Skrevet av Emne: Bilder fra NSM på dvd??  (Lest 7318 ganger)

silentk

  • Gjest
Bilder fra NSM på dvd??
« : 30. mai 2007, 14:57 »
Ettersom Hr.Thyve var for god til å debattere på Treningsforum og derfor ble kastet rett ut så har vi ikke fått så mange HOT HOT HOT-bilder her de siste månedene. Vi hadde en okei mulighet da grunnleggeren av denne portalen var på Gol i helga og sikkert fikk fanget endel bilder av Helene Rask blant sine 1254 bilder. Disse får vi imidlertid heller ikke se uten videre fordi reklameinntektene til denne siden ikke strekker til hvis man ønsker å kjøpe en splitter ny Ferrari og feriehus i Brasil. Hvis man imidlertid betaler 125.- + porto så kan man bli den lykkelige eier av en cd-rom plate med nevnte bilder.
(...)

Synes det er kvalmt hvordan admin prøver å tjene penger på bilder fra NSM. Ikke nok med at han har laget en stor annonse i profilen sin, men så godt som hver eneste tråd som omhandler NSM inneholder reklame for denne DVD'en. Til og med i en PM fikk jeg en oppfordring om å kjøpe.

Inntrykket jeg får:
"Åh jeg vil tjene så mye penger som mulig på hver bidige lille ting... gi meg penger... jeg elsker penger... jeg vil bade i penger... jeg dro til Gol kun fordi jeg så mulighet til å tjene penger... ikke snakk om at jeg legger ut bilder gratis for mine forummedlemmer... nei, jeg vil melke dem for penger!!"

Angry 

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Bilder fra NSM på dvd??
« #1 : 30. mai 2007, 15:02 »
Må jo få lov til å tjene litt når en tar turen for å ta bilder?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Bilder fra NSM på dvd??
« #2 : 30. mai 2007, 15:06 »
Synes det er kvalmt hvordan admin prøver å tjene penger på bilder fra NSM. Ikke nok med at han har laget en stor annonse i profilen sin, men så godt som hver eneste tråd som omhandler NSM inneholder reklame for denne DVD'en. Til og med i en PM fikk jeg en oppfordring om å kjøpe.

Inntrykket jeg får:
"Åh jeg vil tjene så mye penger som mulig på hver bidige lille ting... gi meg penger... jeg elsker penger... jeg vil bade i penger... jeg dro til Gol kun fordi jeg så mulighet til å tjene penger... ikke snakk om at jeg legger ut bilder gratis for mine forummedlemmer... nei, jeg vil melke dem for penger!!"

Angry 

Hadde inntrykk av at du var noget mer liberal enn dette ?

Hva han velger å selge for jo så være sin sak, men jeg tror ikke det er noen kjempebutikk uansett hvordan du vrenger og vrir på det å selge bilder for den prisen der; uten at jeg vet.

Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Bilder fra NSM på dvd??
« #3 : 30. mai 2007, 15:36 »
Jeg forstår at du gjerne vil forsvare din admin-kollega, og at du velvillig stiller opp med reklame for DVD'en. Det blir imidlertid skivebom. Er jeg liberal? Ja. Er dette relevant? Nei.

Det er litt desperat av deg å fokusere på argumentet "tror ikke det er noen kjempebutikk". Hva da med prinsippet her? Han valgte å heller tjene penger enn å legge ut bildene til glede for alle og enhver. Mest sannsynlig vil han sitte igjen med fortjeneste.

Jeg jobber på Vinmonopolet, men den omtalte admin kan ikke forvente noen tips fra meg om hvilken champagne han skal kjøpe for sine hardt opptjente penger. 

Aller først er det du som bommer her. Jeg stiller ikke opp for noen som helst. Men jeg antar at dersom din butikksjef ber deg ha på deg "denne" piquet-trøyen med en viss reklame i dag så gjør du det ? Forumet er Nr1 sitt og ikke mitt, og alt jeg gjør her er høyst frivillig uten noen som helst kommersiell interesse. Så du må gjerne legge mye i hva du "tror", men du tar skammelig feil.

Argumentet mitt må du gjerne være uenig i, men jeg syntes det er du som lager litt storm av ingenting. Hvor mye man evnt. sitter igjen med etter noe slikt kunne vi kanskje ha uttalt oss om "rettferdigheten av" når vi først så regnskapet for hele forumet ? Det har ikke jeg sett så det skal jeg ikke uttale meg om. Det er tross alt forskjell på å "tjene litt" og å skvise det siste lille ut av folk. Ikke sant ?


Off-topic : jeg har sansen for ditt valg av jobb ved siden av studier. Vi kan kalles oss "nesten-kollegaer" da, men jeg sluttet vel der før du begynte å studere riktignok. Som jeg pleide å si det, den best betalte drittjobben man kan ha. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Bilder fra NSM på dvd??
« #4 : 30. mai 2007, 15:51 »
Ser man på antall honnør rundt de siste postene til silentk er det lett å skjønne at folk er enige. Vi får reklame gjennom TV, radio, posten og alt av printbar media og blir det spam og PPV(pay per view) tjenester på TF så mener jeg at forumet har tapt seg.

Ser man likheten mellom antallet forummedlemmer som klikka seg inn på "bilder fra NSM" og hvor mange klikka seg ut igjen irritert for idiotisk PPV tjeneste er nok antallet temmelig høyt.

Ikke alle som fikk muligheten til å dra dit grunnet diverse årsaker og det at vi dermed skal betale for å få sett noen bilder er mildt sagt lavmål. Rekrutering, reklame osv?
Det sier sitt når det ble lagt ut flere bilder fra Einars 400meter løp i pessregn en seint fredagskveld på en stengt friidrettsarena.

Penger eller ikke. Jeg synes folk godt kan få se bilder av gutta fra NSM selv om det kosta en person litt tid og arbeid å få tatt og lagt ut de bildene.
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Bilder fra NSM på dvd??
« #5 : 30. mai 2007, 15:55 »
Pris er avhengig av etterspørsel.. Kan vel tenkes at det var flere som ville se NSM en einar? eller?

Er vel opp til Number1 hvordan han vil dele bildene, han kunne jo valgt å ikke reist i det hele tatt feks... Smiley Om 125,- pluss porto blir for mye får dere gå sammen for å spleise, eventuelt hacke TF å få til serverkrasj som gjør at number1 må betale for å rette opp igjen feilen, må passe på at det ikke blir noe fortjeneste vet dere!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Bilder fra NSM på dvd??
« #6 : 30. mai 2007, 16:07 »
Tvilsom rasjonalisering fra UAC. Enkelte vil nok også finne det interessant å vite at han ikke stiller opp for noen som helst her i livet.

Du generaliserer en uttalelse fra en diskusjon til "hele livet" ? Hvordan skal man kunne diskutere når du vrir og vrenger på bagatellene ?

Men kjemp videre du; kunne tenkt meg å sett bildene selv jeg. Over og ut herfra. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Bilder fra NSM på dvd??
« #7 : 30. mai 2007, 16:10 »
Selv om jeg er enig med deg angående den idiotiske måten å profittere seg på, stiller jeg meg uforstående til den meget bitre holdningen til UAC?

Tvilsom rasjonalisering fra UAC. Enkelte vil nok også finne det interessant å vite at han ikke stiller opp for noen som helst her i livet.

Videre skal det sies at dette er standard teknikk for å tyne mennesker for penger. Kjedelig men sant. Noe jeg lurer på. Hvorfor må man betale for bilder fra NSM, mens Oslo Grand Prix, NM i BB, styrkeløftkonkurranser går fri? Er dette ettersom f.eks Iform kommer med bilder selv, og ikke krever penger?

Hadde Iform lagt ut bilder fra NSM, hadde man da krevd penger?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Bilder fra NSM på dvd??
« #8 : 30. mai 2007, 16:11 »
Søk på youtube etter navne mitt, Espen Aune eller noen andre som deltok i nsm og dere vil se film klipp..bedre enn  bilder vel:)?

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Bilder fra NSM på dvd??
« #9 : 30. mai 2007, 17:39 »
Jeg var heldig og hadde muligheten til å se NSM. Men for de som ikke hadde det, synes jeg det er synd at de må betale for å se bilder som admin har tatt. En av grunnene til at jeg er medlem av forumet er oppdateringer/bilder fra konkurranser, stevner etc.
Det er også vært og nevne at det er en god del yngre medlemmer her på forumet som ikke har muligheten til å reise og heller ikke har god økonomi. For vi som jobber er ikke 125,- mye penger, men for en 14 åring er dette litt. Og de yngre medlemmene, som det faktisk er meget mange av her på forumet drar inn mye penger med x-antall klikk pr dag.

Neste gang skal jeg ta med mitt egent kamera, så skal jeg knipse 1000 bilder og legge ut helt gratis Smiley
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Bilder fra NSM på dvd??
« #10 : 30. mai 2007, 19:37 »
Hvis man kjøper dvd'en og så legger bildene ut her.. da er man snill, og #1 får dekt billetten til NSM også... Smiley

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Bilder fra NSM på dvd??
« #11 : 30. mai 2007, 20:07 »
Nr. 1 kunne latt være å dratt på NSM i det hele tatt, ingen hadde tjent penger, og ingen hadde hatt tilgang på 1.254 bilder. Nå valgte han å dra, og nå har folk ihvertfall en mulighet for å se bildene ved å betale en liten sum kroner til forumet, det må da være bedre enn å ikke ha muligheten i det hele tatt?



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Bilder fra NSM på dvd??
« #12 : 30. mai 2007, 23:42 »
Synes det er kvalmt hvordan admin prøver å tjene penger på bilder fra NSM. Ikke nok med at han har laget en stor annonse i profilen sin, men så godt som hver eneste tråd som omhandler NSM inneholder reklame for denne DVD'en. Til og med i en PM fikk jeg en oppfordring om å kjøpe.

Inntrykket jeg får:
"Åh jeg vil tjene så mye penger som mulig på hver bidige lille ting... gi meg penger... jeg elsker penger... jeg vil bade i penger... jeg dro til Gol kun fordi jeg så mulighet til å tjene penger... ikke snakk om at jeg legger ut bilder gratis for mine forummedlemmer... nei, jeg vil melke dem for penger!!"

Angry 


Hehee. Og folk snakker om at JEG er negativ!!!!

Treningsforumet er startet opp med et komersielt motiv, noe annet er å være utrolig naiv. Alle bedrifter har som formål å tjene penger.

Hvorfor skal han være mer idealistisk fordi om han driver med en bedrift relatert til treningsrelaterte områder?

Det er hans internettside, og han kan gjøre hva han vil.

Liker du det ikke kan du bare la være å kjøpe cd'n. Det er ikke verre enn det.

Selv så måtte jeg bare smile for meg selv da jeg så annonsen, og tenkte at jeg ikke er interessert i å kjøpe den. Jeg hadde nok tittet litt på bildene dersom de lå fritt tilgjengelig på internett, men for min egen del så er jeg ikke så interessert at jeg ønsker å kjøpe disse bildene.

Egil postet en del av dem i loggen sin, og det var godt nok for meg.

Nei, den posten du hoster opp her, oser av jantelov og "ikke-kom-her-og-tro-du-er-noe" - holdning.

Uansett er din reaksjon typisk norsk.

Om man ikke liker det, så la være å kjøpe.

Tviler uansett på at han blir rik på det der.


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Bilder fra NSM på dvd??
« #13 : 30. mai 2007, 23:50 »
Men gutter og jenter - her er noe interessant.

En gang i tiden hadde jeg et stort bilde i signaturen/profilen min hvor det stod på et bilde som kanskje var 2x8cm: HARDCORE STYRKELØFTER

Selvsagt var det litt bøst (?) å skrive. Hehe.. Men det ble ihvertfall fjernet, med følgende begrunnelse

Sitat
(Uten tittel)
« Sendt til: Mr.Trening på: 13. desember 2006, 20:56 »
« Du har videresendt eller besvart denne meldingen. »
   Svar med sitatSitat SvarSvar Slett denne meldingenSlett
Hei.

Det er ikke lov med store bilder i signaturen. Smiley

Mvh
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no



At han da legger ut et større bilde i sin egen profil med det formål å tjene penger - kan da ikke sies å være annet enn fasinerende. Cheesy høhø... Cheesy

Hehe... [....]

Men fortsatt, det er hans side, og la han gjøre hva han vil.

Om han minsker goodwill'n sin på å opptre på måten han gjør bryr han seg nok ikke om. Smiley

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Bilder fra NSM på dvd??
« #14 : 30. mai 2007, 23:56 »
Selv driter jeg i om han prøver å selge bildene, men tviler på at folk synes så veldig mye om akkurat dette. Tror han taper mer enn han tjener på dette. Jeg mener, er det faktisk noen som gidder å bruke energi og 125kr på dette (det er ikke akkurat mye, men allikevel)?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!