Skrevet av Emne: hva syns du om Sexysexy  (Lest 9462 ganger)

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #30 : 15. juli 2007, 16:21 »
Tabba seg ut ? hva er det du prater om ?

Gregg hadde satt seg et mål, - og få verdens største biceps, koste hva det koste vil.

Armene hans "eksploderte", han prøvde å utføre kirurgi på seg selv, fikk tilegnet diagnosen muscle dysmorphia, han er kjent som Mr.Freak, og han er den mest forhatte personen innen kroppsbygging. Og du tror at det var bare ren uflax som resulterte i dette.. ??

Hvor naiv går det an å bli..





Som Hotwheels har sagt, så meinte eg Milos. Eg vil heller sei at du er naiv, viss du trur at alle som brukar synthol har stygge og deformerte musklar.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #31 : 15. juli 2007, 23:09 »
Som Hotwheels har sagt, så meinte eg Milos. Eg vil heller sei at du er naiv, viss du trur at alle som brukar synthol har stygge og deformerte musklar.
Der er absolutt ingenting som heter fornuftig bruk av synthol i mine øyne (og med fornuftig bruk mener jeg også ting som resulterer i et heldig sluttresultat). Og hvis det var Milos du kom med som et ”bra eksempel”, - en som så vidt berga seg med livet i behold, og måtte gjennomføre flere kirurgiske inngrep etter syntholbruken, vel så er jeg fortsatt langt fra overbevist.

Synes egentlig det er snodig, - det at det enda ikke er vitenskapelig dokumentert hvilke langtidseffekter synthol kan ha etter at kroppen har absorbert denne olja. Men du kan bevise til bra resultater.. ?


“Synthol - this may be the most bizarre of all of the black market offerings. It doesn't actually build muscle but it does add what in some cases looks like a dinosaur sized mosquito bite to whatever bodypart it's injected into. It can turn arms into huge monstrosities hardly resembling anything human. Synthol is primarily oil that sits inside the muscle fascia, creating a swelling effect that in excess can only be described as "freaky." It is composed 85% of MCT oil, 7.5% lidocaine, which is a painkiller, and benzyl alcohol. Building muscle by eating and training can be very aesthetically pleasing, but injecting oil and swelling up bodyparts is not only unnatural, it's dangerous. If a fatty acid compound is accidentally injected into a blood vessel, it can travel to the lungs and a pulmonary embolism can occur. Even if it is injected into muscle there are risks including abscesses, infections, and even muscle paralysis.”

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #32 : 15. juli 2007, 23:22 »
Der er absolutt ingenting som heter fornuftig bruk av synthol i mine øyne (og med fornuftig bruk mener jeg også ting som resulterer i et heldig sluttresultat). Og hvis det var Milos du kom med som et ”bra eksempel”, - en som så vidt berga seg med livet i behold, og måtte gjennomføre flere kirurgiske inngrep etter syntholbruken, vel så er jeg fortsatt langt fra overbevist.



Nei, at det finst fornuftig bruk av synthol(og steroidar) har eg heller ikkje sagt. (sjøl om det er sikkert mange som meinar det) Det gjer ikkje eg. Men, at det går an å bruka uten å bli oppdaga, det trur eg.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #33 : 15. juli 2007, 23:36 »
Nei, at det finst fornuftig bruk av synthol(og steroidar) har eg heller ikkje sagt. (sjøl om det er sikkert mange som meinar det) Det gjer ikkje eg. Men, at det går an å bruka, uten å bli oppdaga, det trur eg.
Hvorfor i alle dager drar du steroider inn i denne diskusjonen ? Synthol har INGENTING med steroider å gjøre.

Hva du tror eller ikke tror er vel ganske urelevant. Bevis det.

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: hva syns du om Sexysexy
« #34 : 15. juli 2007, 23:52 »
Hege, hvis du tror Greg og co er de eneste med synthol i kroppen av dagens Mr Olympia deltakere tar du VELDIG feil.  De fleste med litt vett i hodet greiet å se forskjell på ekte armer å bløte synthol armer.

Vi kan bruke Dexter Jackson, Markus Ruhl, Victor Martinez og Jay Cutler som eksempel. Der har du 'rett' synthol bruk. (Lover deg at det finns flere, men disse 3 er noen av de mest kjente IFBB proffene)

Markus Ruhl legger ikke direkte skjul på sitt synthol bruk, men så prøver jo ikke han å være mr symmetri heller. Men uansett, han er en av mine favoritt byggere pga det intrykket jeg satt igjen med etter å ha sett filmene hans.

Jay sin venstre arm ser bektraktelig bløtere ut å mindre markert en høyrearmen, og selv når han er i konk form ser man at det er noe alvorlig galt.
Hvis du ser på gamle bilder av han så var begge armene helt like mtp definasjon og størrelse. Sist jeg sjekka greide ikke all verdens steroidebruk å gjøre en muskel bløtere.

Dexter og Victor sine triceps ser også mistenkelige ut, på filmen Road to the 2006 Mr Olympia ser de ekstremt bløte ut når resten av kroppen er steinhard.

Hvorfor skulle Milos være den eneste byggern som bruker slikt? Han er kjent for å snakke rett fra levra å ikke være redd for noen.  Jeg tror bare han er den eneste som har vært ærlig om sitt steroide/synthol/vekst bruk.
Og du kan ikke påstå at hans armer er lik Greg Valentino's heller..

Det er forskjell på bruk å misbruk, dette gjelder alt i verden. Også synthol.  Smiley

getbig.com , et forum hvor Milos henger. Skriver veldig mye intressant, og er som sagt ærlig angående det meste.

oh yeah baby Cheesy

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #35 : 15. juli 2007, 23:56 »
Tror faktisk jeg har sett en sånn en på ett gym, han hadde nedtrekk, og det hang lange pløser under armene hans mens han trakk, så veldig rart ut, om det er synthol vet jeg ikke, men det var ingen definisjon i tricepsdelen av kroppen hans, de stakk bare ut.

Fikk liksom følelsen av at det så "feil" ut.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #36 : 15. juli 2007, 23:59 »
Hvorfor i alle dager drar du steroider inn i denne diskusjonen ? Synthol har INGENTING med steroider å gjøre.

Hva du tror eller ikke tror er vel ganske urelevant. Bevis det.

Eg skreiv da i parantes, berre for å visa kva eg meinar.
Finn eit bilde av Milos Sarcev der han har "stygge og deformerte" musklar.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #37 : 16. juli 2007, 01:27 »
Hege, hvis du tror Greg og co er de eneste med synthol i kroppen av dagens Mr Olympia deltakere tar du VELDIG feil.  De fleste med litt vett i hodet greiet å se forskjell på ekte armer å bløte synthol armer.

Vi kan bruke Dexter Jackson, Markus Ruhl, Victor Martinez og Jay Cutler som eksempel. Der har du 'rett' synthol bruk. (Lover deg at det finns flere, men disse 3 er noen av de mest kjente IFBB proffene)

Markus Ruhl legger ikke direkte skjul på sitt synthol bruk, men så prøver jo ikke han å være mr symmetri heller. Men uansett, han er en av mine favoritt byggere pga det intrykket jeg satt igjen med etter å ha sett filmene hans.

Jay sin venstre arm ser bektraktelig bløtere ut å mindre markert en høyrearmen, og selv når han er i konk form ser man at det er noe alvorlig galt.
Hvis du ser på gamle bilder av han så var begge armene helt like mtp definasjon og størrelse. Sist jeg sjekka greide ikke all verdens steroidebruk å gjøre en muskel bløtere.

Dexter og Victor sine triceps ser også mistenkelige ut, på filmen Road to the 2006 Mr Olympia ser de ekstremt bløte ut når resten av kroppen er steinhard.

Hvorfor skulle Milos være den eneste byggern som bruker slikt? Han er kjent for å snakke rett fra levra å ikke være redd for noen.  Jeg tror bare han er den eneste som har vært ærlig om sitt steroide/synthol/vekst bruk.
Og du kan ikke påstå at hans armer er lik Greg Valentino's heller..

Det er forskjell på bruk å misbruk, dette gjelder alt i verden. Også synthol.  Smiley

getbig.com , et forum hvor Milos henger. Skriver veldig mye intressant, og er som sagt ærlig angående det meste.


Jeg har ikke sagt at jeg tror Milos er den eneste heller. Jeg sa kom med et eksempel på et bra resultat etter bruk av synthol. Jeg har ikke fulgt noe spesielt med på olympiadeltakerne, så jeg har lite å uttale meg om der, men  du kommenterer selv  :

”Jay sin venstre arm ser bektraktelig bløtere ut å mindre markert en høyrearmen, og selv når han er i konk form ser man at det er noe alvorlig galt.”

”Dexter og Victor sine triceps ser også mistenkelige ut, på filmen Road to the 2006 Mr Olympia ser de ekstremt bløte ut når resten av kroppen er steinhard.”

Det er vel akkurat dette jeg har prøvd å poengtere hele tiden, at injisering av synthol gir et unaturlig resultat. Og hvilken effekt det har i kroppen på sikt, er enda ikke dokumentert.



Ja, jeg leste han uttalte seg :

"Synthol WILL destroy muscle tissue...
It creates scar tissue that becomes fibrotic and/or necrotic tissue.

Fibrosis is known as proliferation of fibrous connective tissue...What is important to realize is: this is ABNORMAL condition as fibrotic tissue REPLACES normal smooth MUSCLE tissue!

Necrosis is even worst: this condition is characterized with DEATH of localized tissue! Due to injury (in this case local synthol injections) death occurs in groups of muscle cells in the muscle tissue where bodybuilder injects synthol.

As I made myself example before - I will do it again (even at coast to be primary target for my "biggest fans") - synthol truly destroyed my competitive career.

Muscle tissue where I injected synthol will simply not respond to any training stimulus anymore...

I hope that is enough to stop everyone of using it."


Edit :


Det er forskjell på bruk å misbruk, dette gjelder alt i verden. Også synthol.  Smiley


Der er forskjell på bruk og misbruk. Men med den dokumentasjonen, og de skadevirkningene som er blitt påvist bare til dags dato, og hvilke små marginer som skal til for at disse kan inntre - vil jeg langt fra kalle synthol fornuftig bruk, uavhenig av hvilke doser.

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: hva syns du om Sexysexy
« #38 : 16. juli 2007, 13:05 »
Orker ikke å quote alt du skrev, men selvom det ikke ser helt naturlig ut, vant jo Jay Cutler mr Olympia, og Victor Martinez på 3.  Wink

Er forresten helt enig med deg at synthol ikke er noe man burde bruke, altfor farlig.
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #39 : 16. juli 2007, 14:14 »
Orker ikke å quote alt du skrev, men selvom det ikke ser helt naturlig ut, vant jo Jay Cutler mr Olympia, og Victor Martinez på 3.  Wink

Er forresten helt enig med deg at synthol ikke er noe man burde bruke, altfor farlig.
Åja, trodde du sa det var forskjell på bruk og misbruk, også når det gjaldt synthol.. misforsto sikkert bare jeg da.. Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!