Skrevet av Emne: Aktiv- og Eliteutøver  (Lest 4372 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Aktiv- og Eliteutøver
« : 28. juni 2007, 11:43 »
Sitat
Hva er Eliteutøver og Aktivutøver på forumet?
De som er aktive (konkurrerende) og som har pall plass i konkurranser vil få tittelen "Eliteutøver" på forumet. Dette for å skille ut og markere de konkurrerende utøverne på forumet. Dersom du er aktiv og konkurrerer og ikke har pall plass kan du få tittelen "Aktivutøver" på forumet. Eliteutøvere og Aktivutøvere vil også få en banner i signaturen hvor det står at det Eliteutøvere/Aktivutøvere og konkurrerende utøvere.

Dette er utgangspunktet.
I praksis fungerer ting nå slik at hvis man AKTIVT KONKURRERER, som meg feks. Så er man "Aktiv utøver".
Jeg deltar på NM i både strongman og styrkeløft, men er ikke god nok til pallplasser.

Hvis jeg derimot skulle få en pallplass på et NM, eller prestere meget bra i flere idretter/sporter, så vil jeg kunne få ELITEutøver-status.

Foreløpig er det landslagsutøvere, pallplasser i NM eller sndre sportsutøvere av toppklasse som får Elitestatus.

Utøvere må selv gjøre oss oppmerksom på sin eksistens/identitet og nivå. Smiley

Å stille på en torgkonkurranse (som noen av de jeg har arrangert feks) holder ikke for å væe aktiv utøver. Man må være AKTIV utøver, drive med konkurranser og trene for dem med prestasjon for øye.
Å være aktiv mosjonist og stille i TF-Open (byggerkriterier) gir ikke "Aktiv utøver" Smiley

Håper dette oppklarer.

(nå har ikke #1 kommet med innspill til oss i crewet spesifikt om dette på en stund, så det er mulig han vil endre på noe av det jeg har skrevet her. Det kan jeg leve med. Smiley )

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #1 : 28. juni 2007, 12:03 »
Synes det ser bra ut. Smiley

Men et kriterie til må være at man også må være aktiv deltaker i forumet. Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #2 : 28. juni 2007, 12:50 »
Hvilke idrettsgrener blir "godtatt" for å være utøver i, og hvem blir ikke?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget ---

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #3 : 28. juni 2007, 13:21 »
Redigert

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #4 : 28. juni 2007, 13:31 »
Hyggelig med din mening Cæsar, men nå ønsker jeg meg ett svar av #1, Explosion eller en av de andre sjefene.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #5 : 28. juni 2007, 13:35 »
Idretter som er representert på forumet. Så at du er lokal bowlinghelt får du lite cred for her. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #6 : 28. juni 2007, 23:35 »
Hvis jeg kom på 2. plass i kretsmesterskap i Kickboxing for en del år siden, teller ikke det? Er forøvrig ikke sikker på om det var kretsmesterskap eller NM. Men alikevel, jeg kom på 2. plass. Får jeg statusen som "Eliteutøver" da? Tongue
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #7 : 28. juni 2007, 23:56 »
Hvis du ikke driver med Kickboxing nå lenger så er vel ikke det aktuelt. Men hvordan kan du glemme om det var NM eller KM? Tongue

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #8 : 29. juni 2007, 00:00 »
Hvis du ikke driver med Kickboxing nå lenger så er vel ikke det aktuelt. Men hvordan kan du glemme om det var NM eller KM? Tongue

Hehe, fordi det ikke var noe prestisjefylt opplegg. Var kun to stykk i min vektklasse junior, min fetter og meg. Fetteren min var i relativt bedre form enn meg og tok meg igjen på kondissen, og vant noe som resulterte i at jeg havnet på en 2. plass.

Jeg kan ljuge og si at jeg fortsatt konkurerer i kickboxing, pluss at jeg kan dokumentere at jeg kom på 2. plass? Tongue

Nei, nå er det nok tull for ikveld. Må finne senga, må finne senga før det blir for sent...
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #9 : 29. juni 2007, 18:06 »
Hva med 1. plass kamp og mønster under norges cup.. altså ikke nm? Taekwondo vel og merke, vært kult med Fightermember under nicket  biggrin

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #10 : 11. juli 2007, 19:52 »
Er veteranløftere ekskludert fra titlene Aktiv- og Eliteutøver?
"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #11 : 11. juli 2007, 19:57 »
Selvfølgelig ikke.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #12 : 17. juli 2007, 19:11 »
Er veteranløftere ekskludert fra titlene Aktiv- og Eliteutøver?
Selvfølgelig ikke.

Det underliggende spørsmålet var egentlig hva man gjør for å få denne tittelen? Jeg har sendt PM og epost til Number1 uten respons. Men det var  kanskje ikke riktig adressat?
"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Aktiv- og Eliteutøver
« #13 : 17. juli 2007, 20:34 »
Om du mener å skulle ha en slik tittel, send meg en PM med hvorfor og jeg skal fikse det ganske så fort. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!