Skrevet av Emne: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!  (Lest 36513 ganger)

Utlogget Frederico

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #90 : 01. juni 2007, 18:05 »
Fordi du ikke klarte å la være. Akkurat som du ikke klarer å skru av fab 5 på TV3, når  det klør litt nedentil. Mitt råd til deg; hogg trær. Bli sint. Bli FORBANNA! Ikke sutre over at andre menn er frustrert. Det er en del av å være mann. Det, og å steke kjøtt.

 biggrin Hva er fab 5? Du har tydeligvis greie på det hva det enn nå er. biggrin

Så dere ER frustrerte altså? Hvorfor?  Føler dere trua av noen femi-gutter altså? Shocked
Gi meg en øks, så skal jeg gladelig hogge trær jeg. Kroppsarbeid passer meg ypperlig. Smiley

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #91 : 01. juni 2007, 18:11 »
biggrin Hva er fab 5? Du har tydeligvis greie på det hva det enn nå er. biggrin

Så dere ER frustrerte altså? Hvorfor?  Føler dere trua av noen femi-gutter altså? Shocked
Gi meg en øks, så skal jeg gladelig hogge trær jeg. Kroppsarbeid passer meg ypperlig. Smiley

Selvsagt er vi frusterte! Har du ikke sett rundt deg mister? Bare jentegutter! OVERALT! Perler i øret. Hva kaller du det? Mangfold? Tøysekopp. Komme her med moralsk preken. Nei, vold, blod og gjørme. Og rått kjøtt. Da snakker vi. Bra at du er glad i kroppsarbeid. Da viser du litt mer maskulinitet. Fang ditt eget pålegg i morgen så går dette helt fint! Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Bonde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

  • Lifting steel has got a sex-appeal
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #92 : 01. juni 2007, 18:23 »
Fang ditt eget pålegg i morgen så går dette helt fint! Smiley

 rofl rofl

Utlogget Frederico

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #93 : 01. juni 2007, 18:30 »
Selvsagt er vi frusterte! Har du ikke sett rundt deg mister? Bare jentegutter! OVERALT! Perler i øret. Hva kaller du det? Mangfold? Tøysekopp. Komme her med moralsk preken. Nei, vold, blod og gjørme. Og rått kjøtt. Da snakker vi. Bra at du er glad i kroppsarbeid. Da viser du litt mer maskulinitet. Fang ditt eget pålegg i morgen så går dette helt fint! Smiley

Men tror nok du skjønte at det var en liten provokasjon fra min side.

Skulle bare visst hvor mange trær jeg faktisk har felt med øks du. Det er ikke få. Kansje ikke så rart at jeg har fult av store træler i henda. biggrin

Men skal være enig i at jenter i dag vil stor sett heller ha femigutter med silkemyke hender, ''langt'' hår med kliss og faen i og dilldall.
 Yuuuck!  Men kan det kalles ordentlige jenter som vil ha noe sånt? Lesber kalles det, tror jeg. biggrin

Rått kjøtt sa du? Count me in Food Men eneste som flyr rundt av dyr her, er bikkjer og katter, så får vel kansje gjøre som de gjør i kina.  eat

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #94 : 01. juni 2007, 19:13 »
-''Jævla homo, emo, metro, ditt og datt..''  biggrin

Vi burde vel bare være glad for at det finnes så mange femi-gutter der ute, blir jo bare mer på oss virkelige menn.

Menn bryr seg fordi det er frustrerende å se på homsegutter som løper rundt og klør på andre menn, hva hadde du gjort om du hadde blitt klødd på av en metro-homse mann? *TenkeTenke*

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #95 : 01. juni 2007, 19:18 »
hva hadde du gjort om du hadde blitt klødd på av en metro-homse mann? *TenkeTenke*
Er det et stort problem for deg tror jeg du burde legge om stilen litt.
Og klår mennene du omgåes på hverandre hele tiden tror jeg du vanker i feil miljø.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget king kong

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 52

  • For those about to rock we salute you!
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #96 : 01. juni 2007, 19:20 »
er du goophy homo kanskje? liker og høre på andre gutter sin stil? tror du bær legge opp ronketryne=) homoer bygger bare uvenner!
Eg er 15 år

Benk:95kgx1
Benpress: 250kgx1
Markløft: 150 x 1

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #97 : 01. juni 2007, 19:22 »
Hva så om jeg er homofil?
Redd for at jeg skal tafse på deg og du liker det? Smiley
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #98 : 01. juni 2007, 19:27 »
Og klår mennene du omgåes på hverandre hele tiden tror jeg du vanker i feil miljø.
Nei, men altså jeg wanker ikke i feil milijø du... fortrekker å gjøre det for meg selv. Men altså hver gang man sitter på tv-en og zapper igjenom kanalene kan du være sikker på å se noe gay action. Jeg blir regelrett kvalm! De som egentlig har fått denne "moten" på banen er FAG5 og disse såkalte emo-ene som kutter seg i armen, gråter over at verden er så forferdelig. Hvis de syns verden er så forferdelig for de til helvete reise seg fra blodpølen sin å gjøre noe med verden!

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #99 : 01. juni 2007, 19:28 »
Hva så om jeg er homofil?
Redd for at jeg skal tafse på deg og du liker det? Smiley
You're unpleasant mate, fucking ill in the head!

Utlogget king kong

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 52

  • For those about to rock we salute you!
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #100 : 01. juni 2007, 19:29 »
eg er mer redd for at moren din tafser på meg og eg liker det=) prøver og holde meg unna folk som deg for man vet aldri når di drar ned busken på folk og gjør sitt.... biggrin
Eg er 15 år

Benk:95kgx1
Benpress: 250kgx1
Markløft: 150 x 1

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #101 : 01. juni 2007, 19:31 »
Fab 5 går på TV noen få ganger i uka på en eller to kanaler, hvilke andre TV-programmer inneholder 'gay action'?
Når viser de 'emo-ene' som kutter seg og gråter på TV?

Eneste jeg har sett av sistnevnte er på Internett, og da må man faktisk gjøre noe for å få det frem også.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #102 : 01. juni 2007, 19:32 »
[
Fab 5 går på TV noen få ganger i uka på en eller to kanaler, hvilke andre TV-programmer inneholder 'gay action'?
Når viser de 'emo-ene' som kutter seg og gråter på TV?

Eneste jeg har sett av sistnevnte er på Internett, og da må man faktisk gjøre noe for å få det frem også.
og det kommer fra en som skryter av maxen sin i bicepscurl, du er faen rå mann. Biceps er en fillemuskel...

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #103 : 01. juni 2007, 19:33 »
Ja, hva faen skjedde med Vinnie Jones? Testosteronnedgang har vel ikke noe med miljøgifter å gjøre! Det har noe med oppvekst, sminke og bestemorsklyping i kinn. Når hogget sist menn trær? ALT FOR LENGE SIDEN! Er så dritt lei den homsepatrulje-aktige væremåten som absolutt skal klassifiseres som "metro". Det er ikke "metro", det er homo. Metro er tettsted og det må da for pokker være mulig å hogge trær i byen også? Ingen homoer hogger trær. Dette da de skal late som de er kvinner. Og kvinner hogger ikke trær. Bortsett fra Simone Rühl da. Men hun er jo i praksis ikke kvinne. Nei, hogg trær alle menn. Ikke la dere lure av reklamen om mykere hud med Ceramid A og Prolift. Det eneste som gir bedre hud er hardt arbeid. Og stygge ord. Til alle kvinnene. Så vi kan feie over de.

Sånn. 1 minutt av min tid for å få liv i denne tråden.

I denne sammenhengen kunne vi ikke vært mer enige! Politisk ukorrekt eller ei, dette er sannheten som øynene mine fryder seg over å se. Smiley
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #104 : 01. juni 2007, 19:35 »
[og det kommer fra en som skryter av maxen sin i bicepscurl, du er faen rå mann. Biceps er en fillemuskel...
Det var motargumentet ditt? Sikker på at du ikke prøver å skjule din egen legning ved å late som om du har homofobi på Internett? Wink
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!