Skrevet av Emne: skal jeg lage yoke eller en stang med sement klumper på endene?  (Lest 9818 ganger)

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

ja herregud så mange negative svar her da!

Syns det er kult at han er litt oppfinnsom å prøver å lage noe selv, og det velger han jo selv.. Han har ikke akkurat dårlig tid.

Trente selv en gang på en gård med en tykk jern stang og bildekk på vær side, funker fett det, eneste man trenger er 4 låser, en på vær side av dekka.

Og dere maser på at han ikke "hører" på dere, vil kanskje ikke høre på dere, siden dere svarer ikke på spørsmålet hans! hvordan man lager vekter osv.. Dere fleste sier bare. "Kom deg på ett gym, tenk hvor bra fremgang du hadde hatt da!" eller "slutt å tull med å lage tinga sjæl, kjøp det!"

Kanskje han ikke har langt nær til å ha råd til det, og han vet han er flink til å lage ting. Han gidder bare ikke å høre på ting som han ikke har spurt om tenker jeg meg, så dere er dem som har driti dere ut.
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

RP-NS: Dette er tross alt et treningsforum, ikke skaperen på tv2.

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

Skylinepower: Da jeg var 13 år begynte jeg på treningssenter etter å ha fått nok av push-ups og chins hjemme på rommet. Syklet til gymmet og hjem igjen (rundt 5-6km) 5-6dager i uken. Brukte vel rundt 3 timer til sammen på turen og trening, og hadde god tid til både skole, venner og andre ting i tillegg til treninga. Det er noe av det smarteste jeg har gjort, med tanke på at jeg fikk tidlig grunnlag, og ble kjent med masse folk innen treningsmiljøet som hjalp meg med kosthold og trening. Råder deg til å gjøre det samme. Høres ikke ut som du har så mye bedre ting å holde på med uansett så hvorfor ikke begynne med noe nyttig? Da jeg fylte 14 hadde jeg økt fra 50kg til 80kg i benkpress, så det hjelper en del å begynne på et skikkelig treningsstudio i forhold til å sitte hjemme på pcen med planer om å støpe sine egne vekter.
Gi opp støpeplanene og gå til mor eller far og si at du vil begynne på treningsstudio! Det ordner seg nok skal du se Wink

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Skylinepower: Da jeg var 13 år begynte jeg på treningssenter etter å ha fått nok av push-ups og chins hjemme på rommet. Syklet til gymmet og hjem igjen (rundt 5-6km) 5-6dager i uken. Brukte vel rundt 3 timer til sammen på turen og trening, og hadde god tid til både skole, venner og andre ting i tillegg til treninga. Det er noe av det smarteste jeg har gjort, med tanke på at jeg fikk tidlig grunnlag, og ble kjent med masse folk innen treningsmiljøet som hjalp meg med kosthold og trening. Råder deg til å gjøre det samme. Høres ikke ut som du har så mye bedre ting å holde på med uansett så hvorfor ikke begynne med noe nyttig? Da jeg fylte 14 hadde jeg økt fra 50kg til 80kg i benkpress, så det hjelper en del å begynne på et skikkelig treningsstudio i forhold til å sitte hjemme på pcen med planer om å støpe sine egne vekter.
Gi opp støpeplanene og gå til mor eller far og si at du vil begynne på treningsstudio! Det ordner seg nok skal du se Wink

Denne burde skylinepower printe ut og henge på veggen. Honnør! Wink

Utlogget Leieboern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 620
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 620

Skylinepower: Da jeg var 13 år begynte jeg på treningssenter etter å ha fått nok av push-ups og chins hjemme på rommet. Syklet til gymmet og hjem igjen (rundt 5-6km) 5-6dager i uken. Brukte vel rundt 3 timer til sammen på turen og trening, og hadde god tid til både skole, venner og andre ting i tillegg til treninga. Det er noe av det smarteste jeg har gjort, med tanke på at jeg fikk tidlig grunnlag, og ble kjent med masse folk innen treningsmiljøet som hjalp meg med kosthold og trening. Råder deg til å gjøre det samme. Høres ikke ut som du har så mye bedre ting å holde på med uansett så hvorfor ikke begynne med noe nyttig? Da jeg fylte 14 hadde jeg økt fra 50kg til 80kg i benkpress, så det hjelper en del å begynne på et skikkelig treningsstudio i forhold til å sitte hjemme på pcen med planer om å støpe sine egne vekter.
Gi opp støpeplanene og gå til mor eller far og si at du vil begynne på treningsstudio! Det ordner seg nok skal du se Wink

honnør

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
haha ja, men som jeg har sakt så er jeg sjenert og liker ikke og være sosial (red for nye rykter)
skrev mld til han som man bateler til og spurte om og få teste det i en mnd bare for og se hvordan jeg likte det, har ikke fått noe mld etter det Sad
Honnør ifra min side også!
takk, men nå har jeg begynt og støype en klump så får se hva som skjer
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Hvordan gikk det med den klumpen skylinepower? Hvor tung ble den ? Funka det bra med T'n av treverk?

Utlogget Gonzalez

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

Stå på, skylinepower! Selvsagt kan du trene hjemme, i allefall til en viss grad. Og det er rett og slett fantastisk at en gutt på din alder har kreativitet, pågangsmot og evner til å lage sine egne treningsinstrumenter/apparater/hva du nå skal kalle det. Smiley

Når det gjelder trening på et gym, så trenger det slets ikke være så sosialt. Jeg kommer i allefall helt i min egen verden når jeg trener alene. Selvsagt er det andre folk rundt, men alle holder på med sitt. Derfor er du likevel alene.

Om rykter vil jeg bare si at det er noe dritt! Du skal absolutt ikke bry deg om hva andre sier. Jeg vet jo ikke hva slags rykter det er snakk om, men det jeg vet er at folk som sprer teite og sårende rykter er noen idioter, og de er ikke verdt å kaste bort tiden på å bry seg om.

Lykke til videre med støypingen! Wink

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Mr.Trening: kom litt over halveis og da hadde jeg ikke mere mørtel Sad T en tror jeg går greit, kanskje vanskelig og sette på det vannrette planken da, men...

Gonzalez: takk, skal se om jeg får høre ifra han som driver studioet om jeg kan prøve det i en mnd tid...
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget rallar90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

haha ja, men som jeg har sakt så er jeg sjenert og liker ikke og være sosial (red for nye rykter)


Kan du ikke bare kjøpe deg en jævla pressbenk og noen vektskiver da?!
Å mekke med treverk og sement kan ikke være helt trygt å lage trenings utstyr med

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Drit i yoken og gå hjem og ronk.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Gonzalez

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!