Skrevet av Emne: Iceberg taking no prisoners!  (Lest 118199 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #735 : 04. februar 2013, 23:50 »
Ellers så må jeg si at jeg blir imponert over Mike O'Hearn. Han var en av pretty boy cover-gutta på 80 og 90-tallet (i følge wikipedia på 470 (!) magasincovere) men er still going strong, og er tilsynlatende både veldig sterk og i utrolig bra form med stilig fysikk, og ser nesten ut til å være bedre enn noensinne. Fant denne her fra 2012 hvor han er i veldig bra form:
http://www.youtube.com/watch?v=2Bhm9ZvBuU8

Han har kommet med DVD nå, og jeg har faktisk litt lyst til å kjøpe den. Forrige byggervideoen jeg kjøpte var vel Blood and Guts for ca 20 år siden. Vet ikke helt om har alskens rare treningsfilosofier, men det finner jeg jo ut.

Vet ikke hvor mye han har gjort i styrkeløft, men her ser det ihvertfall til at han er sterk i bøy, hvis det virkelig er de vektene de sier det er:
http://www.youtube.com/watch?v=5NDuFn_WtGc


Forøvrig så tenkte jeg på at han må være ganske gammel, men så fant jeg ut at han er 3 mnd yngre enn meg...
 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #736 : 05. februar 2013, 17:34 »
Han ble for glatt for meg. Det var Dorian for alle penga. Jeg husker ennå at jeg så bilde fra Tommy t første konk på Haralds. Det gjorde inntrykk, mest fordi jeg da forstod at jeg kunne gå den veien om jeg ønsket det. Trente sammen med mange typer på den tiden. Både byggere og dopdømte friidrettsutøvere.Det beste rådet jeg fikk den gangen var å vente til jeg ble 100 kg med å bruke noe. Veide 92 da. Og siden jeg hørte på vedkommende siden hun var dommer i bygging så ble det aldri noe av at jeg begynte med hverken bol eller bygging. 100 kg ble jeg og vel så det også allikevel :-). Tror ikke jeg hadde levd i dag om jeg ikke hadde hørt på henne. Takknemlig for det i dag. Husker søren ikke navnet hennes men hun var dommer og hadde en søster som også var det tror jeg...jobbet som flyvertinne. Veldig bra dame.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #737 : 05. februar 2013, 17:50 »
Jeg syntes ikke noe om O'Hearn den gangen, men nå har jeg mer sansen for de som har en mer estetisk fysikk. Selv om det fremdeles er litt fascinerende med de aller største, så ser jo nesten alle helt for jævlige ut hvis de har mer enn 5% fett, og selv på 5% så ser de jævlige ut hvis de ikke flexer og ikke drar inn midja.  Selv med synlige mageruter og kanskje rundt 10% fett  så ser de fleste av de ut som julegriser som kan rulle ut av gymmet. Vaskulære julegriser.  Dorian er nok min all time favoritt av byggerne. Eller tie med Sergio. Egentlig umulig å sammenligne dem.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #738 : 05. februar 2013, 19:43 »
Jeg syntes ikke noe om O'Hearn den gangen, men nå har jeg mer sansen for de som har en mer estetisk fysikk. Selv om det fremdeles er litt fascinerende med de aller største, så ser jo nesten alle helt for jævlige ut hvis de har mer enn 5% fett, og selv på 5% så ser de jævlige ut hvis de ikke flexer og ikke drar inn midja.  Selv med synlige mageruter og kanskje rundt 10% fett  så ser de fleste av de ut som julegriser som kan rulle ut av gymmet. Vaskulære julegriser.  Dorian er nok min all time favoritt av byggerne. Eller tie med Sergio. Egentlig umulig å sammenligne dem.

der er vi helt på linje. Shawn ray må nok med også for min del.men Dorian i sokkelesten slår alt, selv om han manglet armer...men det var ikke noe man tenkte på da egentlig. Han vant jo med delvis avrevet biceps og han. Rygg, tric, skuldre,bryst, ben han hadde alt. Unntatt armer da.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #739 : 05. februar 2013, 20:59 »
Shawn var bra, men det var et eller annet med brystet og latsen som gjorde at lat spread forfra etter min mening ble helt elendig i forhold til alt det andre. Ødela alt for min del.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #740 : 05. februar 2013, 21:27 »
Bryst og tric

Pecpress maskin

10x10 60 kg 10 sek pause

Pec dec

4x10-12

Dumbellpress

1x6 22,5 + 1x6 25 kg


Tric nedpress

10 x10

Ropes

5x10

Kickbacks

2x5

Kjøpte tricreatine i dag, har ikke brukt kreatin på mange år skal bli interessant å se om jeg merker noe forskjell. Har aldri fått noen effekt av monohydrat synes jeg.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #741 : 05. februar 2013, 21:40 »
http://youtu.be/fzRwSUi1lF4

Kanskje den mest fascinerende personligheten i kroppsbygging i dag. En kompleks mann, hvor kontrastene virkelig står i fokus. Her er både den ytterste desperasjon og indre ro sameksisterende på en merkelig måte.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #742 : 05. februar 2013, 22:26 »
Ja jeg har sett DVDene hans. Han er fascinerende. Han har flere "yogiske" aspekter ved seg, og mye av det han studerer og snakker om er det samme som jeg interesserer meg for. 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #743 : 05. februar 2013, 22:44 »
Kjøpte tricreatine i dag, har ikke brukt kreatin på mange år skal bli interessant å se om jeg merker noe forskjell. Har aldri fått noen effekt av monohydrat synes jeg.

For meg så fungerte monohydrat meget bra i et par perioder når det først kom til Norge på starten av 90-tallet (Defence kreatin). Etter det fikk jeg tilnærmet null effekt, samme hvordan jeg brukte det og hvor lang pause jeg tok. Så nesten 20 år senere  når jeg begynte å trene vekter igjen etter å bare ha drevet med yoga i flere år, så fikk jeg igjen de samme voldsomme økningene av monohydrat, og det har gjentatt seg de gangene jeg har brukt det siden 2008/2009. 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #744 : 07. februar 2013, 20:12 »
Den tricreatinen burde PF ha puttet i kapsler. For maken til smak skal man lete lenge etter. Og ikke på en bra måte.

Trente rygg og biceps i dag. Ikke noe spennende å rapportere.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #745 : 07. februar 2013, 21:09 »
Den tricreatinen burde PF ha puttet i kapsler. For maken til smak skal man lete lenge etter. Og ikke på en bra måte.

Trente rygg og biceps i dag. Ikke noe spennende å rapportere.

smaker det verre enn MSM-pulver?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #746 : 07. februar 2013, 22:27 »
smaker det verre enn MSM-pulver?


Det smaker ekstremt surt. Og blander seg ikke godt ut i annet en vann. Tror jeg gjorde en lei bommert her. I tillegg så skal man drikke skvipet 4 ganger daglig. Jeg holder meg til 3 ganger A 10 gram, og håpe å komme fort igjennom boksen. Tror jeg skal kjøpe en annen variant av kreatin også, bare for å makse. Kre alkalyn eller noe.

Jeg likte forøvrig veldig godt videoen du la ut med Dorian, og ennå mer den lange debatten etterpå. Meget interessant og jeg sier meg 90 prosent enig med Ian. Altså motstanderen av bro science. Mine meninger sammenfaller ganske godt med hans. Måltidsfrekvenstullet, termisk effekt og bmrtankegangen var som amen i kjærka. De bommet litt på tankene rundt muskelbygging, frekvens og sammenligningen med naturen etter min mening. Hvorfor kan jeg komme tilbake til når jeg orker å skrive et langt og saklig innlegg ( som ærlig talt ikke er ofte)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #747 : 07. februar 2013, 23:07 »

Jeg likte forøvrig veldig godt videoen du la ut med Dorian, og ennå mer den lange debatten etterpå. Meget interessant og jeg sier meg 90 prosent enig med Ian. Altså motstanderen av bro science. Mine meninger sammenfaller ganske godt med hans. Måltidsfrekvenstullet, termisk effekt og bmrtankegangen var som amen i kjærka. De bommet litt på tankene rundt muskelbygging, frekvens og sammenligningen med naturen etter min mening. Hvorfor kan jeg komme tilbake til når jeg orker å skrive et langt og saklig innlegg ( som ærlig talt ikke er ofte)

Hæ hvilken lange debatt? Intervjuet  var "Dorian Yates - Into The Shadow | London Real"?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #748 : 08. februar 2013, 16:29 »
http://youtu.be/ev3c52PQATY

Dette. Ikke spør meg hvordan det kom opp når jeg tittet på Dorian.....

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #749 : 08. februar 2013, 17:15 »
Slekk EDB

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!