Skrevet av Emne: Mihoe trener NROL og Ashtanga (Nye bilder s.52 (gamle bilders:28,30,40,.48)  (Lest 100039 ganger)

Utlogget Taline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 359

Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #675 : 22. august 2008, 16:04 »
Har litt dårlig samvittighet fordi det har blitt lite kardio i det siste, men det er sikkert bare tull.

Er 7 faser totalt så er vel halvveis. Har mye moro foran meg. Har allerede begynt å tenke på å kjøre 5x5 - kanskje vi blir to?

Et langvarig prosjekt med andre ord Wink

Tror ikke det blir 5x5 på meg, foretrekker splitter nå for tiden. Mulig jeg ombestemmer meg om et par mnd. Det blir jo en stund til du er ferdig med det programmet du kjører nå uansett Wink

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #676 : 25. august 2008, 22:04 »
Trening 25.08: 4. fase - 2.trening

Oppvarming: 10 min oppoverbakke

Markløft: 1,6 23,5kg, 2x8 38,5 kg

Alternerende sett:
Bulgarsk bøy: 3x8 15kg
Underhåndsgrep nedtrekk: 3x8 34,5kg

Alternerende sett:
Reversert utfall med foroverbøy med DB: 2x10 7kg
DB prone cuban snatch: 3x8 2kg

Crunch på ball: 1x8 23kg, 2x8 25,5

Alternerende sett:
Reversert crunch: 3x8 (incline benk)
Lateral flex: 2x8 (på hver side)

Prone cobra: 2x120 sek.

Jobben min har flyttet fra sentral beliggenhet til Sogn. Så jeg startet dagen i dag med nesten en halvtimes sykkeltur - utelukkende oppoverbakker - fra Grünerløkka. Tror det vil begrense lysten min til særlig mye kardio utenom - men en vet jo aldri Wink
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #677 : 25. august 2008, 22:08 »
Et langvarig prosjekt med andre ord Wink

Tror ikke det blir 5x5 på meg, foretrekker splitter nå for tiden. Mulig jeg ombestemmer meg om et par mnd. Det blir jo en stund til du er ferdig med det programmet du kjører nå uansett Wink

He, he - jepp - splitter er litt deilig fordi det kan være kjedelig å kjøre det samme hele tiden. Ble litt avskrekket av all som måtte leses på 5x5 også Wink
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #678 : 27. august 2008, 13:05 »
Du fortsetter å imponere med gode økter. Men hvor blir det av kostloggen din? Har du sluttet å føre?

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #679 : 30. august 2008, 14:40 »
Du fortsetter å imponere med gode økter. Men hvor blir det av kostloggen din? Har du sluttet å føre?

Takk for det Luxie! Siste uka har jeg hatt halsvondt og feber - så ikke noe trening desverre Sad. Skal prøve meg forsiktig igjen i dag og se hvordan det går.

Sluttet å logge mat fordi jeg ble litt lei av det og fordi jeg var litt redd pga noen av de spiseforstyrra jentene her inne (siden det jo ser ut som om jeg spiser ikkeno...). Vurderer å ta det opp igjen fordi jeg føler at det gir meg bedre kontroll på hva jeg får i meg - får se hva det blir til Smiley

Ha en strålende helg!
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #680 : 01. september 2008, 21:45 »
Cardio 01.09: 1 time på ca 70% av max

Ble ikke noe styrke på meg i helgen, valgte å la kroppen bli helt ferdig med sykdom så ble noen korte sykkel- og gåturer.


Men i morgen skal jeg løfte litt igjen Cheesy
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #681 : 01. september 2008, 21:47 »
Cardio 01.09: 1 time på ca 70% av max

Ble ikke noe styrke på meg i helgen, valgte å la kroppen bli helt ferdig med sykdom så ble noen korte sykkel- og gåturer.


Men i morgen skal jeg løfte litt igjen Cheesy

Har den samme tanken som deg nå som jeg er syk. Litt kardio og vente med styrke. Tror det er lurt. Du får sikkert en god økt i morgen etter hvilen Wink

Utlogget Taline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 359

Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #682 : 01. september 2008, 21:58 »
Gleder meg til å se deg løfte igjen i morgen biggrin

Fortsatt god bedring!

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #683 : 01. september 2008, 22:08 »
Har den samme tanken som deg nå som jeg er syk. Litt kardio og vente med styrke. Tror det er lurt. Du får sikkert en god økt i morgen etter hvilen Wink

Det tror jeg er lurt også Luxie! Så risikerer man ikke å få noe som ikke forsvinner uten pencilin (noe jeg har hatt en tendens til - bihulebetennelse og sånt). Du får ha riktig god bedring og være flink til å ta det med ro!

Gleder meg til å se deg løfte igjen i morgen biggrin

Fortsatt god bedring!

Ha ha - i morgen skal jeg nok løfte noen supertunge ting tror jeg. Nesten 40 kilo og sånn Wink
Frisk nå - men orket ikke trene styrke i dag fordi det alltid er stappfullt nede i styrkerommet på mandager. I morgen er det bedre Cheesy
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #684 : 02. september 2008, 23:18 »
Trening 02.09: Fase 4 - 3.trening:

Oppvarming: 7 min oppoverbakke

Frontbøy/push-press BB:  1x6, 8,5 kg, 2x8 13,6 kg, 1x8 18,5kg

Alternerende sett:
Step-up DB: 2x8 (hver fot) 8kg, (opp på benk).
Dumbell one-point row: 2x8 8kg

Alternerende sett:
Static-lunge med passivt ben på step: 2x8 (hvert bein) 8kg
Push-ups 20 grader: 2x8

Planke: 2x90 sek.

Ble en kjapp økt i dag, pga besøk. Men deilig å være igang igjen Smiley
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #685 : 03. september 2008, 15:42 »
Hei min kjære skulderoverovervåker=) Wink hehe...

morsom logg du har her! flink har du jo vært!! leste ikke alt da men skum leste gjennom hele:)

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #686 : 07. september 2008, 12:31 »
Hei min kjære skulderoverovervåker=) Wink hehe...

morsom logg du har her! flink har du jo vært!! leste ikke alt da men skum leste gjennom hele:)


He, he - tror jeg gjør en dårlig jobb som skulderovervåker gett...Siden jeg enda ikke har fått fremlagt videobevis for super-ett-beins øvelser Wink

Jeg er en samvittighetsfull logger -og du er flink hvis du har skumma Smiley

Forøvrig kan det meldes at denne damen overvurderte helsetilstanden fullstendig med de siste øktene og endte opp med 40 i feber og antibiotikakur. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet (som jeg ikke har...grrr...jeg vil trene).

Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #687 : 15. september 2008, 20:26 »
Føler det er lenge siden jeg har hørt noe fra deg. Hvordan går det? Smiley

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #688 : 16. september 2008, 15:55 »
Føler det er lenge siden jeg har hørt noe fra deg. Hvordan går det? Smiley

Lenge siden det har blitt noe trening på meg. Ble liggende med en halsbetennelse av en annen verden og har gått på pencillin. Men nå er jeg frisk igjen og skal ha en styrkeøkt i kveld. Og da blir jeg nok mer aktiv her inne igjen også Smiley
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Mihoe trener NROL4W (Bilder s.28,30.Nye s.40)
« #689 : 16. september 2008, 15:57 »
Lenge siden det har blitt noe trening på meg. Ble liggende med en halsbetennelse av en annen verden og har gått på pencillin. Men nå er jeg frisk igjen og skal ha en styrkeøkt i kveld. Og da blir jeg nok mer aktiv her inne igjen også Smiley

Så kjedelig Undecided Godt å høre at du er tilbake! Blir bra å lese oppdateringene dine igjen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!