Skrevet av Emne: Gaspari size on  (Lest 15463 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Gaspari size on
« : 11. juli 2007, 18:37 »
testet dette i en mnd nå. smak, artic lemon.
pris 600-800nok pr mnd.
tatt det under trening,  og på ikke treningsdager når det har passet på kvelden før leggetid en gang.

Under trening, gir bra energi. Smaken er relativt god i mindre doser, dvs. den er bedre å drikke litt under trening enn å sluke hele greia etter. Må ristes litt  ca  før hver slurk.

Effekten på trening osv. virka veldig lovende de første to ukene, men etter det, merka jeg ikke noe stort... heller ekke gitt noe "size" akkurat. Ikke hjulpet vesentlig på styrke eller størrelse. Gikk vel heller ned litt, og kjempet for å få tilbake tapte cm på armene etter at jeg stoppet med annen kreatin og gikk over på denne. Så  begynte å legge til 5-8g creapure  i ettertrenings shaken min f, og allerede etter noe få dager gikk vekta opp, og musklene fullere, akkurat som forventet med kreatin. an vel si at creatine gluconate ikke funket bedre enn mono/cee/krealk.  Kan være tilfeldigheter inne i bildet, men når jeg tester dyre fancy ting, så skal det virkelig funke bra for å bruke om igjen.

I den siste harde trenings syklusen, da var det muscletech  produkter det gikk i, og til sammenligning, syns jeg  faktisk de funka bedre.  Dette strider mot det meste jeg har lest på nett, som er super neg til muscletech, og veldig positive til Gaspari.

SIZE ON er hovedsaklig en kreatin pluss sukkermolekyl (creatine gluconate) variant med litt extra i kult i pulver versjonen, men hvis jeg er fullstappa med kreatin fra tidligere produkter, vil jeg ikke få så mye extra fra dette.  Det gir derimot litt mere guffe på treningen en vanlig mono hvis man tar pulver versjonen pga  litt NO forhøyende indrigenser.

legger ikke noe i veien for at iløpet av et år med dette sammelignet med andre rimligere produkter, at du vil muligens legge på deg mere muskler med denne, pga av alt det andre i burken, men 12mndr size on vil fort koste rundt 10000,-    året rundt med kreatin kommer du ned i ca 600kr.. til sammenligning.

Så jeg gir meg etter 30 dager og konkluderer med at det ikke er verd å prøve mere av det.  Prøver heller noe annet.

Anbefales på nåde   å prøve hvis man ikke har merket noe særlig av vanlig kreatin, pluss vil ha energi under trening.

Men får du max effekt av mono,cee etc... er dette litt vel dyrt i forhold til effekten som i bunn og grunn har vært som all annen kreatin.   Men creatine gluconate kommer i billige varianter snart, så det er et alternativ for de som vil prøve kun creatin typen uten alt det andre. Det blir sikkert fult lov her til lands å selge og.


 

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Gaspari size on
« #1 : 12. juli 2007, 16:12 »
Her er en som har vært mere fornøyd, som en motvekt til mitt review.
Må si at  hvis man cycler en hver form for kreatin, så får man fort iallefall 2-3kg iløpet av en mnds tid.  Jeg gikk fra cee-creakic-cee-sizeon uten nevneverdig lange pauser, så det kan forklare udramatiske effekten jeg fikk.   Er man ladet full med kreatin, så er man full, uansett hvilken type.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=3610711

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Gaspari size on
« #2 : 08. mai 2010, 00:14 »
haha veldig gammel tråd, men bra anmeldese! Smiley thx!
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!