Finalen
« #53 : 24. mai 2007, 00:11 »
greit nok jeg ikkje hører hva han sier!... men jeg ser hvordan moralen hans er... og den dro ikke opp stemmningen i laget!.

og ja håper de kjøber en skikkelige goalgetter, som ikke blir noe flopp. tror david villa hadde passt villt inn i LFC.

takk for respekten Gundersen... setter pris på det!

Ja david villa hadde vert en drøm!Men de krever så vanvittig mye,ellers så hadde Joaquin hevd Liverpool til de grader!

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Champions League - Finalen
« #54 : 24. mai 2007, 00:13 »
etter hva jeg har hørt! Så var dommeren ganske dårlig! og Milan vant ganske ufortjent!

Jeg er selv LFC supporter... men så er det sånn at i fotball teller man mål osv!

Og når Milan scorer 2 og LFC 1... Så er det Milan som vant! ferdig med det!

Men LFC bør få en goalgetter ass.... bekymrer meg litt!
syns laga var jamngode..
Liverpool sliter volsomt bak kommer til ikke alt for mangen målsjansene, men var klart best framover på bana..
med Milan er det omvendt, men likvel så har dem noen giftige angrep som er meget farlige..
alt i alt, en grei seier til Ac Milan..
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Champions League - Finalen
« #55 : 24. mai 2007, 00:16 »
greit nok jeg ikkje hører hva han sier!... men jeg ser hvordan moralen hans er... og den dro ikke opp stemmningen i laget!.

og ja håper de kjøber en skikkelige goalgetter, som ikke blir noe flopp. tror david villa hadde passt villt inn i LFC.

takk for respekten Gundersen... setter pris på det!

Joda, helt ok.

Hjelper å spørre på en ålreit måte! Wink

Men igjen, Liverpool var det beste laget, det skal selv en Unitedsupporter innrømme, men i fotball kan et lag være best, men likevel tape. Det er kanskje det som også er så fascinerende? Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Champions League - Finalen
« #56 : 24. mai 2007, 00:16 »
får vondt i hjertet av deg "anabol" katabol retardbol.... satan...

sant nok ikke bare skjylle på dommeren... vil si 50/50 med benitez. siden lag oppstillingen var bad.. også gerrard liten skjyll, pga dårlige lederegenskaper i 2omgang og bomming på STOR sjanse.

å slutt og provoser...tror du ikke vi som er skikkelige fans har det vondt nok fra før av ? :/
Du som er Liverpool fan skal ikke si et ord om andres provosering. Hvem var det som for bare to år siden gikk ut å utropte seg selv som verdens beste klubblag etter å ha ranet pokalen fra Milan. Selv dere innbitte Pool fans kan innrømme at det var ufortjent. Siden da har dere vært så høy på pæra, og du kan jo bare ta en titt på dine egne innlegg før denne kampen. Så kom ikke her å si at jeg provoserer! Det er dere som provoserer med å få fram at grunnen til at Milan vant ikke har noe som helst med å gjøre at de faktsik er et av verdens beste fotballag!
Jeg vet akkurat hvor vondt du har det Johannesen, for jeg var i eksakt samme situasjon for to år siden, men da med en litt støre følelse av å nettopp ha blitt ranet for alt du eier. Dere var snørrhovne da, så vi Milan fans,(er vel bare jeg på dette forumet) er det nå. Aksepter det.

Å si milan var det beste laget er det dummeste jeg har lest!Å dommeren var mer imot Liverpool enn milan, han har altid vert imot Liverpool så den må du lengre ut på landet med.

Jeg sa ikke at Milan var det beste laget spillemessig. Jeg sa de var best fordi de setter sjansene sine, og derfor er de europamestere for 7. gang, 2. gang på 5 år. Dessuten, kom ikke Liverpool til de store sjansene heller. Så noe overkjøring i banespillet var det slettes ikke.
Dommeren var ujevn, men har du analysert alle hans avgjørelser? Skulle nesten tro det sånn som du lasser ut med påstander om hans prestasjoner. Han har alltid vært mot Liverpool? Javel, hvem sier det? Sjefen for The Kop, eller presidenten i UEFA?

Forza Rossoneri! Campioni d'Europa!
"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Champions League - Finalen
« #57 : 24. mai 2007, 00:18 »
Du som er Liverpool fan skal ikke si et ord om andres provosering. Hvem var det som for bare to år siden gikk ut å utropte seg selv osm verdens beste klubbblag etter å ha ranet pokalen fra Milan. Selv dere innbitte Pool fans kan innrømme at det var ufortjent. Siden da har dere vært så høy på pæra, og du kan jo bare ta en titt på dine egne innlegg før denne kampen. Så kom ikke her å si at jeg provoserer! Det er dere som provoserer med å få fram at grunnen til at Milan vant ikke har noe som helst med å gjøre at de faktsik er et av verdens beste fotballag!
Jeg vet akkurat hvor vondt du har det Johannesen, for jeg var i eksakt samme situasjon for to år siden, men da med en litt støre følelse av å nettopp ha blitt ranet for alt du eier. Dere var snørrhovne da, så vi Milan fans,(er vel bare jeg på dette forumet) er det nå. Aksepter det.

Jeg sa ikke at Milan var det beste laget spillemessig. Jeg sa de var best fordi de setter sjansene sine, og derfor er de europamestere for 7. gang, 2. gang på 5 år. Dessuten, kom ikke Liverpool til de store sjansene heller. Så noe overkjøring i banespillet var det slettes ikke.
Dommeren var ujevn, men har du analysert alle hans avgjørelser? Skulle nesten tro det sånn som du lasser ut med påstander om hans prestasjoner. Han har alltid vært mot Liverpool? Javel, hvem sier det? Sjefen for The Kop, eller presidenten i UEFA?
Enig her..
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Messias

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 339
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 339

  • Sånn kan det gå.
Sv: Champions League - Finalen
« #58 : 24. mai 2007, 00:18 »
I dag var Liverpool best, for 2 år siden var Milan best. Uansett har Liverpool hatt litt flaks frem til finalen i år, og ærlig talt hadde Chelsea fortjent det mer, særlig med tanke på at de også ikke var underlegne i 2005. Chelsea er nok det laget i England som mest hadde fortjent CL-finale i år, og dette sier jeg som Man Utd supporter.

Uansett vet jeg hvordan dette svir for _skikkelige_ Liverpool fans, og kondolerer for det. Fotball er en fantastisk sport, og det fine er at det alltid vil komme flere muligheter, og at alt kan skje.

Amen Smiley
[89-90kg] [1.88m.] [20 år] [Førde IL for the win!]

Smiley

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Champions League - Finalen
« #59 : 24. mai 2007, 00:19 »
Fotball komentatorene å journalister har vel sjekkt opp det før de skriver om at dommeren dømmer som mest imot Liverpool!In your face!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!