Skrevet av Emne: holdning til boler  (Lest 26747 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: holdning til boler
« #135 : 13. juni 2007, 12:07 »
Mange som reagerer svært likt også, mind you Pepz.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

naits

  • Gjest
Sv: holdning til boler
« #136 : 13. juni 2007, 12:57 »
Mange som reagerer svært likt også, mind you Pepz.

Det er umulig å si hvordan en person blir å reagere på steroider, uansett hvor flink han er med kosthold o.l når det kommer til bi's og gains. Hvis kompisn din gaina 10kg på en kur, så betyr det ikke at du blir å gjøre det selvom du gjør nøyaktig sånn som han.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: holdning til boler
« #137 : 13. juni 2007, 14:56 »
Selvsagt, er ikke uenig i det. De fleste klarer nok å gaine 10 kg på en kur allikevel.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

naits

  • Gjest
Sv: holdning til boler
« #138 : 13. juni 2007, 15:09 »
Selvsagt, er ikke uenig i det. De fleste klarer nok å gaine 10 kg på en kur allikevel.

Altså, det varier mtp hva du putter i deg av hormoner. Går ikke ann å si at du blir å gaina 10kg, det er som sagt 10000 ganger tidligere, helt individuelt. Jeg vet om MANGE som ikke har gaina mer enn 3-4kg. Mens noen andre har fått oppimot 15kg +-.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: holdning til boler
« #139 : 13. juni 2007, 15:13 »
Godt du har skikkelig peiling på bol. Alle jeg kjenner som har kjørt kurer, hår gått opp ett sted mellom 8-12 kg på 4-8 uker. Snakk om ett titalls personer. Vet om en som nesten ikke gikk opp noe i det hele tatt, men han hverken spiste eller trente noe særlig(!)

Går helt fint an å si at du etter all sannsynlighet klarer å gå opp 10 kg på en 8 ukers deca og testo kur med mye mat, hvile og trening.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: holdning til boler
« #140 : 13. juni 2007, 15:14 »
Offtopic
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

naits

  • Gjest
Sv: holdning til boler
« #141 : 13. juni 2007, 15:17 »
Godt du har skikkelig peiling på bol. Alle jeg kjenner som har kjørt kurer, hår gått opp ett sted mellom 8-12 kg på 4-8 uker. Snakk om ett titalls personer. Vet om en som nesten ikke gikk opp noe i det hele tatt, men han hverken spiste eller trente noe særlig(!)

Går helt fint an å si at du etter all sannsynlighet klarer å gå opp 10 kg på en 8 ukers deca og testo kur med mye mat, hvile og trening.


Må bare svare på dette før jeg går back on topic, sorry uac:P

Den komboen du snakker om i 8uker har du ikke sjangs å legge på deg 10kg av, bare så det er sagt. Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: holdning til boler
« #142 : 13. juni 2007, 17:13 »
Jeg stenger denne tråden, den har gjort sitt, og temaet har vi fått diskutert skikkelig! det er bra! Smiley

Svar på de siste avsporingene:

Der er MEGET INDIVIDUELT hvor mye folk øker i vekt på en kur!
Fordi:

* det fins like mange kurer som det fins byggere og selgere, allltid en liten vri.
* Alle har forskjellige gener og forskjellig potensiale.
* Forskjellig trening og kost.

Hvis noen går opp 10 kg på 8 uker, så er det 40% vann. Man greier ikke ha nok proteinsyntese og nok trening på 8 uker til å legge på seg 10 kg ren masse.

det som ER mulig, er å veie seg mandag morgen etter ei fyllehelg, og veie 90 dehydrerte kilo, så kure i 8 uker og veie seg stappmett og hydrert på kvelden 8 uker etter og DA veie 10 kg mer... Noe som egentlig betyr 6 kg oppgang + vann og mat i magen. (det er 40% mindre enn påstått)

Så bør man regne med å miste noen kg når man går av kur... så en flink liten boler har kanskje 3-4 kg som han beholder. De kiloene koster mer enn 1000 kroner.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!