Skrevet av Emne: Treningsforum Open 2007?  (Lest 43423 ganger)

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Treningsforum Open 2007?
« #15 : 16. juli 2007, 13:16 »
Hva med oss som trenger det nå? Smiley

Kan ta bildene nå, å sende de bildene inn senere når konken er. Smiley
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Treningsforum Open 2007?
« #16 : 15. mars 2008, 00:18 »
BLE IKKE NOE AV NEI!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Treningsforum Open 2007?
« #17 : 15. mars 2008, 00:24 »
BLE IKKE NOE AV NEI!

Ser ikke sånn ut nei Sad Fyr opp noen bilder i profilen din da True, stund siden sist nå. Show us what you got! Knall med bilder og film fra deg, motivasjon så det synger etter Cheesy
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Treningsforum Open 2007?
« #18 : 16. mars 2008, 19:43 »
Ser ikke sånn ut nei Sad Fyr opp noen bilder i profilen din da True, stund siden sist nå. Show us what you got! Knall med bilder og film fra deg, motivasjon så det synger etter Cheesy

You wouldnt love me if I didnt have muscles... Angry

Hehe, neida. Nei, blir nok ikke noen oppdatering fra meg nei jeg. Har sluttet å ta trening/kosthold blodseriøst som jeg gjorde, og er mer halvseriøs nå enn noe annet. Prøver å leve livet isteden, istedenfor å veie karbohydrater, spise hver 2-3 time, planlegge hver dag, trene grisehardt og tungt osv... Tongue Har et mer sunt og avslappet forhold til trening og kosthold nå enn tidligere. Hvis du tror jeg var lykkelig slik jeg holdt på før tar du feil. Den treningsavhengig - svart/hvit verden jeg levde i kommer jeg aldri tilbake til. Dog kommer jeg nok aldri til å kutte styrketrening helt ut heller, og prøver å likeholde det jeg har fra da jeg sluttet å være treningsavhengig. Trening koster tid, penger og mye glede ellers i livet så det gjelder å kose seg og ha det bra så lenge man er her. Ikke bare tenke muskler, fettprosent og proteiner hele tiden... Tongue Ligger ingen ekte verdi i det. Wink
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Treningsforum Open 2007?
« #19 : 16. mars 2008, 20:18 »
Hehe, neida. Nei, blir nok ikke noen oppdatering fra meg nei jeg. Har sluttet å ta trening/kosthold blodseriøst som jeg gjorde, og er mer halvseriøs nå enn noe annet. Prøver å leve livet isteden, istedenfor å veie karbohydrater, spise hver 2-3 time, planlegge hver dag, trene grisehardt og tungt osv... Tongue Har et mer sunt og avslappet forhold til trening og kosthold nå enn tidligere. Hvis du tror jeg var lykkelig slik jeg holdt på før tar du feil. Den treningsavhengig - svart/hvit verden jeg levde i kommer jeg aldri tilbake til. Dog kommer jeg nok aldri til å kutte styrketrening helt ut heller, og prøver å likeholde det jeg har fra da jeg sluttet å være treningsavhengig. Trening koster tid, penger og mye glede ellers i livet så det gjelder å kose seg og ha det bra så lenge man er her. Ikke bare tenke muskler, fettprosent og proteiner hele tiden... Tongue Ligger ingen ekte verdi i det. Wink

Den får du honnør for lille venn. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

Sv: Treningsforum Open 2007?
« #20 : 16. mars 2008, 22:54 »
Den får du honnør for lille venn. Smiley

+1 av meg. Utrolig bra skrevet

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Treningsforum Open 2007?
« #21 : 03. september 2010, 16:07 »
Hva skjedde egentlig her? Jeg hadde faktisk store planer om å ta hjem tittelen denne gangen, men det er jo bort i hul og heita for sent nå. Har TF sluttet med konkuranser? Kan ikke huske jeg har sett noe mer fra iform sin side heller... Hvor ble av den gode gamle lidenskapen for slike ting? Huh
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Treningsforum Open 2007?
« #22 : 03. september 2010, 16:39 »
You wouldnt love me if I didnt have muscles... Angry

Hehe, neida. Nei, blir nok ikke noen oppdatering fra meg nei jeg. Har sluttet å ta trening/kosthold blodseriøst som jeg gjorde, og er mer halvseriøs nå enn noe annet. Prøver å leve livet isteden, istedenfor å veie karbohydrater, spise hver 2-3 time, planlegge hver dag, trene grisehardt og tungt osv... Tongue Har et mer sunt og avslappet forhold til trening og kosthold nå enn tidligere. Hvis du tror jeg var lykkelig slik jeg holdt på før tar du feil. Den treningsavhengig - svart/hvit verden jeg levde i kommer jeg aldri tilbake til. Dog kommer jeg nok aldri til å kutte styrketrening helt ut heller, og prøver å likeholde det jeg har fra da jeg sluttet å være treningsavhengig. Trening koster tid, penger og mye glede ellers i livet så det gjelder å kose seg og ha det bra så lenge man er her. Ikke bare tenke muskler, fettprosent og proteiner hele tiden... Tongue Ligger ingen ekte verdi i det. Wink

Har det klikka helt for deg eller? Ser innlegget er over 2,5 år gammelt, så jeg håper du har tatt til fornuften og er tilbake på byggerkjøret nå. Protein og dasspapir for de Wins!!!1
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Treningsforum Open 2007?
« #23 : 03. september 2010, 16:40 »
Den får du honnør for lille venn. Smiley

Tenk å referere til en som ikke tar vekttrening blodseriøst som "venn". Hahahah!!!!! For et hykleri.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Treningsforum Open 2007?
« #24 : 04. september 2010, 23:18 »
Baggis, du må lese hele setninger. Det står "lille venn". True er fortsatt min "lille venn", selv om han er blitt litt eldre. Men i mine øyne forblir han for alltid kun en søt liten gutt, og de fortjener den oppmerksomheten de kan få. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!