Skrevet av Emne: Sterk kid i knebøy!  (Lest 5502 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Sterk kid i knebøy!
« #15 : 09. juli 2007, 13:39 »
Men hallo! Smiley
Det var over 200 kilo, og gutten er grisesterk.

både på første video, og på den videoen som først kom som eksempel på GOD dybde, så ser jeg SAMME teknikkfeilen, som ødelegger for begge løfterne.

Knærne kommer fram under nedgangen, og det gjør det MEGET vanskelig å få god dybde. Å slippe knea frem er et tegn på for mye fotballspilling eller lignende aktivitet og manglende bevegelighet i ankel, ledd og bakside lår.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Sterk kid i knebøy!
« #16 : 09. juli 2007, 13:41 »
ett år siden han gjorde det, og han har deffa seg ned en del kg nå. ekke langt nær like sterk..

dessuten, dere proffesjonelle som har svart her, dere vet hvem dere er.

Hvor mye trur dere han eventuelt hadde klart 1 rep i godkjent løft med utstyr? Smiley

Ingen kan si at han er svak, og det virker det som om noen prøver å påstå her, ved å si. HA! det der ekke knebøy det er kvartbøy, la oss se han ta knebøy og se hvor "lite" han tar da. Noe i den duren.

Det er omtrent like vanskelig å svare på som å gjette på hvor fort Carl Lewis ville løpe 10000 meter ut i fra 200-meter tiden hans. Han gjør ikke øvelsen skikkelig på det vi ser, følgelig er det umulig å gjette på hva han kan klare på en godkjent måte.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Sterk kid i knebøy!
« #17 : 09. juli 2007, 13:42 »
Ja enig. Han har en skade i kneet i tillegg, vet ikke om det er derfor han ikke går helt ned, men han sier at det går en uke, kneet virker bedre så tar han knebøy og det blir illle igjen ;P men han ga faen :s..

Og dessuten, her er min film. Dette var 1 og en halv uke etter jeg hadde tatt 150kg "kvartbøy" og sa jeg kunne ta 150 knebøy på treningsforum, de folka sa HAHA, du hakke sjans til å ta 150kg KNEBØY, dermed lagde jeg en film uka etter og her er beviset, jeg følte ikke mye forskjell men.

http://www.youtube.com/watch?v=HofKlvyNZHo
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Sterk kid i knebøy!
« #18 : 09. juli 2007, 13:43 »
Det er omtrent like vanskelig å svare på som å gjette på hvor fort Carl Lewis ville løpe 10000 meter ut i fra 200-meter tiden hans. Han gjør ikke øvelsen skikkelig på det vi ser, følgelig er det umulig å gjette på hva han kan klare på en godkjent måte.


Skjønner delvis sammenligningen, men det vil være anderledes fordi han lewis karen løper 200meter som gjør at han har nesten bare raske muskelfibre, og 10.000 meter kreves det helt annen type muskel fibre får å gjøre det like bra i toppklassen.

Dessuten vet man sånn ca hvor mye forskjell det er på "kvartbøy" og "knebøy" har dere ikke prøvd selv? eller bare gjort "knebøy".
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Sterk kid i knebøy!
« #19 : 09. juli 2007, 13:47 »
Det der er ikke parallell en gang.. Og en taper MANGE kg på å gå helt ned..

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Sterk kid i knebøy!
« #20 : 09. juli 2007, 13:48 »
Ja enig. Han har en skade i kneet i tillegg, vet ikke om det er derfor han ikke går helt ned, men han sier at det går en uke, kneet virker bedre så tar han knebøy og det blir illle igjen ;P men han ga faen :s..

Og dessuten, her er min film. Dette var 1 og en halv uke etter jeg hadde tatt 150kg "kvartbøy" og sa jeg kunne ta 150 knebøy på treningsforum, de folka sa HAHA, du hakke sjans til å ta 150kg KNEBØY, dermed lagde jeg en film uka etter og her er beviset, jeg følte ikke mye forskjell men.

http://www.youtube.com/watch?v=HofKlvyNZHo

Det er ikke særlig dypt det heller, men for all del, sterkt gjort! Begge dere to burde begynne med kraftsport, meld dere inn i nermeste styrkeløft, strongman eller vektløftingsklubb!

Dessuten vet man sånn ca hvor mye forskjell det er på "kvartbøy" og "knebøy" har dere ikke prøvd selv? eller bare gjort "knebøy".

Det er ikke tiden for å være kjepphøy Wink Joda vi har prøvd, og det er umulig å si hvor mye hver enkelt person tjener på bedre teknikk, taper på bedre dybde, tjener på drakt, tjener på knebind... Aint nothin to do it, but to do it!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Sterk kid i knebøy!
« #21 : 09. juli 2007, 13:51 »
jeg sier ikke at 150 knebøy er stort får en som er 17, snart 18 som meg. og vil ikke starte med styrkeløft eller noe. Skulle bare bevise at jeg kunne ta 150 godkjent knebøy, hadde tross alt bare trent det i 2mnd. Derfor folk ble sure tenkte jeg å påsto at jeg ikke klarte det godkjent.

Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Sterk kid i knebøy!
« #22 : 09. juli 2007, 13:54 »
Vel... hverken 140 eller 150 på deg var godkjent. Da du kom PARALLELL, så fortsate bare overkroppen å gå ned.... du var langt fra godkjent.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Sterk kid i knebøy!
« #23 : 09. juli 2007, 13:56 »
Men 150 i helt grei gymbøy er bra det! Bra utgangspunkt, og en god grunnstyrke å jobbe med. Hvorfor streve og kave med å "kalle" det godkjent for å tilfredsstille noen andre? Det er du som skal være fornøyd.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Sterk kid i knebøy!
« #24 : 09. juli 2007, 13:59 »
Men 150 i helt grei gymbøy er bra det! Bra utgangspunkt, og en god grunnstyrke å jobbe med. Hvorfor streve og kave med å "kalle" det godkjent for å tilfredsstille noen andre? Det er du som skal være fornøyd.

ble irritert på alle kritikerne som "hånte". så det har noe å si om ryggen går fremover, selv om bøyen er godt under 90 grader?
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Sterk kid i knebøy!
« #25 : 09. juli 2007, 14:02 »
Dropp dette med 90 grader da !! Hofta skal lavere enn kneleddet. Da er det godkjent. Du må gjerne sleike på bakken samtidig - det spiller ingen rolle.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Celdiir

  • Gjest
Sv: Sterk kid i knebøy!
« #26 : 09. juli 2007, 14:04 »
Dessuten vet man sånn ca hvor mye forskjell det er på "kvartbøy" og "knebøy" har dere ikke prøvd selv? eller bare gjort "knebøy".

Du viser akkurat den holdninga jeg nevnte i det forrige innlegget mitt. Kompisen din kutter ned på dybden. Innse det, og ikke lag mer diskusjon rundt det. Når det er sagt er han (og du) fortsatt sterk som klarer å låse ut den vekta. Sett samme vekta på skuldrene til noen andre som ikke trener, og de vil sikkert stupe i bakken. Så ja, han er trent og sterk i øvelsen kvarbøy (å kalle det godkjente knebøy går vi derimot ikke med på at det er). Det er helt umulig å si noe om hva han tar når han fikser bevegeligheten og dybden sin. Jeg kan løfte rundt 10% mer med å kutte på dybden fra ass to grass til litt under godkjent, men så har jeg alltids trent dype bøy. Hvis kompisen din ikke har det kan det godt hende at de musklene som jobber hardest i bunnen ikke klarer å henge med vekta han klarer å låse ut, og at forskjellen er enda større..

ble irritert på alle kritikerne som "hånte". så det har noe å si om ryggen går fremover, selv om bøyen er godt under 90 grader?

Kjenner jeg blir litt provosert nå. Fikk du ikke med deg reglene? Det er ingenting som heter "under 90°".
Men ja, det har noe å si om ryggen går framover. Tyngdepunktet skal ligge over foten din, ellers utsetter du ryggen din for et stort press. Det hjelper ikke å stupe forover med ryggen når hofta di ikke går lavere. Det er der bevegelsen skal være. Det er akkurat som de som trener strake markløft og bare bøyer ryggen fordi de ikke klarer å skille mellom bevegelse i hamstring og ryggen. De bare ser at de går dypere, men bruker helt feil teknikk på å komme dit.

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Sterk kid i knebøy!
« #27 : 09. juli 2007, 14:06 »
ok, trur på deg jeg. Men hvor står reglene får sånt? Smiley

Ellers blir det bare meninger som blir slengt rundt her. Skal sjekke til onsdag hvor dypt jeg kan klare å gå som overhodet mulig å se om det blir godkjent Wink kan vell legge ut.
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Sterk kid i knebøy!
« #28 : 09. juli 2007, 14:09 »
Du viser akkurat den holdninga jeg nevnte i det forrige innlegget mitt. Kompisen din kutter ned på dybden. Innse det, og ikke lag mer diskusjon rundt det. Når det er sagt er han (og du) fortsatt sterk som klarer å låse ut den vekta. Sett samme vekta på skuldrene til noen andre som ikke trener, og de vil sikkert stupe i bakken. Så ja, han er trent og sterk i øvelsen kvarbøy (å kalle det godkjente knebøy går vi derimot ikke med på at det er). Det er helt umulig å si noe om hva han tar når han fikser bevegeligheten og dybden sin. Jeg kan løfte rundt 10% mer med å kutte på dybden fra ass to grass til litt under godkjent, men så har jeg alltids trent dype bøy. Hvis kompisen din ikke har det kan det godt hende at de musklene som jobber hardest i bunnen ikke klarer å henge med vekta han klarer å låse ut, og at forskjellen er enda større..

Kjenner jeg blir litt provosert nå. Fikk du ikke med deg reglene? Det er ingenting som heter "under 90°".
Men ja, det har noe å si om ryggen går framover. Tyngdepunktet skal ligge over foten din, ellers utsetter du ryggen din for et stort press. Det hjelper ikke å stupe forover med ryggen når hofta di ikke går lavere. Det er der bevegelsen skal være. Det er akkurat som de som trener strake markløft og bare bøyer ryggen fordi de ikke klarer å skille mellom bevegelse i hamstring og ryggen. De bare ser at de går dypere, men bruker helt feil teknikk på å komme dit.

ja ok. Men....! jeg har jo aldri sagt at han har gjort ett "godkjent" løft, aldri.. Jeg har sagt at det var ett veeldig sterkt løft! og det er det, selv om det ikke er godkjent i styrkeløft sammenheng.

Jeg innrømmer også at jeg ikke har perfekt teknikk, hadde vell vært umulig å få det på 2mnds trening.
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Sterk kid i knebøy!
« #29 : 09. juli 2007, 14:10 »
Har ikke du blitt bannet herifra nå nylig som daniel1989?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!