Skrevet av Emne: Fitnessjentas nybegynnerbilder  (Lest 4159 ganger)

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Mine bilder. :)
« #15 : 05. juli 2007, 00:42 »
Du så flott ut, og blir garantert enda flottere med litt muskler!  Cheesy
oh yeah baby Cheesy

Utlogget susanne

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 048

Sv: Mine bilder. :)
« #16 : 06. juli 2007, 00:32 »
Du ser kjempebra ut!! Cheesy
Juniorløfter -84kg klassen Smiley


  Min treningslogg

Utlogget Zita

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 29

Sv: Mine bilder. :)
« #17 : 06. juli 2007, 21:46 »
Tusentakk!!:)så hyggelig.
Motiverer veldig  må jeg si.
ønsker å gjøre mye mer og større framgang enn hva jeg har fått til hittils, så besøk gjerne min trening og kost logg, og kom med kommentarer på hva jeg kan gjøre bedre og slikt. trenger litt hjelp.

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: Fitnessjentas nybegynnerbilder
« #18 : 07. juli 2007, 02:52 »
Du har en veldig fin kropp og kan godt ta vare på den. Men noe særlig muskeltonus har du ikke, og jeg lurer av den grunn på om du faktisk trener seriøst med vekter? Om du gjør det, og ønsker synlig musklatur, så er det fint om du skriver litt om hvordan du trener og spiser. Og om du ikke trener med vekter er det faktisk helt OK: Mange jenter og gutter synes det er ok!
Og ikke minst hva målet er.
Jeg er også jente (vel, oki, kjerring da Wink, jeg trener for å bli sterkest mulig og gir rett og slett blaffen i alt som heter BMI, fettrprosent osv.... ) men min musklatur måles (heldigvis) ikke i muskeltonus, men i styrke....he he, så da er jo alt litt enklere...
Ofte lurer jeg på om dere jenter og gutter som legger ut bilder og faktisk ber om å bli "kritisert"?Er du moden og klar for en slik heftig, (ja, for det må jo sies å være det?Huh) kritikk av sin egen kropp ....
Jeg tror samfunnet har funnet sin egen vei, dere små mennesker (ja meg selv inkludert) har faktisk ikke gjennomskuet det enda.....
Men,spør deg selv; Hva er det som skjer; Min DATTER på 15 år spør om hun ser "bra ut"....
Blenda!

Utlogget Zita

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 29

Sv: Fitnessjentas nybegynnerbilder
« #19 : 07. juli 2007, 09:47 »
Heihei sterkestesomfinns.

Hva skal jeg si..vel..først og fremst, hvis du ser hva denne tråden heter så er det nybegynnertråden min,så nei, du har rett, har ikke drevet helt seriøst med vekttrening forut, men det ønsker jeg å endre på.
dette er min bildeprofil. Så det vil si at jeg  legger ut bilder nettopp for at jeg ønsker kritikk,innspill og tips til hva jeg kan gjøre bedre etc. Og ikke minst for å se min egen fremgang. Morsomt å ha bilder å se tilbake på når resultatene skulle komme. Man har så fort for å se seg blind på seg selv, så ja, da synes jeg bilder er helt ok. Info om hvordan jeg trener, og kosthold ligger under treningsdagboka mi. dette er bare bildeprofilen min som sagt;)

Utlogget moof

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Fitnessjentas nybegynnerbilder
« #20 : 07. juli 2007, 10:54 »
En slank og pen kropp. Mer muskler hadde ikke skadet, så det er bare å trene tungt!  Hvis jeg skulle ha sagt hvilken muskel gruppe som er best på kroppen din, hadde jeg sagt gluteus.

Lykke til!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!