Skrevet av Emne: Yulia Zabelina fra Russland - mitt nye fitnessidol!  (Lest 28886 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Yulia Zabelina fra Russland - mitt nye fitnessidol!
« #15 : 23. oktober 2007, 15:05 »
Synes dere det virkelig er fint med sånne jenter? de ser jo nesten ut som menn. Det er fint til en viss grad men når blodårene på en jente begynner å poppe ut, og brystene blir gjort om til rå muskler, da er de ikke mye jente egentlig. men det er bare hva jeg mener og synes. Hver sin smak, ikke sant? Wink

JO, jeg er enig med deg - men i dette foraet handler det om å hevde seg innenfor denne idretten, det er ikke en missekonkurranse.

TENK hvor fin hun er offseason da!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Petter91

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

Sv: Yulia Zabelina fra Russland - mitt nye fitnessidol!
« #16 : 23. oktober 2007, 16:44 »
Det var ikke meningen å slenge dritt eller noe sånn, jeg bare fikk inntrykk av at det var slike damer de fleste her inne foretrakk, men nå som jeg skjønner og tror de fleste komenterer fysikken hennes er jeg enig i at hun har bra fysikk! Smiley


Kjønn- Mann
Vekt- 86kg
Høyde- 184cm

Min treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=68434.new#new

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Yulia Zabelina fra Russland - mitt nye fitnessidol!
« #17 : 23. oktober 2007, 17:25 »
For en ryggbredde Smiley
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Yulia Zabelina fra Russland - mitt nye fitnessidol!
« #18 : 23. oktober 2007, 20:04 »
Jeg har hun som min elev ved meterologisk institutt.

Blir fint vær fremover skal dere se.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget TykkPingle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Yulia Zabelina fra Russland - mitt nye fitnessidol!
« #19 : 08. november 2007, 18:55 »
Så bra ut hun....  biggrin


En ting jeg legger spesielt godt merke til på henne er at hun er for blek i ansiktet. Dette er ikke noe som bare gjelder henne, men når man har en bronsebrun farge på kroppen og er vit/rød i ansiktet så ser man latterlig  what ut. Det er lite estetisk... Bortsett fra det.. Toppers!   Grin

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

og så har hun ikke slike store trillrunde innlegg. det er bra!
Men...hun hadde jo ikke pupper i det hele tatt. Se på bilde nr 2...synes størrelsen Thea har passer veldig bra. Nå det er sagt så har hun en vanvittig imponerende kropp!

Utlogget Hege N

Men...hun hadde jo ikke pupper i det hele tatt. Se på bilde nr 2...synes størrelsen Thea har passer veldig bra. Nå det er sagt så har hun en vanvittig imponerende kropp!

Samtidig så tar jeg av meg hatten for at hun ikke har innlagt to gedigene implants.  Smiley
Sluttresultatet er ikke alltid like helding, spesielt ikke med veldig lav fettprosent. Som f.eks. henne i midten på bilde 2.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

hehe,ikke så veldig heldig det nei..så nesten litt ut som 2 speilegg der Wink

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Utrolig bra, men så liker jeg at damer har muskler.

Er litt usikker på om den deffen er realistisk dopinfri og helsosam, men dama må jo tydligvisk ha genetikken på plass.

Som sagt før veldig positivt at hun ikke har sånne veldig kunstige baller som pupper.

Ja har jeg vært noen turer på toppidrettsenteret og det er jo nok av skrapa damer med muskler der også. Atletiske damer er et meget sunnt forbilde i en verden der vi koser oss fete og ihjel.

Utlogget Atletix Aslaug

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 71

  • Atletix
Ho var jo bare utrolig fin. Hard og muskuløs, med en super symmetri, og så ser hun sunn og frisk ut Cheesy
FEMININ trenger ikke bety at man er tynn og sped i kroppen. Hun var da heller ikke hardere og større enn hva man kan klare med ren mat og trening og noen år på nakken. Wink

Det mener nå jeg.

176cm, 32 år
Gift med Jørn, mamma til Isabell (4) ig Isac (4mnd)

Sponsor: EJ-shop.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!