Skrevet av Emne: Iceberg taking no prisoners!  (Lest 118143 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #930 : 28. juli 2013, 15:10 »
Bryst og tric

Benk

Oppvarming til 100 kg x5
                      120 kg x3 fikk en liten strekk denne gang på venstre side ga meg

Bryst 12 sett diverse forsiktig.

Tric 12 sett

Universet forteller meg at jeg skal tenke mindre på styrke og fokusere mer på vektnedgang, så da får jeg høre etter. Ikke noe alvorlig strekk dette, er nok fit for fight om en uke eller to.

Apropos universet, hvis Stephen Hawking har rett i sin strengeteori finnes det like mange univers som atomer på jorden omtrent. Og alle eksisterer samtidig. Helt fantastisk! De minste bestanddeler i et atom, kvarker og nøytrinoer består av tid og rom som vibrerer på en bestemt frekvens. Frekvensen bestemmer da hva slags atom som lages. Anbefaler alle å lese om "Grand design"

Ned på jorden igjen i dobbelt forstand, vekten har gått litt opp i dag. Får ta det med fatning og ikke mistet motet.

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #931 : 28. juli 2013, 17:50 »

Apropos universet, hvis Stephen Hawking har rett i sin strengeteori finnes det like mange univers som atomer på jorden omtrent. Og alle eksisterer samtidig. Helt fantastisk! De minste bestanddeler i et atom, kvarker og nøytrinoer består av tid og rom som vibrerer på en bestemt frekvens. Frekvensen bestemmer da hva slags atom som lages. Anbefaler alle å lese om "Grand design"

Ned på jorden igjen i dobbelt forstand, vekten har gått litt opp i dag. Får ta det med fatning og ikke mistet motet.

Om Hawking har rett i det han tenker er vi jo også ganske snart i krig med roboter Wink Mildt sagt interessant fyr, og det skjer visst utrolig mye innen fysikken om dagen. Leste en artikkel i Scientific American nylig, skrevet av en av de gamle ringrevene i den amerikanske fysikkverdenen (husker ikke navnet i farta). Han hadde forsket på string theory i hele karrieren, og ble mer og mer klar over at det antakeligvis ikke stemte. Han var overraskende upbeat, med tanke på at hele livsverket hans hadde gått i vasken, som han sa selv.
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Utlogget Sortin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 442
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 442

  • litt for kort og litt for tykk
Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #932 : 28. juli 2013, 18:09 »
Det som er så flott med vitenskapen...man kan bruke hele livet på å ende opp med å motbevise noe man har jobbet hele livet for å bevise, også er det egentlig bare bra...
Høyde: 179cm... Vekt: 90 kg... Alder: 26...

jobber mot: Slikt som øl kommer i

RAW perser @ 106
Bøy: 185 KG
Benk med stopp: 145 KG
Mark: 242,5 KG
Press: 85x2x2 KG
Power jerk: 110 kg

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116757.msg1790899;topicseen#new
div max 07.06.2013 s 11
Sweet gains are made of Dreams - væiking power

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #933 : 05. august 2013, 10:09 »
Det skjer ting, store ting.
Har flyttet og ikke trent på en uke. Men, og det er et stort men, jeg har vært superflink med kosten. Vekta går nedover som bare den, der det før var en badeball på magen, er det nå blitt  mange kg fett borte. Gleder meg til å dele vekten med dere på Onsdag..

Banna bein :-)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #934 : 05. august 2013, 10:22 »
!!! Stau pau !!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #935 : 06. august 2013, 10:34 »
mandag 05.08

Bryst og tric

Kjørte benk opp til 140x3 men fikk litt kjenning til strekken igjen og avbrøt der.
Kjørte jalla øvelser 18 set resten av økten for bryst.

Tric 16 set.

og dett var dett. Inni en en veldig hektisk periode på jobb og med flytting så det har gått i ett siste tiden. Håper på litt roligere tider fremover.

Når det gjelder vekten så kan jeg røpe at jeg i dag veier 122,9, dvs at jeg har gått ned 12 kg siden jeg startet. Er veldig happy og har fått kjempemotivasjon til å gå ned ennå mer.
Teller fremdeles ikke kcal, men dropper som bare den fortsatt. Spiser nok og er ikke sulten. Dette funker.
Jeg startet kostholdsopplegget LCHF 10.juli og i dag 06.august veier jeg 12 kg mindre. Det er jeg kjempefornøyd med. Har gått over all forventing med et sånt vekttap på under 1 mnd.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #936 : 06. august 2013, 16:12 »
Meget bra! Gratulerer!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #937 : 06. august 2013, 17:07 »
Godt jobba! Må være fint å gå ned i vekt uten sultefølelsen.

Hvor langt ned skal du? Noen idealvekt, eller til det kjennes bra ut?
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #938 : 07. august 2013, 10:12 »
Takk skal dere ha gutter.
Jeg satser på under 110kg nå.
Vurderer rett og slett om jeg skal leve low carb en stund, ikke bare som diett. Vekten stabiliserer seg da på et mer normalt nivå. Når jeg spiser sukker og raske karbs så overspiser jeg noe jævlig og får spisekick. Det har jeg ikke hatt i det hele tatt nå på denne kosten.
Vi får vel se...


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #939 : 07. august 2013, 10:56 »
Takk skal dere ha gutter.
Jeg satser på under 110kg nå.
Vurderer rett og slett om jeg skal leve low carb en stund, ikke bare som diett. Vekten stabiliserer seg da på et mer normalt nivå. Når jeg spiser sukker og raske karbs så overspiser jeg noe jævlig og får spisekick. Det har jeg ikke hatt i det hele tatt nå på denne kosten.
Vi får vel se...

Det er en grei måte å venne seg av med å spise mye sukker. Hvis du så begynner å spise mer karbs så kan du fortsette med å holde sukkerinntaket lavt og heller spise relativt lavglykemisk. Da unngår du sannsynligvis spisekickene.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #940 : 09. august 2013, 19:40 »
Har trent to økter som ikke er logget

Biceps og rygg på onsdag

Skuldre 22 sett i dag

Vekten har stått stille denne uken, egentlig ikke så rart med et lite platå nå etter så mye vektnedgang på kort tid. Jeg turer på videre og regner med at det løsner om en ukes tid igjen.

Ellers venter jeg på oppkjøring til mclappen for tiden, og gleder meg til den er i boks. Flyttet inn i ny leilighet denne uken, gikk fra 190 Kvm til 66 og har det bedre en noensinne! FTW.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #941 : 11. august 2013, 12:53 »
Syklet 1 time i går, brant 983kcal i følge endomondo. Vekta står stille.har tatt bilder hver uke, og det er ganske artig å se forskjellen på kroppen.jeg ser nesten større ut desto mer jeg går ned ha ha.

Tenke seg til at månen engang kolliderte med jorden for 4,5 milliarder år siden. Det var litt av en smell gitt.

Ellers ser jeg bakover i loggen at jeg nok ikke er helt på samme styrkenivå som i gamle dager. Prøvde også å pinche to tjueskiver som jeg klarte ganske greit i gamle dager, og hadde ikke en snøballs sjanse i helvete på det nå. Faen.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #942 : 11. august 2013, 15:06 »
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #943 : 14. august 2013, 16:04 »
Travel uke på jobb og hjemme. Ikke en økt sålangt.
Vekt i dag 120,4 kg dvs 14,5 kg ned hittil.
Går for 20kg ned

Northsteel

  • Gjest
Sv: Iceberg taking no prisoners!
« #944 : 14. august 2013, 16:43 »
Med LCHF dietten din, har du samme energi som før på treningen?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!